Gå til innhold

Hva er den verste gaven du har fått av en kjæreste?


Gjest antigartner

Anbefalte innlegg

nå er vel dette strengt tatt tråden om verste gaver?

Kommer hit for å få litt underholdning, ikke skryt om flotte kjærester ;)

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_lenemor_*

Den værste gaven må vel ha vært i 5. klasse da min kjæreste slo opp med meg fordi han ikke ville kjøpe gave til meg :fnise:

Det var ganske så trist da, men syntes det er ufattelig søtt og fniser av det den dag i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For lenge siden var jeg forelsket i en gutt i klassen, og spenningen var stor da jeg skulle åpne julegaven fra ham. Gaven hadde nemlig samme størrelse som endel smykke-esker som var populære på den tiden. Kan si at jeg ikke akkurat ble glad da jeg pakket opp - og fant en brukt kortstokk.

:ler:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For lenge siden var jeg forelsket i en gutt i klassen, og spenningen var stor da jeg skulle åpne julegaven fra ham. Gaven hadde nemlig samme størrelse som endel smykke-esker som var populære på den tiden. Kan si at jeg ikke akkurat ble glad da jeg pakket opp - og fant en brukt kortstokk.

:ler:

:skratte: Det er snakk om å knuse håpet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den første bursdagsgaven fra min exsamboer (jeg ble 24, han var 27):

Et kort, hvor det stod "Jeg kjøpte et papirkort til deg, for det er vel det dere gamle mennesker er vant til?", men tegning av en mann med et paiprkort som går forbi en internettkafé.

En giraffsparebøsse. Greit at jeg liker giraffer, men jeg hadde virkelig ikke bruk for en sparebøsse.

Endret av Sidsel
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En x samber kjøpte et toastjern til meg i bursdagsgave. Fordi vi trengte det og hadde snakket m at det hadde vært greit å ha. Ikke hadde han dårlig råd heller.

En annen x kjøpte en peisblåser til meg etter at det var slutt til jul et år....Mulig han ville "blåse" liv i glørne mellom oss..... Må si at glørne hadde slukna for lenge siden.

Min nåverende kjæreste har ordnet en gassovn til meg denne jula. :fnise: Jeg har sakt at jeg kan betale for den, ettersom jeg har tenkt å kjøpe meg en slik en. Jeg sa at jeg syntes ikke at det var en romantisk gave, men han sa at han godt kjøpe en gullring til meg istedet.

Det er en kjempefin gave. Men ikke noe kjæreste gave.

Endret av vilja
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Til jul i fjor, bh str C- 75. what the fuck tenker jeg, som "bare" har b. joda, med den bh'en fulgte det med en puppe operasjon, spandert av ham. i følge ham hadde jeg nyyyyyyyyyydlige og faste pupper i perfekt form, men tenk så mye mer sexy det ville bli om de ble STØRRE..... Kan trygt si at han ble arkivert :ler:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til jul i fjor, bh str C- 75. what the fuck tenker jeg, som "bare" har b. joda, med den bh'en fulgte det med en puppe operasjon, spandert av ham. i følge ham hadde jeg nyyyyyyyyyydlige og faste pupper i perfekt form, men tenk så mye mer sexy det ville bli om de ble STØRRE..... Kan trygt si at han ble arkivert :ler:

så frekt

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

så frekt

Ja han ble kasta ut samme kvelden. Heldigvis var det bare oss alene, ville ikke ha vitner til dette. Jeg dro hjem til familien min, og han dro forhåpentligvis på samlivkurs ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere har jo nettopp blitt sammen? :lete:

Vel, ja, men man kan da være venner lenge før det også? Noe vi var. Ergo fikk jeg også et innsyn i hvordan han var før det.

Skulle tro det var 3 år og 2 mnd ...

Jeg har tross alt kjent han i over 2 1/2 år da, så jeg begynner jo å kjenne han for å si det sånn.(...)

Hun har jo uansett aldri fått en dårlig gave av han. Det forandrer seg jo ikke akkurat bare fordi de ikke har vært sammen særlig lenge.

For alt vi vet så er han av den gave-kjøpende-typen også, og hun har fått mer de tre månedene enn jeg har fått i løpet av ni år (noe jeg regner med, jeg har fått to gaver... de var til gjengjeld helt fantastiske :P).

Nettopp. Flere her som poengterte at de ikke hadde fått så mange dårlige gaver av kjæresten sin, så da må det vel for meg være lov å si det samme?

Men siden dette er en tråd om dårlige gaver, så kan jo jeg dra fram noen 'dårlige' jeg fikk av en tante.

Jeg er i yngst i familien, og eneste jente. Det har gjort at mine tanter på farssiden kanskje ikke akkurat er de som er mest vant til å kjøpe til jenter. Men ikke for det, som regel har gavene vært fine, og vel, jeg er ikke så uhøflig at jeg ikke blir glad for dem uansett.

Nåvel, denne ene tanten hadde tydeligvis en greie for Rema 1000, for hvert år fram til jeg var kanskje 12 år, fikk jeg noe derfra. Det vil si en kopp til 10 kr det ene året i litt heslige farger, strømpebukser i for stor eller for liten størrelse (alt ettersom) og julepynt. Joda, julepynt er fint det, men ikke noe en 8-9 åring kanskje har så mye brukt for.(..)

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av Yvonne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk vaffeljern av eksen en jul. Til alt overmål klarte faren hans å røpe det for meg en uke før jul...

Vaffeljern er IKKE julegave!!

Hvis vaffeljern er det verste du har fått må du hatt fått jævlig mye bra!

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LanaLane

Den desidert verste gaven jeg har fått fikk jeg fra min mor. Har skrevet om kjæresten min og det han har gitt meg, men så kom jeg på denne.

Jeg har ikke snakket med moren min på mange mange år av mange grunner, men da jeg var 13 år gammel kom det en julegave fra henne. Hadde aldri fått gave før. Og oppi pakken, pent pakket inn, lå det en.....shampo. Sånn 2 in 1 greie man kunne kjøpe på Rema. Greit nok at kortet var koselig, men likevel :lete:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Usikker_*

Kan ikke si at jeg har fått noe fælt noe selv, men husker at faren til gamlekjæresten min ga samboeren DOLOKK i julegave.. Var visst ekte furu.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kan ikke huske å ha fått en dårlig presang av en kjæreste noen gang, kanskje med unntak av et miniskjørt i brun velour med strikk i livet og masse vidde som fikk meg til å se helt misdannet ut (les: kjemperompe). Dessuten var jeg 35 (eller noe i nærheten). Juicy Couture my ass. :fnise: Men tanken var jo god.

Den verste gaven jeg har fått, innbiller jeg meg at det tvertimot ikke lå gode tanker bak. Jeg skulle feire første jul etter ferskt samlivsbrudd med eks. Jeg kjøpte ordentlige, gjennomtenkte gaver til eks-svigers. Av dem fikk jeg ... rynkekrem. Av billigste sort, kjøpt på Rema 1000. Jeg prøvde den en gang, jeg fikk både utslett og kviser og den gikk rett i søpla. Neste jul feiret jeg med eks og eks-svigers i eksens nye hjem. Jeg ga ordentlige, gjennomtenkte gaver, siden vi tross alt skulle feire og åpne pakker sammen. Av eks-svigers fikk jeg ... ingenting. :fnise:

Endret av Fresi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke huske å ha fått en dårlig presang av en kjæreste noen gang, kanskje med unntak av et miniskjørt i brun velour med strikk i livet og masse vidde som fikk meg til å se helt misdannet ut (les: kjemperompe). Dessuten var jeg 35. Juicy Couture my ass. :fnise: Men tanken var jo god.

Den verste gaven jeg har fått, innbiller jeg meg at det tvertimot ikke lå gode tanker bak. Jeg skulle feire første jul etter ferskt samlivsbrudd med eks. Jeg kjøpte ordentlige, gjennomtenkte gaver til eks-svigers. Av dem fikk jeg ... rynkekrem. Av billigste sort, kjøpt på Rema 1000. Jeg prøvde den en gang, jeg fikk både utslett og kviser og den gikk rett i søpla. Neste jul feiret jeg med eks og eks-svigers i eksens nye hjem. Jeg ga ordentlige, gjennomtenkte gaver, siden vi tross alt skulle feire og åpne pakker sammen. Av eks-svigers fikk jeg ... ingenting. :fnise:

Snakk om å være smålig, og patetisk :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg fikk en nøkkelring; en lilla tøyelg med kjempepenis!

Herregud, fikk en slik til bursdagen en gang jeg og, den havna ved en "tilfeldighet" nederst i søpla :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...