Gå til innhold

Lilles nedtegnelser

MissLille

Anbefalte innlegg

:duskedame::skaal::danser: 10 sider!!!! :danser::skaal::duskedame:

Spennende å tenke på jobbsøkning og barn da :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:hoppe: Så gøy at du har medgang for tida :danse: Det er koselig da, å småprate om fremtida, selvom det ligger langt frem.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liste for dagen i dag:

Skrive oppgave

Kjøpe en bursdagsgave

Skrive oppgave

Vaske gulv + badet

Skrive oppgave

Sånn, er ikke så mye mer å si om denne dagen..har en innlevering snart, så da er det bare å stå på.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom og leser hos deg :-D Mitt hovedfag i dag er - husarbeide.. :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ooog, i går fikk jeg gjort innkjøp av bursdagspresang, sendt et kort i posten og lagt en plan for de neste tre dagene..så fikk altså ikke gjort så mye som jeg tenkte..men men, denne innleveringen er uansett for å kunne legge opp veien videre, så jeg har heldigvis ikke noen spesielle krav, men vil jo gjerne finpusse litt her og der. Så da er planen grei for denne dagen - oppgave for alle penga..har lyst til å trene litt også, men får rett og slett se hvor mye overskudd jeg har i kveld, trenger sikkert litt avveksling også..Og får uansett en tur ut i solen og av gårde for å levere bursdagspresangen litt senere, så det blir koselig.

Endret av MissLille
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En tur ut i solen må til :sol: Er jo så deilig om dagen at jeg synes litt synd på deg som må sitte inne og skrive!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er virkelig utroooolig vanskelig å konsentrere seg om oppgaveskriving når det er så fint vær ute :sjenert: jeg har fått gjort helt ufattelig lite de siste dagene, og i dag skal jeg sende inn et utkast og greier..sitter og finpusser de siste tingene nå, så får jeg bare grue meg litt til veiledning neste uke..Men i helgen skal jeg i alle fall ta meg skikkelig fri, da skal vi bort til familie og feire bursdag og alt mulig, og i tillegg kose oss i parken tenkte vi, og ordne og vaske litt hjemme, fikk kjøpt noen grønne planter i dag, utrolig som det frisker opp. Så hvis vi finner noen fine turkise puter også så blir det sommerlig og fint her :) Så, nå må jeg bare få sendt inn det hersens utkastet, så blir det friiii og kos i helgen :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kose deg med fri. Vet hvordan det er å holde på med innspurten når været er så bra.

Ikke lenge til det roer seg da :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny uke, nye muligheter - og her skal det leses og skrives oppgave. Helgen var helt fantastisk, masse kos med sambo, sett film, vært ute og spist, :sengekos: , vært ute i sola, trent litt og ellers bare tatt livet med ro. I tillegg har vi fikset litt i leiligheten også, ommøblert litt og sånt, og nå er det sååå fint her, nyvasket for det meste også, minus soverommet som vi må ruske opp i i løpet av uken.

Men planen for i dag er i grunnen å lese litt, nå er jo klokken allerede to, så er på tide å komme i gang ja :fnise: litt treig etter frihelgen..lurte litt på om jeg skulle trene også, men er rimelig støl etter en styrkeøkt, så får kanskje ta en hviledag og heller trene i morgen i stedet :sjenert: Også må jeg snart ta meg en skikkelig dagbokrunde.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oioi, forrige innlegg var innlegg nummer 200 i boken, får vel feire det litt også, har jo nettopp hatt 10-siders fest også :fnise: får ta det med ro ettersom jeg er litt i studiemodus da, og feire med litt :popcorn: og :perebrus:

Nå har vi bestilt pizza vi, har ikke spist det på lenge, og hadde sunn middag i går med ørret og masse grønnskaker, så da unnet vi oss pizza i dag siden ingen av oss klarte å finne ut hva vi ville ha til middag..hihi..så mens vi venter skal jeg være fornuftig og gå å rydde litt på kjøkkenet, flittig husmor er jeg vel ikke akkurat, men nå som resten av leiligheten er så fin og ren og ryddig passer det seg ikke med masse greier på benken på kjøkkenet :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med 200 innlegg :blomst:

Deilig å kunne bestille mat av og til. Må jo ikke være så flink husmor bestandig. Samboeren kunne jo bli bortskjemt :fnise:

Ha en fin kveld :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oioi, nå er det noen dager siden sist igjen ja..hadde en veldig fin og avslappende helg, 17.mai koste jeg og sambo oss med god mat og en tur ut i solen(den lille som tittet frem akkurat når vi var ute og gikk, hehe), og ellers har det egentlig bare vært kos og litt studier på meg, og det var deilig. Nå setter hardkjøret i gang, ikke mange ukene igjen til eksamen, så da får jeg ta meg litt sammen.

Planen i dag er derfor: lese så mye som mulig av en pensumbok, vaske en klesvask, en tur på posten, kanskje en liten tur innom en klesbutikk(den peneste jeansen min ble ødelagt i går..rev hull i den med beltespennen til sambo mens vi lekesloss..) og så lese litt mer helst.. :) pluss at jeg skal lage god middag til meg og sambo når han kommer hjem fra jobb. Han begynte jo i ny jobb for ikke så lenge siden, og det er jammen deilig med litt ordentlige rutiner i hverdagen..det å være studenter og jobbe så mye på egenhånd som vi begge gjorde er veldig deilig en kort stund, men det beste er å ha litt struktur på dagene, da får man gjort så mye mer :sjenert:

Nå skal jeg hoppe i dusjen, har spist frokost og kost meg litt med KG og aviser og slikt, så da er det på tide å komme skikkelig i gang med dagen :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok greit at den ene er på jobb ja. Da kan jo du lese mens han jobber.

Lykke til med lesinga.

Ha en fin dag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Plan for dagen:

-lese

-trene

-lese

-vaske sengetøy

mye student og litt husmor i dag med andre ord :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hihi, jeg har vasket sengetøy, lagt klart ny klesvask, og trent i dag :trene::hoppe: også var det lesingen da..spiste lunsj, og satte meg godt til rette i sofaen..pleier ikke lese i sofaen, men frøs så innmari så da satte jeg meg rett opp og ned med masse puter bak ryggen og teppe, og tenkte jeg kunne lese slik litt..også våknet jeg en time etterpå, og hadde sovet sittende rett opp og ned med hodet litt på skakke :skratte: så nå har jeg satt meg på arbeidsplassen igjen og skal sette laptopen til siden og lese her i stedet til jeg skal av gårde på butikken :fnise: Har sovet litt lite de siste nettene nemlig, og opp grytidlig likevel, så da var jeg nok ganske gåen etter god treningsøkt og en skikkelig lunsj..hihi, og det verste er at jeg har ikke så dårlig samvittighet heller..får bare lese litt utover ettermiddagen :ler:

Endret av MissLille
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du får lest litt :-D

Av og til trenger man bare litt søvn. Gjorde nok godt :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så var det mandag igjen..hadde mye å gjøre i slutten av forrige uke, og ikke mindre denne uken. Dessuten var jeg på familiebesøk i helgen, så vips var den over også :) I dag er det stort sett lesing som står på planen, er mye å komme gjennom, men det er spennende stoff da, så da går det greit :jepp: Har en klesvask å henge opp, og en oppvaskmaskin å rydde ut av da, dessuten blir det nok en liten gåtur for å møte kjære når han kommer hjem fra jobb, deilig å komme ut i solen en tur når man sitter inne hele dagen og leser..Skulle egentlig trent også, men vet ikke helt om jeg orker, har gjort et eller annet med nakken, den er fryktelig stiv og støl(lurer på om den ikke har vært litt sånn helt siden jeg sovnet på skakke i sofaen forrige onsdag, hihi), som igjen resulterer i en slitsom hodepine..Får se litt utover dagen hva jeg finner på, kanskje litt yoga hadde vært på sin plass, men først blir det noen timer med :kaffe: (mest lesing da, går ikke med mye kaffe her om dagen i alle fall..maks en kopp nå og da :fnise: )

Endret av MissLille
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...