Gå til innhold

Hva er den verste gaven du har fått av en kjæreste?


Gjest antigartner

Anbefalte innlegg

Det var en fyr jeg var på knærne etter og han var den første jeg ble kjent med her i byen (ble kjent via et dating-nettsted). Han hjalp meg med å flytte to ganger og oppsetting av hyller og masserte beina mine og ryggen ganske tidlig i vårt bekjentskap. Jeg masserte tilbake og gav ham takkegaver også videre.

Stor var spenningen da vår første jul som venner kom. Han hadde et RISK-spill som holdt på å gå i oppløsning, så jeg kjøpte nytt til ham og gav ham det noen uker før jul slik at han skulle få tid til å kjøpe noe til meg. (En spillpakke er ganske tydelig og man vet at det koster masse penger (400 i dette tilfellet)).

Jeg fikk en mindre pakke noen uker senere og klemte selvfølgelig på den og trodde det måtte være et smykke, løst pakket inn. Julaften kommer og jeg åpner pakken med familien som vet at jeg er kjempespent. Og der ligger et sånt pannebånd som man kan justere til bruk under trening og slik. Jeg går ALLTID med lue om vinteren siden mesteparten av varmen forsvinner ut på toppen av hodet, er ikke et treningsmenneske - ihvertfall ikke ute - og det var i rødt, den fargen jeg liker minst av alle. Hadde det vært svart kunne jeg kanskje fått brukt det litt. Fant ut at det hadde kostet ham under 100 kr og det synes jeg ikke var noe siden jeg hadde brukt flere tusen på ham de 9 månedene vi hadde kjent hverandre.

Vi ble sammen like etter nyttår, men slo opp før Valentines og slikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:skratte:

Jeg og sambo har ledd oss skakk i hjel gjennom hele denne tråden - og jeg får hele tiden høre "Pass deg, ellers får du et ekorn!". Han har fått den på hjernen. Åh, nei, jeg har ingenting å bidra med, faktisk, men jeg må ha dette i mine innlegg! :tommelopp:

Endret av ninuska_
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

min ex ga meg et kjede... som dama han var utro med plukka ut for han....

gratulerer med dagen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nylig fått 4 stk. bremseskiver i gave og mannen var veldig stolt da han overleverte dem! (Jeg forstår ham godt! :gjeiper: De er spesielle og koster en liten formue!). En bekjent kunne dessuten fortelle at hun hadde fått fire nye vinterdekk i 30-årsgave fra mannen. Først ble hun mildt sagt grinete, men da mannen forklarte at han både hadde spart og lett samt foretrakk at både hun og barna kom seg helskinnet gjennom vinteren, ble hun litt mildere stemt.

Den verste gaven ever er nok en überstygg "diamantring" til 999.00 fra Bjørklund som det på det tidspunktet ble forventet at man skulle sette enormt stor pris på og bære livet ut...

Det er m.a.o. ikke nødvendigvis det mest åpenbare romantiske gavene man setter størst pris på! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk et armbånd av min første kjæreste. Etter å ha kjent meg en stund så burde han vite at jeg ikke går med smykker. Og at det er en bortkasta gave til meg. Jaja.. Heldigvis var det tilgodelapp på den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette var dagens høydepunkt!!! Den beste var "badedrakta" som var boxer i str. xxxl, og ekornlampen!! :ler:

Kommer ikke på noen helt grusomme gaver, men må bare abonnere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest norah
Det er ikke så mye selve gaven som var fæl, men måten den ble gitt på. Min den gang kjære ville gjerne ha tips til hva jeg ønsket meg og så sa jeg det - var helt konkret - DET vil jeg ha.

Men han likte ikke DET - så han kjøpte noe annet. Og ble dritsur når jeg begynte å gråte for ikke å ha fått det jeg hadde pekt på. Han mente jeg var utakknemlig.

Jeg prøvde da å forklare at når noen sier at de ønsker tips og jeg er helt konkret og ikke får noe hint om at det er en uaktuell gave og så får noe helt annet, som i dette tilfellet var totalt feil stil til meg osv. så var jeg fremdeles utakknemlig og dessuten var det også slik at det ikke var noe gøy å gi en gave som var pekt ut for da ble det jo ingen overraskelse.

:skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En bekjent fikk skiboks i julegave av mannen sin. Det likte hun dårlig, og mannen hennes fikk tydeligvis med seg dette. Et av argumentene hun brukte mot skiboksen var at hun ikkje er høg nok til å nå oppi og bruke skiboksen.

Da 30 års-dagen hennes kom litt seinere på året fikk hun gardintrapp av mannen. Som hun skulle ha i bilen slik at hun kunne nå opp til skiboksen! Ordentlig praktisk gubbe dette her...hehe..

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest norah

men, etter å ha lest litt kom jeg jo faktisk på et par rare gaver selv...:

jeg har da altså fått en liten pynte-gris.

men egentlig rarere var det når en person snakket i eeeevige tider om hvor utrolig fantastisk denne gaven var, jeg kom til å bli helt fra meg av beundring, blablalba...OG personen ringte ettepå for å høre om ikke den var helt adorable:

en slags pyntedukke. ...!!

det hjalp ikke at det satt flere rundt meg i pakkeåpningen og bare sperret opp øynene.......

jeg var vel da 25.

ble så satt ut at jeg klarte ikke le engang....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns min far fortjener en plass her. Rett nok har min mor alltid sagt at hun ønsker seg disse tingene, og hun får alltid ett smykke eller noe i tillegg, men å kjøpe ett stort sett med forskjellige ansiktskremer (rynkekrem, øyekrem and so on) eller en badevekt virker i mitt hode helt på hodet. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Invicta

En eks gav meg et håndskrevet kort hvor jeg fikk fem "spesielle" massasjer. Da hadde vi vært sammen i snart et år og jeg brukte nesten 1000 kr på ham. Dette var julegave.

Men det var vel min feil, jeg sa jo til ham at jeg ville bli glad for alt og at det ikke trengte være en "fysisk ting".

:overrasket:

For å si det sånn, det gavekortet ble ikke brukt opp før det ble slutt mellom oss.

Til valentins tidligere på året fikk jeg en sms: Happy valentine.

Endret av Invicta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En jeg var sammen med hadde kjøpt små ekle hvite truser til seg selv som en del av bursdagsgaven min av denne typen her... Se for den den modellen der bare 30 kg ekstra på kroppen og med samme størrelse truse. Han hadde vist fått det for ser at truser som var flere nr for små var sexy :fnise:

Ikke at jeg mislikte kroppen hans da(unntatt når jeg tenker tilbake på dette), men en litt overvektig gutt med altfor små truser var helt grusomt!

Resten av gavene jeg fikk til bursdagen var forresten masasjeoljer, sexterninger og friendsDVDer. Den siste gaven var vel den jeg ble mest glad for :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest D-shol

Vet ikke helt om jeg har fortalt det, men...

På Xmåneders-dagen vår (husker ikke hvilken, men tror det var 6 faktisk) fikk jeg en apehode-pute av typen 59,90,- på Nille. Jeg er ikke spesielt glad i aper og ikke trengte vi puter, så jeg synes det var litt rart.

Skal sies at selv om ikke presanger fra meg alltid er dyre, er de alltid gjennomtenkte og har en mening. En kupute til meg hadde hatt en heeelt annen betydning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fropessor Snurre

Fikk en gang en stygg plastisk dinosaur som var kjøpt på en Shell-stasjon. Jeg var interessert i dinosaurer på den tiden, men fikk jo litt hakeslepp for å si det mildt.

Synes ikke det var helt ok å få vite nøyaktig hva den kostet heller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe... genial tråd :)

Må bare fortelle om ei venninne av meg. Av en av sine ex'kjærester fikk hun nemlig en kaktus i bursdagsgave... Jepp... en kaktus! Kan ikke akkurat si at hun var så veldig begeistra for den gaven nei...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...