Gå til innhold

GlamCat`s prøvedagbok satt på vent


GlamCat

Anbefalte innlegg

:klemmer: Innom og leser litt. Legger igjen en klem, Glammy. Her ser det ut til at IKM er på vei så vi kan jodeppe sammen litt i dag

Men nye muligheter i morgen

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:klemmer:

MellonCollie, Imli, Lucky 117, Knøttet og Emma.

Tusen takk, dere er så snille :)

Har litt bedre i dag :) Skal ut og spise tapas i kveld med venninnene. Det hjelper litt på humøret :)

Har ikke kjørt så lenge, kan fortsatt kalles nybegynner. Neste time er mandag 28.jan så da håper det går litt bedre.

Ha en fin helg alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: Høres ut som du har det litt tungt for tiden. Sånn er det alltid for meg i januar - kanskje du også har fått januardeppen? Uansett - hang in there! Klart du klarer å ta lappen, holder ut jobben (eller finner en ny, om du velger det), og at du blir mamma på et vis!

Håper du får en koselig kveld, GlamCat. Det er i motbakke det går oppover, etc!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at du har det bedre! Håper bare det fortsetter slik :klem:

Høres kjempekoselig ut med tapaskveld med venninner, du må kose deg! :)

God helg! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høyrest ut som om du har hatt det litt tungt i det siste. Sender deg ein stor :klemmer: ! Håpar ting følest litt bedre no. Og det begynnar faktisk å nærma seg tida når du kan kasta dei dumme p-pillene, og starta prøvinga igjen! :Nikke:

Håpar du har hatt ei fin helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var koselig med tapaskveld på fredag, men ellers var mannen min bortreist i helgen så jeg hadde masse tid alene. Ryddet hjemme i skuffene og fikk gjort masse. Nå er det orden hjemme :)

Nå sitter jeg på jobben. Mandag igjen. Liker ikke å være her, men heldigvis har jeg tatt fri på fredag. Vi skal reise på fjellet og gå på ski. Gleder meg til det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mornings!

Så deilig med fri på fredag! Lurer faktisk på om jeg skal ta meg en hjemme"jobbe"dag på fredag selv, jeg - så får jeg gjort litt hjemme også. Fjellet høres bra ut - er litt misunnelig, kjenner jeg!

Ha en fin mandag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var koselig med tapaskveld på fredag, men ellers var mannen min bortreist i helgen så jeg hadde masse tid alene. Ryddet hjemme i skuffene og fikk gjort masse. Nå er det orden hjemme :)

Nå sitter jeg på jobben. Mandag igjen. Liker ikke å være her, men heldigvis har jeg tatt fri på fredag. Vi skal reise på fjellet og gå på ski. Gleder meg til det :)

Godt med en alenehjemmehelg, da :) Dessuten veldig kjekt å få ryddet i huset, så det ser strøkent og pent ut.

Mandager er noe herk... Heldigvis er det ikke såå lenge til tirsdag nå! :-D

Herlig med fri på fredag og reise på fjellet! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en fantastisk langhelg på fjellet. Masse snø og moro. Stå slalom på fredag og lørdag, men på søndag gikk vi langrenn. På søndag hadde vi strålende sol og det tror jeg var den beste langrennstur jeg noen gang har hatt. Om 3 uker drar vi på fjellet igjen:)

I dag tok jeg siste pillen i den andre brettet. Nå er det fri uke og så begynner jeg på min forhåpentligvis siste brett med p-piller. Gleder meg til februar er over :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, det hørtes ut som en deilig helg, GlamCat!

Ikke lenge til du er ferdig med pillene nå! Det blir spennende ...

Ha en fin tirsdag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som om du hadde en fin helg i alle fall :)

Og nå er det bare et brett igjen! Krysser fingrene for at det ordner seg etter det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en fantastisk langhelg på fjellet. Masse snø og moro. Stå slalom på fredag og lørdag, men på søndag gikk vi langrenn. På søndag hadde vi strålende sol og det tror jeg var den beste langrennstur jeg noen gang har hatt. Om 3 uker drar vi på fjellet igjen:)

I dag tok jeg siste pillen i den andre brettet. Nå er det fri uke og så begynner jeg på min forhåpentligvis siste brett med p-piller. Gleder meg til februar er over :)

Høres ut som en kjempefin helg! :-D

Dere er heldige som har hytte på fjellet (?) og kan dra dit så ofte :)

Spennende med siste pillebrettet, blir nok herlig å kunne begynne å prøve igjen! Krysser fingrene for dere! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Høres ut som en kjempefin helg! :-D

Dere er heldige som har hytte på fjellet (?) og kan dra dit så ofte :)

Spennende med siste pillebrettet, blir nok herlig å kunne begynne å prøve igjen! Krysser fingrene for dere! :)

Vi har dessverre ikke hytte på fjellet, denne gangen ble vi invitert hos noen vi kjenner og neste gang drar vi til Saalen og skal bo på hotell. Det er faktisk julegave til meg fra mannen min :) :rødme:

Hvis dere husker så begynte jeg og søsteren min nesten samtidig å prøve. Nå har også de prøvd siden sommer og de har ikke blitt gravide heller. Søsteren min også var hos legen og legen sa at hun har heller ikke så store sjanser å bli gravid uten hjelpemidler, men hun kunne få pergo med en gang, det så litt bedre ut for henne enn for meg. Så kankje vi prøver pergo begge to snart.

Jeg er så utålmodig! Vil begynne å prøve-Nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har dessverre ikke hytte på fjellet, denne gangen ble vi invitert hos noen vi kjenner og neste gang drar vi til Saalen og skal bo på hotell. Det er faktisk julegave til meg fra mannen min :) :rødme:

Hvis dere husker så begynte jeg og søsteren min nesten samtidig å prøve. Nå har også de prøvd siden sommer og de har ikke blitt gravide heller. Søsteren min også var hos legen og legen sa at hun har heller ikke så store sjanser å bli gravid uten hjelpemidler, men hun kunne få pergo med en gang, det så litt bedre ut for henne enn for meg. Så kankje vi prøver pergo begge to snart.

Jeg er så utålmodig! Vil begynne å prøve-Nå!

Så moro å prøve "sammen" da. Godt å ha noen å kunne prøve sammen med, kjedelig at dere har samme problemene men det hjelper jo alltid å være to.

Håper du får en fin dag :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag skulle jeg bestille en ny time hos gynekologen min, men så viser deg seg at han ikke skal være på det legesenteret på en stund. Vet ikke hvorfor, men han skal ikke være der når jeg må til han igjen. Så nå må jeg til en annen lege. Og det er ikke lett å finne en god lege. Og hva hvis h*n mener noe annet nå.

Jeg nekter å bruke p piller 1 mnd til og hva hvis den andre legen sier at vi må bare prøve nå, da mister jeg jo hele vitsen med å bruke p piller hele 3mnd. Det har ikke vært moro. :sukk:

Håper det ordner seg.

Endret av GlamCat
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Skjønner godt at du er litt frustrert nå ja. Kjedelig for søsteren din også da, at hun også har problemer. Fikk hun noen diagnose eller? Samme som deg? Du burde i alle fall få sånn Pergo-kur du også da. Har gynekologen noen "plan" for deg ift det?

Håper det ordner seg snart!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg krysser fingrene for at du kan stoppe på p-pillene pronto eg, og at den nye gyn. har noe annet å foreslå - noe som får deg på tjukka pronto :jepp:

Det er trist at søstera di sliter med samme saken da, men samtidig så er det sikkert greit å ha en å prate med det om som forstår også kanskje.

Masse lykke til hvertfall!!

**Babystøv drysses over deg**

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjedelig med så mye gynekologitull! Håper og satser på at den nye gynekologen din tenker slik som den "gamle", du kan da ikke fortsette på p-piller!

Sikkert veldig kjekt å prøve samtidig som søsteren din, tenk så morsomt om dere ble gravid ca samtidig! :-D

God helg! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...