jente 79 Skrevet 5. april 2008 #161 Del Skrevet 5. april 2008 Hørtes ut som en god plan. Deilig å komme seg litt bort av og til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissLille Skrevet 6. april 2008 Forfatter #162 Del Skrevet 6. april 2008 (endret) Ja, det er virkelig deilig å ha en sånn tur å se frem til i sommer - da kan vi bare kose oss og lade batteriene til høsten og jeg starter på siste innspurt av utdanningen min også. Jeg skulle jo forresten trene i helgen jeg, både lørdag og søndag..vel..i går hadde jeg mageknip og lite matlyst, så det ble det ikke noe av, får heller ta det igjen når jeg føler meg frisk, orker ikke trene når jeg har vondt i magen.. lurer litt på om det kan ha vært noe jeg har spist, for jeg og sambo spiste ulik lunsj på fredag ettermiddag, og han er ikke syk i alle fall, og jeg føler meg jo ikke syk jeg heller, og er bedre i dag enn i går, så det er jo i ferd med å gi seg. Men må innrømme jeg ble skikkelig lei meg i går, har jo nettopp hatt en fryktelig lang runde med halsbetennelse og forkjølelse, så nå håper jeg det snart går over alt sammen slik at jeg kan nyte våren, trene, jobbe med skolen og ta meg en fortjent sommerferie i juni Nå er jeg forresten litt sulten kjenner jeg, så nå skal jeg gå og starte med forberedelse av nyydelig middag til sambo kommer hjem, biff, bakt potet og et utvalg grønnsaker(dessverre fra fryseren fordi jeg ikke dro på btuikken i går, hihi) Endret 6. april 2008 av MissLille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 6. april 2008 #163 Del Skrevet 6. april 2008 Får håpe det er kortvarig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 6. april 2008 #164 Del Skrevet 6. april 2008 Vi hadde nesten samme middag i dag :-D Deilig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissLille Skrevet 7. april 2008 Forfatter #165 Del Skrevet 7. april 2008 Middagen i går ble ordentlig vellykket den, og magen er i orden igjen i dag, så det er bra Nå sitter jeg og planlegger litt oppgave - må ha en av de oppryddingene igjen, trenger det innimellom for å holde seg selv oppdatert, man blir litt overbelastet i hodet tror jeg, og da er det lurt å sjekke arbeidsplan og slikt og planlegge for en periode fremover..Har ellers hatt en rolig mandag egentlig, og snart skal vi lage middag, så blir det en rolig kveld også, tenker det er lurt å vente en dag eller to med å trene. Håper dere har en fin mandagskveld jenter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissLille Skrevet 10. april 2008 Forfatter #166 Del Skrevet 10. april 2008 (endret) Oioi - forrige innlegg var mitt innlegg nummer 200 Snart 200 innlegg i dagboken også, da blir det vel en liten dagbok-fest Vil bare si ifra at jeg kommer sterkere tilbake i neste uke, er litt mye skole og slikt om dagen, så da er det greit med en KG-pause..kommer nok innom og leser, men er ikke så mye å rapportere om fra mitt eget liv når jeg stort sett bare sitter med nesa i bøkene :kaffe: God helg jenter - så snakkes vi i neste uke Endret 10. april 2008 av MissLille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 11. april 2008 #167 Del Skrevet 11. april 2008 Greit å konsentrere seg om bøkene av og til. God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 11. april 2008 #168 Del Skrevet 11. april 2008 GOD HELG Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 11. april 2008 #169 Del Skrevet 11. april 2008 God helg! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissLille Skrevet 20. april 2008 Forfatter #170 Del Skrevet 20. april 2008 Oida, helgen er nesten over jo..her går det i ett om dagen - er nesten slik at jeg ikke vet hva jeg skal gjøre og hvor jeg skal begynne, for jeg har så mye som bør gjøres de neste ukene..men det går da som oftest på et vis. Er jo kjedelig å sitte inne nå som det er så fint vær ute, men trøster meg med at jo mer jeg gjør nå, jo tidligere kan jeg ta meg sommerferie Så da er det bare å holde ut neste måned, og så roer det seg litt og jeg kan styre litt mer som jeg vil med oppgaven i juni tror jeg. Så blir ikke mye tid til KG, sambo jobber hele tiden også, så ser han nesten bare når han er hjemme for å sove - heldgivis roer det seg for han til uken - så da får vi se om vi ikke får nytt finværet litt sammen :love: Nå skal jeg kikke litt på en tekst jeg skal ha ferdig snart - også nyte resten av søndagskvelden. Tror til og med jeg skal steke meg en pizza, spiser ikke mye ferdigpizza, men vi har fått tak i noen veldig gode "hjemmelagede" italienske - så slipper jeg å stå på kjøkkenet, men får likevel god middag/kveldsmat Så lover jeg at jeg skal få tatt meg en dagbokrunde veldig snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 20. april 2008 #171 Del Skrevet 20. april 2008 Italiensk pizza er kjempe godt Her blir det hjemmelaget grovbrød til kvelds :-D Bare venter på at de skal bli ferdige! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 20. april 2008 #172 Del Skrevet 20. april 2008 Lykke til med innspurten :-D Godt å tenke på at sommerferien ikke er langt unna da :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 20. april 2008 #173 Del Skrevet 20. april 2008 Flott at du står på nå da, til tross for at folk flest er ute og nyter våren. Flink er du Ha en fin uke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissLille Skrevet 22. april 2008 Forfatter #174 Del Skrevet 22. april 2008 Tuuusen takk jenter, så hyggelig å se dere innom her selv om jeg er ganske fraværende.. nå er jeg skikkelig forkjølet også, kjennes ut som om jeg har sandpapir i halsen, så blir bare å gjøre det man orker av skolearbeid, og så sove eller slappe av på sofaen..men i dag gjorde jeg en litt dum-smart ting engentlig. Måtte på biblioteket for å levere en bok, og på vei hjem stakk jeg innom et par butikker - trenger virkelig en ny vårjakke, også fant jeg en på salg til 198 kroner fant også et par skikkelig søte sommertopper på salg, og en kjempekul knelang olashorts - noen småting jeg hadde litt bruk for før sommeren setter inn. Så dro jeg hjem og lå på sofaen helt til nå..ble litt sliten.. men det var verdt det - og om det blir dårlig vær igjen nå er jeg forberedt med ny fin jakke i alle fall, små gleder.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 27. april 2008 #175 Del Skrevet 27. april 2008 Et stk nattevakt innom og vandrer i mørket Lenge siden jeg har vært her nå, og må oppdatere meg litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissLille Skrevet 28. april 2008 Forfatter #176 Del Skrevet 28. april 2008 (endret) Nå er jeg snart litt mer tilbake jenter er endelig på bedringens vei, og nå har jammen sambo fått seg ny jobb også, så nå blir det ingen flere nattevakter og rar døgnrytme på oss(siden jeg kun har vært student siden jul, har jeg liksom bare fulgt døgnrytmen til sambo) og det er kjempedeilig selv om jeg kjenner at jeg blir littegranne trøtt på ettermiddagene når vi står opp så tidlig Så nå skal jeg til og stramme meg litt opp når det gjelder oppgave og kommende eksamen - skal jobbe hele dagen mens sambo er på jobb, og så ta meg helt fri om kveldene(selv om jeg egentlig jobber like bra om kvelden) tror det blir bra - er bare kjempeglad nå om dagen, sambo har fått fast jobb, jeg ligger greit an til den eksamenen jeg skal ha, og selv om jeg har ganske så mye å gjøre før jeg kan ta sommerferie føler jeg at ting er på gli med oppgaven også Endret 3. mai 2008 av MissLille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 28. april 2008 #177 Del Skrevet 28. april 2008 litt med deg, er gøy med sånne dager hvor alt ser lyst ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 28. april 2008 #178 Del Skrevet 28. april 2008 Så koselig at alt ser bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissLille Skrevet 3. mai 2008 Forfatter #179 Del Skrevet 3. mai 2008 Det begynner definitivt å nærme seg eksamenstid når man sitter med skoleting klokka ni på lørdagskvelden..ser i alle fall ut til at vi lunsjer ute i morgen og det skal bli deilig nå som det er så nydelig vær har det veldig bra utenom at det er mye å gjøre med studiene da - i dag tidlig lå faktisk jeg og sambo i sengen og diskuterte navn på evt. fremtidige barn, er nok en del år til vi kommer til å prøve å få barn, men litt morsomt å snakke om det også - særlig nå som sambo har fått fast jobb og vi til høsten nok kommer til å flytte så fort jeg får fast jobb også.. kjenner jeg har kommet over en litt kritisk fase med oppgaven, var jo så mye syk for noen måneder siden og følte jeg ikke fikk gjort noe, men nå føler jeg at jeg er kommet i gang igjen, og det blir i alle fall ikke noe problem å levere til høsten. Og gleder meg til å begynne å jobbe også, er litt lei av studentøkonomi nå nei, nå får jeg gjøre meg ferdig med det jeg skal i dag, så jeg kan nyte resten av lørdagskvelden sammen med sambo :love: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissLille Skrevet 3. mai 2008 Forfatter #180 Del Skrevet 3. mai 2008 Hmm..jeg må da nesten lage en egen post - og invitere til en liten 10-siders fest Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå