Gå til innhold

Hva er den verste gaven du har fått av en kjæreste?


Gjest antigartner

Anbefalte innlegg

Det var 15års dagen min. Jeg var jomfru. Et par uker før hadde vi hatt "praten" og jeg hadde sagt ifra at jeg ikke var klar for sex.... Og han hadde sagt at han ikke kom til å presse meg. Han elsket meg for høyt til det!

Han ga meg en pakke, i pent papir og med en flott sløyfe, og ba meg pakke den opp når jeg var alene. Oppi en eske lå den en sånn stringtruse-rose, et lite kort med et selvskrevet "erotisk" dikt, og en bok som het noe ala "how please you man in 100 easy steps".

Oh yeah. Det endte der og da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Fortsetter under...

Jeg har aldri fått noen fæle gaver fra kjærester, men jeg har gitt en selv.. På tredveårsdagen til forloveden min (nå min mann) pakket jeg på spøk inn pepperbøssa hans og ga den i gave (vi skulle gifte oss to måneder etterpå, men skulle tulle med at han var 30 år og ugift). Sa flere ganger at det bare var en tullegave så han ikke skulle tro det var en ordentlig gave og bli skuffa da han åpna den.. men han hadde visst ikke helt skjønt det. Skuffelsen sto å lese i ansiktet hans da han åpna pakken, og det som skulle være en teit spøk ble bare dumt. Jeg hadde tenkt at vi skulle le begge to, men... Nå skal det sies at han fikk en ordentlig gave senere på dagen, da.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var fra to kompiser og ikke en kjæreste, men det er sannsynligvis noe av det dummeste og mest ubrukelige jeg har fått. :ler: Det var siste året på ungdomsskolen, og de berømte Buffaloskoene hadde vært ut et års tid, ingen gikk med dem lenger - og så fikk jeg da til jul: Et par sennepsgule (vi snakker skikkelig babybæsj), fake "Buffalo" med sikkert 10-12 cm tykke såler. De var heldigvis tre nummer for store også, så det var ikke snakk om at jeg kunne bruke dem. Lurer på hva disse to guttene tenkte da de sto der i butikken og plukket ut disse skoene... :klø:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Monica_*

En venninne fikk en gang en kasse med 24 forskjellige øl av en eks...! det ble slutt ikke så lenge etterpå, kanskje ikke så rart :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:skratte:

Ler så jeg griner av enkelte av gavene folk har fått! Selv om noen virker litt bortskjemte da ;) Greit nok at det er litt "kjedelig" å få praktiske ting man trenger i gave, men det er da i alle fall noe man trenger! Verre å få ubrukelige pynteting. Nå blir jeg stort sett glad for det meste jeg får av gaver, er ikke spesielt kravstor/nøye på gavene, men har fått noen grusomme pyntegjenstander opp i gjennom årene :fnise: Har aldri fått dårlige gaver av mannen min, men nå skal det sies at han ofte må ha inn med teskje hva han skal kjøpe ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Langsyne

Har egentlig ikke fått så rare gaver. Mest søtrare.

Han var en beundrer, og vi var veeldig unge, 11år ellernoe. Møttes på leirskole og han var finsk. Derfor ante jeg aldri hva han snakket om eller sa, og han skjønte ikke meg heller. (Ingen av oss var modige til å snakke engelsk.)

Men en gang i en matkø, stoppet han rett forran meg og sa noe, så løp ut av døra, kom inn igjen og tok frem hånda mi. Der la han en sten med masse måll på!

Jeg ante ikke helt hvordan jeg skulle reagere, for jeg var ikke akkurat så opptatt av gutter da. Men jeg løp like gjerne ut jeg og, og så etter en sten av noe slag, (for venninna mi var ganske kjapp på å le av han.) Men fant ikke noe annet enn pittesmå grusstener som jeg fort grep tak i, og la i hånda hans tilbake... hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå kom jeg på en rar ting jeg fikk av en beundrer en gang.

Vi var på nyttårsleir. Jeg var 15-16 han et år eldre. På denne leiren hadde vi en såkalt hemmelig venn som vi skulle være ekstra snill mot. Vi kunne legge igjen lapper og små gaver (f.eks. sjokolade) på et bord og merke dem med sin hemmelig venns navn. Nå viste det seg at beundreren min hadde trukket meg som sin hemmelige venn (han klarte ikke å holde det så hemmelig), og jeg fikk en gave:

To brødskiver med svett brunost(!).

Ikke var det med noe brev eller lignende heller. haha.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Langsyne
Nå kom jeg på en rar ting jeg fikk av en beundrer en gang.

Vi var på nyttårsleir. Jeg var 15-16 han et år eldre. På denne leiren hadde vi en såkalt hemmelig venn som vi skulle være ekstra snill mot. Vi kunne legge igjen lapper og små gaver (f.eks. sjokolade) på et bord og merke dem med sin hemmelig venns navn. Nå viste det seg at beundreren min hadde trukket meg som sin hemmelige venn (han klarte ikke å holde det så hemmelig), og jeg fikk en gave:

To brødskiver med svett brunost(!).

Ikke var det med noe brev eller lignende heller. haha.

Hihi :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av en eks fikk jeg en gang sminkefigurer av sjokolade.

Fordi han mente jeg var så glad i både sminke og sjokolade.. :roll:

(Ikke smakte sjokoladen godt heller. ;) )

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjæresten min ga meg et oransje plastnett fra H&M til 30-årsdagen, han syntes nok det var en flott gave, siden han skulle ha meg til å leke Tampen brenner for å finne den og greier.

Verste var at han hadde gitt det samme til moren sin på over 70...

Han er nå en go'gutt, men jeg sier, det er like greit vi dropper disse gavegreiene :popcorn:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og en kompis av kjæresten ga følgende til en annen kompis: En VHS-kassett til *låns* så han selv kunne brenne den over til DVD! :hoho:

Var visst med en av hans favorittkomikere, så kompisen ble fornøyd, han :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjæresten min ga meg et oransje plastnett fra H&M til 30-årsdagen, han syntes nok det var en flott gave, siden han skulle ha meg til å leke Tampen brenner for å finne den og greier.

Verste var at han hadde gitt det samme til moren sin på over 70...

:ler: Heldige du!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Eksen min var stort sett ganske flink til å finne gaver til meg. Blomster fikk jeg også til stadighet... men sjarmen forsvant litt da han "bare måtte plukke ut noen av rosene slik at moren hans og kunne få noen"....(han var over 20 :skratte: )

Og det året han fant ut at han skulle gi foreldrene mine julegave kom han stolt og viste meg en sånn keramikk dings som tidligere hang på høyspentledningene og som for anledningen var rosemalt. Vi hadde allerede da vært sammen en god stund og han hadde vært hos meg nok til å finne ut at de i grunnen er ganske minimalistiske av seg, men hadde ikke hjerte til å fortelle at den var helt GRUSOMT stygg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

herregud, for en utrolig tråd. Jeg ler så jeg får vondt i magen. Er for öyeblikket litt pissed på min egen kjäreste. Hadde bursdag for en uke siden og han hadde i lang tid lagt ut om hvilke presanger jeg skulle få, og at han skulle gjöre opp for alle gavene han har gitt meg tidligere. Mens jeg har brukt tusenvis av kroner på kjempefine gaver til han og planlegger bursdagsgavene hans minst et halvt år i forveien, gav han meg en pensumbok fra hans eget studie til forrige bursdag, ingen ting forrige jul og to telysholdere for 50 kroner julen för som han gav to måneder senere, uinpakket i posen fra butikken. Så nå skulle han virkelig slå på stortromma, og jeg må innrömme at jeg hadde store forventinger. Så gir han meg först en brukt bok om 2 verdenskrig. En tullegave vel og merke, men jeg forstod ikke helt humoren da den virkelige gaven var en te-kopp som han hadde sett og tenkt skulle passe til meg.

Er det mulig å väre litt romantisk? I tillegg hadde jeg gitt mange hint om hva jeg önsket meg, hårprodukter, parfyme, smykker etc. :snurt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wacmoc

Var ikke av en kjæreste da, men av familiemedlem.

Fikk da altså en slags tre-figur, bare at det var en penis. Den var laaaaang den penisen ( kanskje 20-30 cm lang ) og kanskje 1 cm tykk, også var det sånn vær-måler. Pekte tissen opp, ble det sol, pekte tissen ned ble det regn..

Huff, nei den heiv jeg. Går ikke ann å forestille seg hvordan den ser ut en gang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...