Gå til innhold

GlamCat`s prøvedagbok satt på vent


GlamCat

Anbefalte innlegg

:hallo:

Synes du tok det bra jeg, GlamCat! Viktig å holde humøret oppe og tenke positivt, men det er lov å bli litt lei seg også. Vi er her i hvert for deg, om du er trist eller glad!

Veldig fine julepresanger - jeg skulle ønske jeg også klarte å være kreativ med innpakkingen, men det blir stort sett standardgaver fra meg, altså. Men jeg har kjøpt sånn dings som splitter båndet - det blir ganske fint!

Ha en fin helg, GlamCat! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Måtte jo innom her og hilse på :) Trist at det ikke gikk helt som du håpte hos legen, men samtidig kan du jo se på det på denne måten: Nå vet du/dere hvertfall hva som er galt, og kan få behandling deretter. Sånn har hvertfall vi valgt å tenke, etter at sambo fikk beskjed om at han har redusert sædkvalitet for et par uker siden.

Nå som du er under behandling skal du se det løser seg fortere enn du tror. Skal krysse fingrene for deg :klemmer:

Håper du har en fin kveld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker ikke så mye på babyprøving nå, men det er kanskje ikke så rart siden vi prøver ikke nå. Har nå tatt p-piller 1 uke. Kan ikke si at det har vært en bra uke. Har vært litt lei meg, sint, irritert, det er nok noen hormoner som herjer i kroppen min. Liker ikke disse p-pillene, men må jeg så må jeg.

Ellers er jeg ferdig med julegaver og 3 dager til med jobbing så er det langfri. Det blir deilig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, dumme p-piller! Jeg sluttet på dem fordi jeg ble så drama queen av dem, samt at sexlysten forsvant :sjenert: Så hvis du merker store bivirkninger, så går det jo an å prøve et annet merke. Heldigvis skal du ikke være nødt til å gå på dem så lenge, da :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg trengte en klem. Takk Imli og Amused.

Når du sier det Amused så sant, sexlysten har jeg ikke så mye nå heller. Det verste er at jeg har blitt så "slem" og lett irritert. Mannen min var syk forrige uke, og jeg måtte ta meg sammen for å være snill mot han stakkars, men egentlig inni meg var jeg bare irritert på at han er syk. Og jeg viste at jeg kan ikke opføre meg sånn så jeg måtte spille snill. Jeg hater når jeg føler meg sånn. Men som sagt det er bare for en kort periode så jeg klarer det nok. Og kanksje det er verst i begynnelsen og kroppen min blir vant snart til de dumme p-pillene. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leit å høre at du måtte begynne på disse dumme p-pillene. Men hvis det virkelig kan hjelpe så må man jo bare.

En stor god :klem: til deg for å takle disse dumme hormonene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, skjønner det ikke er noe gøy å starte med p-piller igjen. Men, plutselig er tida gått og du kan slutte på de :)

Håper du får en kjempefin jul sammen med din kjære :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, har lest gjennom dagboken din nå. Ikke noe særlig å måtte begynne på p-piller, men det er vel bedre det enn å gå i over 100 dager uten EL... Får satse på at dette gjør at kroppen kommer i rett modus også får dere pergo og "vips" så sitter spiren! *krysse fingre* I mellomtiden så går det jo an å øve ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm....hvor er det blitt av alle smiles? Har bare 28 igjen....Har lyst til å hoppe...

Hopper...hopper...hopper

Snart er det Juleferie!!!! Bare noen timer på jobbe så er det 5

dager fri :)

Så er det 2 dager jobb og så er det 4 dager fri :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm....hvor er det blitt av alle smiles? Har bare 28 igjen....Har lyst til å hoppe...

Hopper...hopper...hopper

Snart er det Juleferie!!!! Bare noen timer på jobbe så er det 5

dager fri :)

Så er det 2 dager jobb og så er det 4 dager fri :)

Smil? Smileys? Hm, har de fjernet noen? :hoppe: fungerer iallfall enda;)

Så herlig med juleferie med snart!! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Da er jeg ferdig med første brettet av p-piller. Nå er det 2 igjen. Håper de 2 andre går like fort som den første.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...