Gå til innhold

Hva er den verste gaven du har fått av en kjæreste?


Gjest antigartner

Anbefalte innlegg

Gjest blåmobil

Det verste var kanskje da x- en glemte bursdagen min.....

Et annet år fikk jeg en cd- han hadde kjøpt på bensinstasjonen(fant tilfeldigvis kvitteringa for den) så han hadde helt sikkert glemt bursdagen min og kommet på det etter at butikkene var stengt..

Fikk finere gave av foreldrene hans jo- da fikk jeg smykker, armbånd, krystallglass, og tøy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Grafica
Stakkars mannfolk, sier jeg bare.

Stakars mannfolk meg midt i rompa. Om hun har dårlige minner til roser så fortsetter han da ikke å gi det til henne! Personlig har jeg et veldig dårlig forhold til liljer, og det vet samboeren min, om han hadde gitt meg liljer hadde jeg blitt lei meg. Fordi han vet så godt at jeg har dårlige minner til de blomstene. Så jeg synes mer synd på kitteh som fant en så dum mann, enn på mannen...

Endret av Grafica
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm... tror nok den verste gaven jeg har fått var fra filletanten min, hver jul så lenge hun var gift med onkel.

Det begynte med hvert år å få en rød høyhalset genser som var et par nummer for liten, men så toppet hun det den siste julen. Da fikk jeg en STOR oval veggklokke i billig tynn plastikk med bilder av fugler. Hver time kom kvitringa av den fuglen det var bilde av på klokkeslettet...

Kan jo si at batteriene ble tatt ut og klokken aldri hengt på veggen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En gjøk er da ingenting i forhold til min ooo lekre gave. Ikke det at jeg er utakknemmelig, men jeg fikk et dødt ekorn en gang... eller rettere sagt et flådd ekorn der innmaten var tatt ut... eller for å si det på en penere måte: X`n min startet en "karriere" med å stoppe ut dyr. Før bursdagen min drepte han et ekorn, flådde det, tok ut innmat osv og stoppet det ut. Han satte det på en stubbe og laget et hull der det var plass til et lys. Voila en pelskledd lysestake i bursdagsgave....

Ekornet var også hans store stolthet, så da vi flyttet fra hverandre (da var jeg blant annet blitt timelig lei av å ha alt fra blodige flådde ekle mus til alskens andre dyr i tide og utide på kjøkkenbordet), så krevde han å ha ekornet, men det var jo en bursdagsgave så på trass tok jeg det med meg og lagret det. Nå skal jeg flytte i neste uke, så da fant jeg ekornet igjen i en eske. Øret var falt av og den så rimelig makaber ut. Behøver jeg å si at ekornet ble kastet? :sjenert: Hadde jeg kommet på det, så kunne jeg heller ha byttet den mot en gjøk.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grafica
Eh... denne tråden gjelder vel ikke bare dårlige gaver fra mannfolk?

Hehe det er nok lov å bøye "reglene" litt og fortelle om andre dårlige gaver ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe det er nok lov å bøye "reglene" litt og fortelle om andre dårlige gaver ;)

Ok... i så tilfelle så må vel den verste gaven jeg har fått være en kartong med røyk da jeg jobbet med å slutte å røyke. :kjefte: Ble så irritert på han da, men innså i ettertid at jeg gjorde akkurat som han håpet, jeg gav alt til han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den desidert verste gaven EVER må være de grusomme øredobbene jeg fikk av min (trenger jeg å si det) X etter å ha satt vårt felles barn til verden.. Riktignok var de av sølv, men når de var formet som teatermasker (smilemunn/surmunn) ble symbolikken heeeelt gal for ei hormonell ei! Men jeg har tatt vare på dem og skal gi de videre til min sønns halvsøster som faren ikke har noe særlig kontakt med - så blir de i det minste i familien hans!

Min mann er ganske så mye flinkere med gaver, men jeg ble skikkelig lei meg nå til jul da jeg fikk pulsklokke. Hadde ønska meg det ja, men ikke en klumpete utgått modell, og spesielt ikke en spesialutgave for vektreduksjon!!! Blir nå daglig påmint at jeg er for feit, "spurt" etter dagens vektoppdatering og får pil opp eller ned alt ettersom hvordan det går... Har nå vært "stridens kjerne" siden jeg såvidt hadde tygd unna siste biten med ribbe, og jeg føler meg bare gigantisk og ekkel..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må være at 2 av exene glemte bursdagen dagen min...eller det at en av de første jeg var sammen med gav meg et ølglass med skriften "lev livet" på.

var ikke helt romantisk nei... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et sølvsmykke formet som et F16-fly.. Hadde han vært flyger, eller jeg for den saks skyld, så hadde jeg skjønt det.. Men ingen av oss hadde noen stor flyinteresse.. ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min første samboer ga meg en rose..............

en sånn jævlig stygg rose, som man fikk kjøpt på bensinstasjonen. Og som egentlig var en "sexy" truse, i str one size fits all.

Og ikke var han interessert i sex heller, og ikke jeg heller med HAM. Så det forholdet ble slutt, gitt=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En gjøk er da ingenting i forhold til min ooo lekre gave. Ikke det at jeg er utakknemmelig, men jeg fikk et dødt ekorn en gang... eller rettere sagt et flådd ekorn der innmaten var tatt ut... eller for å si det på en penere måte: X`n min startet en "karriere" med å stoppe ut dyr. Før bursdagen min drepte han et ekorn, flådde det, tok ut innmat osv og stoppet det ut. Han satte det på en stubbe og laget et hull der det var plass til et lys. Voila en pelskledd lysestake i bursdagsgave....

:redd:

:spy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_Ida_*

Den første kjæresten jeg hadde, (da var jeg 15, og vi nettopp hadde blitt sammen), gav meg en lampe fra ikea. Senere oppdaget jeg at den faktisk solgtes i barneavdelingen...

Man kan si jeg ble litt skuffa, selv om tanken sikkert var kjempegod. Jeg så jo for meg at "oi, endelig har jeg fått kjæreste, det blir min første romantiske kjærestegave"

Jeg gav ham forøvrig en dyr parfyme og en dragefigur fra avalon jeg visste han ønsket seg :sjenert:

...Senere fikk jeg et smykke som var veldig min stil, så gikk opp i opp.

Han er i dag en av mine beste venner....og homofil så det ryker... :filer:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakars mannfolk meg midt i rompa. Om hun har dårlige minner til roser så fortsetter han da ikke å gi det til henne! Personlig har jeg et veldig dårlig forhold til liljer, og det vet samboeren min, om han hadde gitt meg liljer hadde jeg blitt lei meg. Fordi han vet så godt at jeg har dårlige minner til de blomstene. Så jeg synes mer synd på kitteh som fant en så dum mann, enn på mannen...

Aww, takketakk ^^

Og sånn går det vel i grunn når man rett og slett ikke kommuniserer.

Jeg vil legge til at han nå er godt gift med ei søt jente som virkelig elsker roser, og jeg vet at de ler like godt av den historier som jeg gjør, dog sett fra en annen side.

Første gangen jeg hilste på henne så blurtet hun ut med

"Åh du er hun rare som ikke liker roser!" :fnise:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
Annonse

[1] Category widget

Jeg fikk en boks med kabelsko og skruer hos eksen i julegave første året vi feiret jul sammen.

Jeg var faktisk ganske fornøyd da jeg fikk den (er generelt flink til å se det positive i ting ;) ), men fikk igrunn aldri bruk for de kabelskoene og nå står den for meg som en temmelig sær gave.

Endret av absinthia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min kjære samboer er generelt sett ganske god på å gi gaver, men det er stort sett fordi han ber om ganske spesifikke ønsker... :sjenert:

Så da jeg for en tid siden oppdaget på en smykkeforretning at de hadde et spesielt smykkeskrin, så dro jeg han med meg inn og viste han det og sa at dette var en type smykkeskrin som jeg hadde lett etter i mange år (!) og ikke funnet før nå. Jeg sa til og med at om jeg ikke hadde funnet det, så hadde jeg prøvd å lage meg et selv om ikke så alt for lenge. Smykkeskrinet var formet som et miniatyr garderobeskap med dører, speil og skuffer. Temmelig spesielt i allefall, og han kunne ikke unngå å få med seg at det var akkurat DEN typen jeg virkelig ønsket meg. Jeg sa jo også selvsagt mange andre ting som jeg også liker veldig godt, så han hadde flere ting å "velge" mellom da han skulle finne julegave til meg.

Jeg er ikke typen til å bli skuffet over julegaver eller bursdagsgaver. Jeg tenker at det er tanken som teller (liker derfor heller ikke ønskelister mellom oss som par... vil at vi skal legge oss litt i selen og finne på noe som den andre vil bli glad for av oss selv).

Så i julen så såg jeg pakken min, og den var en helt annen str. enn det smykkeskrinet jeg ønsket meg, så da slo jeg fra meg den tanken om smykkeskrin og lurte på hva han kunne ha funnet på til meg denne gangen. Men da jeg åpnet så VAR det et smykkeskrin... :sukk: Men en helt annen type dessverre.

Så her er det nok "tanken som teller" som har sviktet litt... Jeg lurer veldig på hvorfor han ikke kjøpte det smykkeskrinet som jeg sto og holdt opp foran ham og heller valgte et annet enn å kjøpe noe helt annet. Og jeg har fremdeles lyst på det smykkeskrinet, det står fremdeles i butikken, men nå kan jeg ikke kjøpe det uten at han må få vite at jeg ikke var fornøyd med gaven hans... :sukk:

Så det var jo ikke noen fæl gave... Smykkeskrinet blir jo brukt det, men det er allerede overfylt, he he. Og det er like rotete oppi der som det var da jeg hadde smykkene i en pose! Men det er jo en annen sak...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk dvd'n "Lost in Translation" til jul en gang (eks nå:). Hater den filmen... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...