Gå til innhold

Hva er den verste gaven du har fått av en kjæreste?


Gjest antigartner

Anbefalte innlegg

Herregud, fikk en slik til bursdagen en gang jeg og, den havna ved en "tilfeldighet" nederst i søpla :lur:

Haha, hos meg ble både elgen og typen dumpa...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Haha, hos meg ble både elgen og typen dumpa...

Og det ble han hos meg også, for det var min 18 års dag, og jeg fikk ikke noe annet selv om jeg ventet på noe mer i 14 dager... og når jeg sa at jeg hadde mistet interessen blant annet, og ble skuffet over gaven så presterte han å bli irritert for den hadde han valgt med omhu!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud som jeg ler! Stakkars alle dere som får slike horrible gaver! :skratte:

Jeg føler meg bare superheldig når jeg leser om dette; av min kjære har jeg kun fått ting jeg virkelig har hatt lyst på. Vi snakker bl.a. alle sesongene av Grey's Anatomy, Harry Potter-bok, Reiser, Bergansjakk(er), mobiltelefon og nå i forrige uke kom han hjem med et kamera til meg! Fortsatt har jeg ikke fått hverken blomster eller smykker, fordi han vet at jeg synes blomster er oppskrytt, og at jeg helst vil velge tilbehøret mitt selv. :fnise: Jeg er så vannvittig bortskjemt, og jeg vet det så godt! :rødme: Takk Pus! For at du kjenner meg så godt! :strix:

Endret av MarilynM
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja han ble kasta ut samme kvelden. Heldigvis var det bare oss alene, ville ikke ha vitner til dette. Jeg dro hjem til familien min, og han dro forhåpentligvis på samlivkurs ;)

Ha ha :ler: det burde han gjort hvertafall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager forresten til de som føler seg støtt av mitt forrige innlegg, måtte bare skryte litt av ham.. :rødme:

Kom på at jeg har fått noen dårlige gaver opp igjennom jeg også; Til 16- (eller var det 17-?)årsdagen min fikk jeg en plastikkfigur av Legolas fra Ringenes Herre fra min daverende kjæreste. Med løse piler... Greit nok at jeg likte filmen, men en Actionfigur? Og til og med av den karakteren jeg likte minst i hele filmen.. :filer: Varte ikke så lenge det der nei..

Og søstra mi fikk en gang en tom(!) NonStop-eske, en sånn "buss" i metall.. Av en grandtante vi ikke har så mye kontakt med kan du si.. :fy_fy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_Lilja_*

Familien til eks-kjæresten min dro ofte til Syden og kom hjem med diverse gaver til hele familien. En gang var eks-kjæresten min helt i ekstase over de fine gavene jeg kom til å få og hvor utrolig heldig jeg var. Ja alt var så billig der de hadde vært på ferie at jeg fikk en hel pose med merkeklær, bl.a. Nike og Gucci!

Ja..ehhh... skuffelsen ble et faktum da jeg oppdaget at alt var 100% fake. Det var ikke slik at det var kopier heller, det vare bare stygge klær med pålimt logo. Og toppene var åletrange korte topper som rakk til langt over navelen.. grusomt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Familien til eks-kjæresten min dro ofte til Syden og kom hjem med diverse gaver til hele familien. En gang var eks-kjæresten min helt i ekstase over de fine gavene jeg kom til å få og hvor utrolig heldig jeg var. Ja alt var så billig der de hadde vært på ferie at jeg fikk en hel pose med merkeklær, bl.a. Nike og Gucci!

Ja..ehhh... skuffelsen ble et faktum da jeg oppdaget at alt var 100% fake. Det var ikke slik at det var kopier heller, det vare bare stygge klær med pålimt logo. Og toppene var åletrange korte topper som rakk til langt over navelen.. grusomt..

Hahaha.. haha!! Jeg kjenner igjen følelsen xD *ler* Uff...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cinnabon

Jeg var 15 år og sammen med en på 16. Han presterte å gi meg en schjempebilli' plastikkdinosaur fra en eller annen bensinstasjon på min bursdag! Han sa til og med hvor mye den hadde kostet!

"Ja, for du liker jo dinosaurer?". Herregud. >.<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud som jeg ler! Stakkars alle dere som får slike horrible gaver! :skratte:

Men vi andre har da fått fine gaver vi også.. Bare ikke den ene gangen :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og kjæresten min hadde bodd sammen 2 mnd, på julaften kom han med en svær kartong til meg. "data, tvspill, noe morsomt" for det gjennom huet mitt. I kartongen var det, en oppskriftsbok, ett forkle, 2 grillvotter, JIF dritt til å vaske gølvet med, 2 gyslige oppvaskhansker han hadde klistra vannfaste klistremerker på, 0g diverse annet!

til hans forsvar var det så jeg ikke skulle kjede meg med vask og slikt. Jeg låste meg inne på badet og gråt to timer den kvelden mens pappa forsiktig tok han til side og mumlet noe om at dette kanskje kunne mistolkes hinsides jævlig. 2 uker etterpå var både data og tvspill i hus, og vi er fortsatt sammen uten større brølere ;) ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En eneste gang fikk jeg blomster av min eks, og jeg var helt i skyene, inntil jeg oppdaget at alle andre på jobben hans også hadde fått en slik bukett- av et innleid firma.

Han lot som om det var han som hadde kjøpt dem, den sniken.

:snurt:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_camilla_*

Jeg hadde 18 års dag og vi var samlet til en rolig bursdagsfeiring med mat og vin... jeg var så spent på gaven min så fikk overtalt han til å gi med den med en gang. han sa han ikke hadde rukket å pakke den inn, men det gjorde heller ikke noe ettersom jeg fikk en 4 liters vanndunk, kjølebag og en tannbørste... dunken passet i bagen, siden jeg drakk så mye vann og det var sommer. min gamle tannbørste var litt slitt så han tok seg bryet med å sponse meg med en ny!

gaven var kjøpt i all hast på rema 1000, sikkert morsom på sett og vis men btårene falt likevel en smule!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjest_Gina_*

Jeg har ikke fått så mange skikkelig dårlige gaver, men det er omstendighetene som plager meg mest. Eksen min klarte ikke å finne på noe selv. Han maste og maste til jeg ga etter og sa hva jeg ønsket meg. I enkelte tilfeller måtte jeg forklare han hvor butikken lå. Jeg visste alltid hva jeg fikk og det føltes egentlig som om jeg kjøpte gaver til meg selv.. Forøvrig fikk jeg en halverotisk bok av foreldrene hans som var kjøpt på salg til 10 kroner. Merkelig at det forholdet ikke varte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elastica
fikk en grønn vibrator formet som en grønn kålorm av en kompis og ei venninne for et par år siden.

joda, fint tenkt da jeg var singel på den tiden men den er grønn, har øyne, ben og SMILER :overrasket:

(det er grenser for hva jeg ønsker oppi du vet hva, grensa går ved en orm som gliser mot deg)

den liggert fortsatt i uåpnet forpakning for å si det slik

:hoho: Åh, kjære.

Dette er nesten verre enn venninnen min som fikk boka "Knoper og stikk" til tredveårsdagen sin for noen år siden. De er fremdeles gift, da. Og når jeg tenker meg om kunne hun sikkert hatt bruk for en kålormyouknowwhat. :plystre:

Verste gave? Pass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En gjøk er da ingenting i forhold til min ooo lekre gave. Ikke det at jeg er utakknemmelig, men jeg fikk et dødt ekorn en gang... eller rettere sagt et flådd ekorn der innmaten var tatt ut... eller for å si det på en penere måte: X`n min startet en "karriere" med å stoppe ut dyr. Før bursdagen min drepte han et ekorn, flådde det, tok ut innmat osv og stoppet det ut. Han satte det på en stubbe og laget et hull der det var plass til et lys. Voila en pelskledd lysestake i bursdagsgave....

:hoho: Ler så tårene triller av denne her. Dagens!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...