Gå til innhold

GlamCat`s prøvedagbok satt på vent


GlamCat

Anbefalte innlegg

Så flink du har vært :) Skjønner at det er kjedelig men.. Hatt en fin jul da?

Takk, Hadde ok Jul. Det var deilig med fri, men hunden til faren til mannen min ble påkjørt på julaften så da måtte han til dyrelegen,opereres osv. Det var ikke så veldig moro. Synes så synd på hunden og mannen min som er veldig glad i hunden. Men det ser ut at hunden skal overleve :)

Yess! Her går det unna :klemmer: Ikke lenge igjen nå, GlamCat.

:klemmer:

Da er du ferdig med en tredjedel! Ikke så lenge igjen da. Vi har troa på deg, vi!

:klemmer:

:klemmer: Jeg har trora på 2008 jeg også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk, Hadde ok Jul. Det var deilig med fri, men hunden til faren til mannen min ble påkjørt på julaften så da måtte han til dyrelegen,opereres osv. Det var ikke så veldig moro. Synes så synd på hunden og mannen min som er veldig glad i hunden. Men det ser ut at hunden skal overleve :)

Uff, så trist da. Er så typisk at sånt skjer på en sånn dag da, men var bra det ordnet seg igjen da :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjedelig å høyra at du har fått påvist PCOS. :( Eg har som sagt også mange små og umodne eggposar i eggstokkane, og har sannsynlegvis PCO. Heldigvis har eg ganske regelmessige syklusar, og har høgare tempar i lutealfasen, enn i tida før EL. Så sånn sett ser det kanskje ikkje så altfor ille ut? Det må vera ekstremt frustrerande å ha så lange syklusar. Og eg kan ikkje forestilla meg kor frustrerande det må vera å begynna på p-piller, når du ønskjer å bli gravid! Håpar virkelig eg slepp noko sånt. Skal tilbake til gynekologen min i slutten av januar, så eg er veldig spent på kva som skjer då.

Det er urettferdig at me skal måtta slita med å bli gravide, når så mange andre får til å bli gravide uten problem. Men me får prøva å halda mote oppe, og kryssa fingrane for at 2008 blir vårt lykkeår. :) Sender ein stor :klemmer: til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei, GlamCat!

Bare to brett igjen, det går fremover! Ikke så lenge til dere kan begynne å prøve igjen nå :)

Håper det går bra med deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

To brett igjen? Det går nok fort! Selv om det ikke går så fort du sikkert skulle ønske det gjorde... :troest: Heier på deg i 2008!! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må komme litt innom for å oppdattere dagboka mi litt.

Det er ikke så mye som skjer nå. Jeg har det ok. Tenker ikke så mye på babyer nå egentlig. Men det er kanskje fordi jeg vet at jeg kan ikke gjøre noe med det nå så tillater jeg meg liksom ikke å tenke på det. Ellers er det kanskje pga av de dumme p-piller. Vet ikke. Det føles nemlig som om jeg har trykket på pause knappen. Men jeg trykker vel på "kjør på" igjen i mars :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner godt at det føles som du har trykket på pauseknappen, GlamCat - det er jo i grunnen det som har skjedd også. Men i mars! I mars er det på'n igjen, og da! Da satser vi på full klaff med det samme! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo faktisk ikke lenge til. Vi satt på jobb i dag å tenkte på når vi begynner å nærme oss varme og sol, og det er jo faktisk ikke lenge til. Og mars er jo enda nærmere, så du har ikke lenge igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fint du har det bra, til tross for å ha "trykket på pauseknappen". Du får tenke positivt, og 50 dager er jo ca to måneder og ti dager, det høres ikke så lenge ut! Håper på full klaff i mars! :tommelsmil:

Endret av Knøttet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint du har det bra, til tross for å ha "trykket på pauseknappen". Du får tenke positivt, og 50 dager er jo ca to måneder og ti dager, det høres ikke så lenge ut! Håper på full klaff i mars! :tommelsmil:

:Nikke:

Dette skal gå fort. Skjønner godt at du trykker litt på pause, da går kanskje tiden fortere og man trenger ikke tenke baby 24/7. Pleier å gjøre det jeg også. Da slipper jeg å stresse mer enn nødvendig.

Ha en suuuuuuper uke, Glammy!!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klemmer: Takk dere snille jenter

Det er ikke så moro å være meg nå. Jeg liker ikke jobben min, tenkte egentlig å bytte, men så prøvde jeg å bli gravid så det var liksom greit å bli her en stund til, men så ble jeg ikke gravid og det tar tid.

Så prøver jeg å ta lappen nå. Hadde kjøretime i går, men det gikk ikke så bra. Ble nesten påkjørt 2 ganger og nesten kjørte ned en dame på fotgjengerfelt. Føler nå at jeg skal aldri klare det. Og jeg som trodde jeg hadde allerede lært en del.

Det er ingenting som gleder meg for dagen. Vet ikke om det er vinterdepresjon, p-piller eller hva.

Tenker ikke på babyer lenger og plutselig tenker jeg til og med at kanskje vi burde vente noen år til. Vet ikke om jeg orker det. Orker ingenting. Men innerst inne så tror jeg på at dette går over. Jeg må bare holde ut nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Innom med varme klemmer til deg :klem:

Jeg tror også at ting ser litt lysere ut når det blir noen mer vårlige måneder. Ting som går man imot om vinteren, blir gjerne litt ekstra ille. Sånn er det i alle fall for meg :) Og når du er ferdig med de dumme pillene, så kan det jo hende at optimismen kommer litt tilbake, og ting virker enklere enn det gjør akkurat nå.

Og så må jeg nesten fortelle en liten ting angående det å ta lappen.. en god venninne av meg hadde hatt en del kjøretimer, og nærmet seg endelig oppkjøring. Da var det i alle fall før vanlig å ha en time dagen før oppkjøring eller noe som en generalprøve; en prøveoppkjøring. Kjørelærer latet som han var sensor, og skulle gi tilbakemelding på hvordan dette hadde gått dersom hun hadde kjørt opp der og da.

Hun presterte iløpet av den kjøretimen å gjøre alle de 3poengs-feilene som gjør at man stryker med en gang;

- Ikke stoppe for fotgjenger i gangfelt (hun kjørte også nesten ned en dame)

- Ikke stoppe på rødt lys (hun kjørte rett over, og det var ikke gult en gang.. men rødt)

- Ikke overholde vikeplikt (nestenkollisjon med bil fra høyre)

Både kjørelærer og min venninne ble litt stressa, hun hadde da fått til ting bedre før. Men dagen etter, på oppkjøringa, så kjørte hun nesten feilfritt, og fikk lappen uten problem :)

Moralen i historien er; enkelte dager fungerer det bare ikke helt, men det kan snu igjen dagen etter.

NÅ skal jeg gi meg med å spamme ned boka di, ble litt ivrig her ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, jeg kan skjønne hvordan du har det. Er ikke så lett når en føler at en har ingenting å glede seg til. Kan kanskje være en blanding av de tingene du nevner? Har det sånn selv og noen ganger. Når det gjelder bilkjøring, er det vel sånn at øvelse gjør mester :) Og at det er lett å gjøre feil når man er nervøs! Jeg synes det var masse styr med å få tatt lappen, veldig stressende med kjøretimer og en sur kjørelærer... Og så ble jeg fratatt førerkortet av medisinske grunner bare et par år etter... :icon_neutral: Snakk om mye slit til ingen nytte, er litt bitter for det der gitt :sukk: Du klarer det nok! Har du noen du kan øvelseskjøre med på fritida? Blir litt enklere da...

Sender deg masse :klemmer: !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom med en stor :klemmer: til deg

Skjønner hvordan du har det....har blitt litt sånn jeg også :(

Den kjøringa hørtes ikke helt trygg ut, men det er jo bare å øve og øve....kjørt lenge eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:troest: Håper det går bedre med deg! :klem:

Vanskelig med jobbsituasjonen din... Du vet jo ikke hvor lang tid det tar å bli gravid, kan jo hende du blir veldig fort gravid når dere begynner å prøve igjen!

Ikke tenk noe mer på kjøretimen din, slik er det i begynnelsen. Det tok meg en evighet å få lappen, men nå har jeg den!

Det er mulig det er en blanding av vinterdepresjon og de dumme p-pillene, eller bare en dårlig dag- eller en dårlig uke. Håper det går fort over, iallfall! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...