Gå til innhold

Hva er den verste gaven du har fått av en kjæreste?


Gjest antigartner

Anbefalte innlegg

Jeg fikk vaffeljern av eksen en jul. Til alt overmål klarte faren hans å røpe det for meg en uke før jul...

Vaffeljern er IKKE julegave!!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vaffeljern hadde jeg blitt kjempeglad for, jeg!

(Skjønner at det ikke er verdens mest spennende gave om man ikke ønsker seg det da, men det er ikke i nærheten av å være så håpløst som mye annet som blir nevnt her. :ler: )

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnneShirley
Vaffeljern er IKKE julegave!!

:fy_fy:

Jeg gav mannen nytt vaffeljern i gave for et par år siden og han ble kjempeglad (han er usedvanlig glad i vafler)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_my_*

Så ufattelig mye bra her! Merker jeg er litt redd for hva kjæresten min kan finne på å gi til meg til jul i år. Håper han ikke er like håpløs!;)

Min verste gave er ikke fra en eks, men fra min bestefar. Vi var på middag der, og jeg bladde i leketøyskatalogen (husker ikke hvor gammel jeg var, men var barneskolealder) og viste han hva jeg ønsket meg; en sånn bamse/fugl som kunne snakke og sånt. Jula kom den, og mine besteforeldre var hos oss - og pakken fra bestefar ble tatt frem. Jeg rev av papiret og der var det et sånt lite keyboard for småbarn (0-3år) med forskjellige dyr med sine lyder som sang hver gang man trykte på en tangent... Ble et ganske så dårlig "takk!" som kom fra meg da! hehe, stakkars bestefar hadde blandet de to tingene som var på samme side i katalogen. :ler:

Jeg kan le av det i ettertid, men den skuffelsen satt lenge! :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk et kort av pappaen min attenårs gave. Søstra mi fikk gullring og noen greier til i attenårs gave.

Fostermoren min ga meg 1000 kr i bursdagsgave da jeg ble 18. Søstra mi fikk ny pc og ny mobiltelefon da hun ble 18. (Riktig nok hadde både pcen og mobilen hennes dødd rett før bursdagen hennes, men likevel)

Jeg ble glad for gaven, men jeg hadde vel egentlig forventa noe mer. Siden jeg alltid har fått 1000 kr i gave, pluss kanskje en liten ting i tillegg. Jeg skulle også reise bort til kjæresten min som bodde et godt stykke unna, og prisen på togbilletten var 250 kr. Vanligvis (hvis jeg ikke nylig hadde fått penger av henne) hadde hun betalt togbilletten, men denne gangen måtte jeg betale selv.

Kanskje jeg høres litt bortskjemt ut, men da får det bare være sånn :gjeiper:

Jeg ble uansett ganske skuffa, selv om jeg også ble glad, selvfølgelig. Jeg hadde bare regnet med litt mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fikk et kort av pappaen min attenårs gave. Søstra mi fikk gullring og noen greier til i attenårs gave.

Fostermoren min ga meg 1000 kr i bursdagsgave da jeg ble 18. Søstra mi fikk ny pc og ny mobiltelefon da hun ble 18. (Riktig nok hadde både pcen og mobilen hennes dødd rett før bursdagen hennes, men likevel)

Jeg ble glad for gaven, men jeg hadde vel egentlig forventa noe mer. Siden jeg alltid har fått 1000 kr i gave, pluss kanskje en liten ting i tillegg. Jeg skulle også reise bort til kjæresten min som bodde et godt stykke unna, og prisen på togbilletten var 250 kr. Vanligvis (hvis jeg ikke nylig hadde fått penger av henne) hadde hun betalt togbilletten, men denne gangen måtte jeg betale selv.

Kanskje jeg høres litt bortskjemt ut, men da får det bare være sånn :gjeiper:

Jeg ble uansett ganske skuffa, selv om jeg også ble glad, selvfølgelig. Jeg hadde bare regnet med litt mer.

jeg synes det hørtes litt urettferdig ut..

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samboern min er bare søt og treffer godt på gavene jeg får ^^

Men om noe spesielt skal nevnes så må det bli at første jula fikk jeg frityrkoker (jeg ønska meg det :P)

Andre jula fikk jeg mikro, rustrfritt stål og MASSE duppedingser på (ønska meg mikro :P)

Også må jeg nevne, han ELSKER hettegensre og hadde vært i skateshoppen til en kompis og kjøpt en genser for å gi meg i julegave. Jeg likte den, men den var ALT for liten :( ...han kom seg aldri tilbake for å bytte den. 600,- rett ut av vinduet... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ett ukes opphold på RIDELEIR for barn og ungdom og en sjelden voksen!!!!!!!!!! :ler:

Greit nok jeg er glad i hester, men i en alder av 30 år, ble det bare for pinlig å humpe rundt på en ponni sammen med 14 barn..

Hahahahaha, så genialt!

Min kjære har bestandig gitt meg fine gaver bortsett fra ved en anledning. Når vi flyttet sammen første gang var vi ganske uenige om hva slags stil vi skulle ha, da han liker stål og sort skinn mens jeg liker ting litt mer klassisk/romantisk. Vi fant etterhvert frem til en mellomting, men det gulvteppet vi hadde i stua da var helt og holdent hans stil. Jeg surmulet litt over dette teppet, ettersom det var ganske fremtredende og ikke passet helt med de "nøytrale" tingene vi hadde valgt. Stakkars mannen ville kompensere for dette ved å kjøpe noen andre fine ting til leiligheten som han trodde jeg ville like. Så han kom hjem kry som en hane med en veldig flott innpakket presang. Inni lå det en skål i oransje keramikk med en pose pottpurri oppi.. Som om ikke dette var forferdelig nok hadde han enda en pakke på lur - nemlig en slik teppebanker i kurv til å henge på veggen :flau:

Han hadde sagt til damen i butikken at han ville ha noe litt gammeldags. Damen trodde tydelgvis at han mente 90-tallet :sjenert:

Jeg var ganske ung og vi hadde ikke vært sammen sååå lenge. Hadde dette vært nå så hadde jeg sagt det som det var, men alt jeg klarte å få frem var et lite takk. Noen dager senere ble teppebankeren brukt som opptenningsved i peisen på en jentekveld med endel promille. Han er fortsatt dødlig fornærmet selv om dette er tre år siden :fnise:

Endret av Snorkefrøken
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_lilo_*

Hahaha! Huff så mange fæle gaver!

Ikke fått så mye fæle gaver jeg..

Men fikk en kjempestygg pynteting fra 10 ern av en venninne på ungdomsskolen.

Og når jeg var liten pleide jeg å få julestrømper og andre jlerelaterte ting på bursdagen min av farmor, og noen tanter og onkler. Greit at jeg har bursdag noen dager ette nttårsaften, men jeg hatet å få jule ting i bursdagsgave, nettopp fordi jeg har bursdag rett etter jul.

Også ble jeg livredd av en julegave av farmor en gang. Var en eske, jeg helte ut det som ar inni opp i hånda mi. Det var noe stivt med pels. Jeg hylte og kastet dt fra meg, trodde det var en død rotte! Var en "pynte" mus av noe slag, og jeg tror det var ekte muse/rotte hår på den. Grøss. Den ble kastet.

Ellers så har sambo vært ekstremt flink til å gi meg julegaver. Vært kjempefornøyd! Nylig blitt sammen (men kjent hverandre 1 år) også ga han meg et nydelig sølvarmbånd som er veldig min stil til jul.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har aldri fått en dårlig gave av min kjære. Må si jeg er imponert, for han er virkelig flink til å lytte. Har egentlig bare fått gaver som jeg har blitt imponert over hvis jeg skal være ærlig. :)

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hun har jo uansett aldri fått en dårlig gave av han. Det forandrer seg jo ikke akkurat bare fordi de ikke har vært sammen særlig lenge.

For alt vi vet så er han av den gave-kjøpende-typen også, og hun har fått mer de tre månedene enn jeg har fått i løpet av ni år (noe jeg regner med, jeg har fått to gaver... de var til gjengjeld helt fantastiske :P).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den verste gaven var et smykke, men jeg var ung og rødmet...

I dag synes jeg det va så søtt.

Dette minner meg på at det snart er 24....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må vare dundyne.

Liker ikke å få gaver som jeg trenger. De kjøper jeg selv.

De beste gavene må være spaweekend, utenlandsreiser (mer enn 8 timer med fly), båttur med Color magic ol, massasjetimer, accessories og gavekort på klær og sko.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...