Gå til innhold

Hva er den verste gaven du har fått av en kjæreste?


Gjest antigartner

Anbefalte innlegg

Gjest reebok

:skratte: Han hadde sikkert tatt undertøyet til ei anna ei han hadde styra med, og vaska det, så du ikke skulle fatte det.? ;)

Tviler på det, viste seg i etterkant at han var jomfru :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min eks var en gang i nederland og ringte hjem fra flyplassen. Jeg ba ham kjøpe noe hjem til meg: "Åhhh, kjøpe en liten overaskelse til meg, da!!".

Han kom i fullt alvor hjem med et par store tresko i tre til å henge på veggen!

:fnise: (Men tanken var sikkert god, den....)

:skratte: :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg husker jeg ga noen fæle gaver da jeg var 15-16. blandt annet en statue av delfiner og noen nøkkelkniper :P har sett det i ettertid og kan ikke skjønne hva jeg tenkte på :skratte::skratte: hva skal folk med det :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette skjedde ikke med meg med en venninne.

Det var når de var sånn 16 år gamle og var første jula i deres forhold

Hun kjøpte til han en boxershorts, en gutteparfyme av merket hun visste han ønket seg, en boks med noe sjokolade hun visste han likte og en søt bamse som det sto i love you på og holdt en ekte langstilket rød rose.

Hun var i den alderen der meget fornøyd over gaven hun hadde gitt han og hadde ymtet frempå at han kom til å få en fin gave.

Hun var derfor veldig sikker på at hun skulle få noe fint i retur.

Trenger neppe å nevne hvor trist hun ble da hun på julaften åpnet en liten gul plasteske fra fyren til å henge på nøkleringen sin.

Oppi plast esken var det laget til så man kunne oppevare 2 kondomer der, på lokket av esken stod påskriften : Don`t be silly, put a condom on you`r willy....

:fnise:

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har egentlig bare fått ok gaver fra tidligere kjærester, men den gangen jeg fikk et typisk mannekjede til å ha rundt håndleddet, som attpåtil var for stort for meg, ble jeg litt skuffet. Hvis han absolutt ville gi meg en ting fra gullsmeden, så finnes det mye pent der til jenter også. Men regner med at han mente det godt...

Jeg har også fått et ukjent antall bamser. Så gutter/menn; bare et tips! Hvis jenta dere dater er mer enn 10 år gammel, trenger dere ikke kjøpe bamser til henne. Selv om det er romantisk. Husk at konfekt, roser og diamanter også er romantisk. :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

for 10 år siden ble jeg fridd til med

en skikkelig bedriten og grell ring :scorpis:

Har du beholdt frieren eller ble han kassert? :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min første kjæreste kjøpte undetøy til meg i bursdagsgave. Jeg var 16 år, og han kjøpte stringtruse og bh, bh'en var alt for stor! I tillegg hadde han vaska det først (?) på 60 grader så tøyet var rett og slett ødelagt. :overrasket:

Det neste året kjøpte han ingenting, men skulle gi meg full kroppsmassasje. Han masserte ryggen og skuldrene mine (ikke hele kroppen?) og da han mente han var ferdig, sa han "Tar du og masserer meg litt nå eller?" :hakeslepp:

En eller annen jul gav samme fyren meg en ufo-lampe http://www.hjerteportal.dk/10fysikemi/grafik10/ufolampe.jpg :eeeh:

Han har sikkert lært det av moren sin. Man bør ikke ta undertøy rett på kroppen før det er vasket, nemlig. Han ville vel at du skulle ta det på med én gang :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 måneder senere...

Det verste jeg har fått er helt klart røde snowjogg som jeg fikk til min konfirmasjonen av han som var kjæresten min da. Husker at jeg ble fryktelig fornærmet. Nå er det en morsom historie:)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Jeg greide virkelig ikke å late som jeg ble begeistret da jeg til en fødselsdag fikk et bollesett bestående av tre brune glassboller av min mann. En annen gang fikk jeg en kjele :(. Jeg tror han gikk med et forgjeves ønske om at jeg skulle bli en skikkelig husmor med hovedinteresse på kjøkkenet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...

Jøss for en artig tråd :ler:

Jeg fikk en kjempeflott klokke av min eks, virkelig fin, dyrt merke også. Da jeg snudde den så var det et kvinnenavn gravert på baksiden, hans eks sitt navn.

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk en dvd-spiller av eksen.

Jeg er absolutt ikke kravstor men det hadde vært fint med noe personlig. Hadde satt mer pris på om han hadde tegnet en tegning.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pampusser og sykkelhjelm, samtidig...

Altså sånne grå filttøfler....

Det var hyggelig og lurt tenkt, helt sikkert og ble glad. Men det var noe med kombinasjonen som gjorde at jeg følte at jeg hadde rømt fra en vernet bolig..

Hahahahahahaha :fnise:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En daværende kjæreste ga meg et fryktelig stygt smykke til jul et år. Det var i hvitt gull og diamanter, og helt sikkert svindyrt, men det så helt grufullt ut. Tjukk, umoderne lenke, og selve anhenget var digert og formet som en kongekrone. Svært ulekkert. Dessverre hadde jeg ikke samvittighet til å bytte det (!), og brukte det ved et par anledninger for syns skyld. Nå ligger det stuet ned en plass og brukes aldri, kanskje jeg burde selge det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nå har ikke jeg fått så mange dårlige gaver, men en gang etter å ha hjulpet eksen min med å vaske ut av leiligheten hans da han skulle flytte satt han igjen med en svart helt ordinær almanakk som han hadde fått gratis på skolen sin, som han hadde glemt å pakke ned (evt hadde tenkt å kaste). Denne overakk han til meg med en seriøs tone som takk for hjelpen. Jeg hadde ikke forventet å få noe for hjelpen i det hele tatt, men han kunne heller latt være å gi meg noe. Den ble kastet kort tid etterpå. Skal også sies at det var i siste halvdel av året så jeg hadde ikke fått brukt den særlig mye uansett.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lærdom gutter : ikke kast bort spenna på bortkjemte kjerringer.

Anonym poster: 3e1f846b6d29bb4af0c6e1481153264b

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En jeg var sammen med tidligere var på ferie i Estland, og jeg regnet med at han skulle kjøpe med noe fint til meg. Dagen han kom å besøkte meg etter reisen lurte han på om jeg var spendt på hva han hadde kjøpt til meg, selvfølgelig var jeg det :hoppe:

I baklomma dro han opp ei billelita flaske med likør, og jeg drakk sjelden, å det visste han :(

Han fortalte at han hadde glemt å kjøpe gave til meg å bare rasket med seg ei lita flaske like før han sprang på flyet, takk for tanken :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte at det umulig kunne være en dårlig gave,men så leste jeg tråden... :skratte:

Aldri fått en dårlig gave av kjærester..Men en gang fikk jeg en genser med nasse nøff av faren min. Ikke så ille,tenker dere?

Nei,hadde jeg fått den nå,så hadde jeg nok sovet i den hver natt,har lært meg å sette mer pris på faren min,men 13 år gamle meg var ikke like forståelsesfull! :ler:

hjalp ikke at det var den eneste gaven jeg fikk det året heller da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...