Gå til innhold

GlamCat`s prøvedagbok satt på vent


GlamCat

Anbefalte innlegg

Oi, høres ikke noe morsomt ut. Tror nok jeg ville tatt en prat med sjefen din først, lagt fram saken sånn som du gjør her. Er ikke han pratandes til, så ville jeg gitt beskjed om at jeg ikke er interessert i stillingen du har og at du derfor kommer til å se deg om etter noe annet.

Men det er klart.. Det kommer veldig an på hvor mye du trenger erfaringa, hvor store sjanser du har for å finne noe annet. Ganske kjedelig å nevne noe om andre jobber, dersom du ikke får noe. I sommer gjorde jeg selv jobben til sjefen da han var sykemeldt, uten at jeg fikk noe ekstra lønn for det. Men den erfaringen jeg fikk da vil jeg ikke være foruten, og jeg fikk da vist meg fram, og har nå fått en mye bedre jobb. Så noen ganger må man bare bite i det sure eplet og godta ting man ikke liker.

Hmm... Jeg ble ikke noe klokere av mitt eget svar jeg, så jeg skjønner dilemmaet ditt. Lykke til uansett hva du velge :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff, kjedelig situasjon på jobben... :troest:

Jeg ville sagt fra angående lønnen og alt det andre, og hvis det ikke bedret seg ville jeg søkt ny stilling. Det er jo lett for meg å si det, men jeg vet ikke om jeg faktisk hadde turt å søke en stilling når jeg visste at jeg kunne bli gravid i nærmeste fremtid. Samtidig vet du jo ikke når du blir gravid, du kan bli gravid med engang, eller det kan ta noen måneder og da er det dumt å la en bra jobb gå fra seg. Forøvrig søkte jeg vel stillingen jeg har nå mens vi prøvde å bli gravide, men den stillingen jeg søkte på var bare lørdagshjelp så det blir vel noe annet... :sjenert:

Masse lykke til iallfall! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet fortsatt ikke hva skal jeg gjøre anngående jobb. Snakket med sjefen i går at jeg har alt for mye å gjøre og hun andre fortsatt klarer ikke å avlaste meg, da nevnte han at jeg kunne kanksje jobbe en lørdag og da kan jeg få overtidsbetalt. Jeg jobber mye allerede nå, får nesten ikke tatt lunsj. Jeg tror jeg må kanksje si i fra at jeg vet hvor mye hun andre tjener og jeg synes det er uretferdig. Jeg vet hvor vanskelig det er å finne en ny person hvis jeg slutter så jeg vet ikke om de tør å slippe meg. Jeg tror jeg må si i fra bare for å få ro med meg selv, hvis jeg ikke får noe så vet jeg i hvert fall at jeg har gjort alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CD 1 i dag. Håper jeg kommer ikke til dag 50 eller 100 igjen.

Jeg er optimistisk og håper at om 2-3 uker får jeg EL :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også er det jo litt artig at CD 1 er 1.mars :)

Bestilte i dag også EL tester, selv om legen min sa å ikke gjøre det. Men jeg stresser jo ikke, jeg bare synes det er så spennende :) Og så lenge det er ikke noe negativ i det så påvirker det vel ikke våre sjanser å bli gravide :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra du har begynt på igjen! :-D Masse masse lykke til! Nå skal du få el om 2-3 uker! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bra du har begynt på igjen! :-D Masse masse lykke til! Nå skal du få el om 2-3 uker! :-D

:Nikke:

Det bestemmer vi, nemlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at dere har bestemt det :)

Kommer akkurat fra en fin 2 timers tur. Deilig å være ute :)

Nå skal vi begynne å pusse opp kjøkkenet. Absolutt alt skal vekk og alt nytt skal inn. Nå har vi en 50-talls (tror jeg ) kjøkken. Gult med rosa inn i skapene :fnise:

I går var vi på Ikea, fikk super hjelp og nå har vi bestemt oss hvordan vi skal ha det. Vi skal ha helt enkelt hvitt høyglans kjøkken, med alle hvitevarer innebygd. Til og med mikro :) Jeg gleder meg så mye til å få nytt kjøkken. Vi har lenge nok hatt helt forferdelig kjøkken med gamle hvitevarer. Vi tenkte å kjøpe hvitevarer også på IKEA, litt skeptisk, men jeg orker ikke å gå rund og finne noen andre. Også har vi ikke så mye penger heller, og vi får oppvaskmaskin gratis hvis vi kjøper hvitevarer og kjøkken på IKEA for minst 25 tusen. Det er jo Whirpool hvitevarer, og de tror jeg er greie nok.

Da må jeg gå og jobbe litt, tomme kjøkkenskap før vi river kjøkkenet neste uke :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, nytt kjøkken blir flott da! Vi har også 50- (eller 60- ? :klø: ) talls-kjøkken. Ikke veldig lekkert... Du får legge ut bilder etterhvert da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende med nytt kjøkken! Innebygget høres kjempebra ut, sikkert veldig praktisk :Nikke:

Har de hvitevarer på Ikea altså? :klø: Jøss, det visste jeg ikke! Skjønner at du er litt skeptisk, men Whirlpool er jo et veldig vanlig og bra merke, så vidt jeg vet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy med kjøkken! Gratulerer! :klemmer: Vi driver og skifter ut litt etter litt, vi. Har noen kontakter, så da får vi hvitevarer og skap og benkeplater og sånt litt etterhvert :lur:

CD2, gleder meg til popcornspising, jeg.

Krysser fingrene for prøvinga deres, GlamCat :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, nytt kjøkken blir flott da! Vi har også 50- (eller 60- ? :klø: ) talls-kjøkken. Ikke veldig lekkert... Du får legge ut bilder etterhvert da?

Skal legge ut bilde når vi er ferdig. Det skal sikkert ta litt tid :)

Så spennende med nytt kjøkken! Innebygget høres kjempebra ut, sikkert veldig praktisk :Nikke:

Har de hvitevarer på Ikea altså? :klø: Jøss, det visste jeg ikke! Skjønner at du er litt skeptisk, men Whirlpool er jo et veldig vanlig og bra merke, så vidt jeg vet :)

Ja, det har de :) De har en avtale med Whirpool og som de påstår 25% billigere enn i andre butikker, men jeg har ikke sjekket det.

Så gøy med kjøkken! Gratulerer! :klemmer: Vi driver og skifter ut litt etter litt, vi. Har noen kontakter, så da får vi hvitevarer og skap og benkeplater og sånt litt etterhvert :lur:

CD2, gleder meg til popcornspising, jeg.

Krysser fingrene for prøvinga deres, GlamCat :klemmer:

Ja, jeg håper dere får litt popcorn fra meg, og at det tar ikke 100 dager :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nytt kjøkken er gøy! Og hvitevarer fra IKEA er sikkert helt fin kvalitet - tror ikke de hadde turt å selge hvitevarer av elendig kvalitet, egentlig. Det slår jo tilbake på dem. Tror du trygt kan gå for det, ja. :jepp:

God mandag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Glammy :goodbye:

Så gøy at du virkelig er i gang igjen :klemmer: Vi her inne har bestemt at EL er her om kort tid, så da er det bare å :sengekos:

Gleder meg til å se kjøkkenbilder. :jepp: Jeg abonerer på noen ulike interiørmagasiner, og for ikke så lenge siden var det et av bladene som hadde hyttespesial. Det var ei flott hytte til mange millioner der med både innredning og hvitevarer fra IKEA, så det er nok av god kvalitet :) Lykke til med oppussingen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville trygt kjøpt Whirlpool-hvitevarer fra Ikea, det er jo merkevare og når det er så mye billigere er det jo kjempebra! :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er innom ein tur, for å heia deg fram! :duskedame: Når eg har klart det, så skal jammen meg du klara det og. :jepp: Kryssar alt eg har får at du snart får ein liten spire i magen, du og! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:klemmer: takk takk alle sammen :)

Jeg har store forhåpningen for denne PP. Det er egentlig ikke bra, men så klarer jeg ikke å gire meg ned. Jeg bare tror at jeg får EL. Jeg blir så skuffet, men jeg får nyte den gode følelsen så lenge det varer :)

I kveld reiser jeg med søstra mi og besøker ei venninna om fikk baby i desember. Hun bor litt langt borte så vi har ikke fått besøkt henne før nå. Vi skal ha en langhelg og kommer tilbake bare på mandag. Tiden skal gå litt fortere da og forhåpentligvis EL kommer fortere. Litt dumt å være borte fra mannen, men tror ikke EL kan komme så tidlig som på dag 7-10. Nå er jeg på dag 7.

Jeg vil, jeg vil, jeg vil bli gravid snart.....:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klemmer: takk takk alle sammen :)

Jeg har store forhåpningen for denne PP. Det er egentlig ikke bra, men så klarer jeg ikke å gire meg ned. Jeg bare tror at jeg får EL. Jeg blir så skuffet, men jeg får nyte den gode følelsen så lenge det varer :)

I kveld reiser jeg med søstra mi og besøker ei venninna om fikk baby i desember. Hun bor litt langt borte så vi har ikke fått besøkt henne før nå. Vi skal ha en langhelg og kommer tilbake bare på mandag. Tiden skal gå litt fortere da og forhåpentligvis EL kommer fortere. Litt dumt å være borte fra mannen, men tror ikke EL kan komme så tidlig som på dag 7-10. Nå er jeg på dag 7.

Jeg vil, jeg vil, jeg vil bli gravid snart.....:)

Nyt noen fridager du, og kjør på når du kommer tilbake, så går nok dette bra. Kose deg kjempemye da, er så herlig med de små :babysmokk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du begynt med el-testene enda? Hvor lang syklus hadde du tidligere? Altså, når du fant el... :sjenert:

Litt tidlig med el på dag 7-10, ja, iallfall om du ikke har korte sykluser.. Ikke at jeg egentlig har peiling, men...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...