Gå til innhold

GlamCat`s prøvedagbok satt på vent


GlamCat

Anbefalte innlegg

God tur, kan tenke meg det blir godt med ferie!

Så håper vi på EL i ferien, for feriebaby er en fin ting ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du er så flink til å tenke positivt! Jeg tror faktisk også at det har stor betydning, det og å ikke stresse :Nikke:

God ferie! Nå må dere kose dere, slappe av og ha masse :sengekos::humpe: slik at det blir en liten ferie- :babysmokk:;)

Feriebaby er kjekt, det kan jeg skrive under på ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Takk alle sammen :)

Drømte at du var gravid i natt, GlamCat... Håper jeg er sanndrømt!! ;)

Så søt du er Knøttet. Håper du har rett :)

Da er jeg tilbake fra ferien. Ferien var fantastisk, med masse sol, også har vi opplevd tropisk uvær med torden, det var litt skummelt, men moro å oppleve allikevel. Vi var 2 dager i bangkok, der var det super hektisk, masse mennesker, traffikkaos, men jeg likte Bangkok mye bedre enn jeg trodde jeg skal gjøre. Vi shoppa, tok en båttur på elva og besøkte The Royal Grand Palace.

Så var vi i Hua Hin og 4 dager på en øy som heter Koh Tao. Der fikk vi snorklet masse. Det er det beste jeg vet :) Vi bodde i en romantisk villa, litt oppe i jungelen med fantastisk utsikt over havet. Badet hadde vi ute og der var det varmere enn inne:)

Jeg elsker Thailand, sola, vannet, maten, menneskene der. De er så snille og takknemlige. Vi hadde en fast taxisjafør vi brukte der og når vi skulle reise hjem så kom han med blomsterkranser til oss og en stor orkidebukett, tror det må være ca.50 blomster i buketten. Vi tok de med hjem, og nå står blomstene på stuebordet og minner oss om den fine reisen.

Det er tøft å være tilbake til kulda. Det var 13 garder i leiligheten når vi kom tilbake. Brr. Måtte ta et bad for å få varmen i kroppen:)

Vi koste oss masse i ferien og jeg håper jeg har blitt gravid, men det vet jeg ikke. Jeg målte ikke temperaturen og tok ingen tester så jeg anner ikke hva som har skjedd. Det jeg bare vet er at jeg har ennå ikke hatt TR, spottet ikke heller da jeg var på ferie og det er bra med tanke på at jeg var på ferie. Er på dag 88 i dag. Tok en graviditetstest i går da vi kom hjem (klarte ikke å la være :fnise: ) men den var negativ. Tok temeraturen i dag morges også, den var høy, men det kan jeg ikke stole på 100% nå fordi jeg er fortsatt i thailand tid. Håper så mye at jeg har en thai baby i magen, men jeg tror egentlig ikke det. Blir spennende å se hvordan blir temperaturen neste uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Velkommen hjem igjen til kulden :fryser:

Høres ut som om dere har hatt en deilig ferie da, og kosa dere masse! Superfint bilde også, fikk ikke noe særlig lyst til å reise nå jeg heller da :sjenert:

Får håpe det har blitt en liten thailand spire på deg da, her hos meg tror jeg ikke det har skjedd noe.....vi får bare ta tiden til hjelp...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen hjem!

Høres ut som ferien var super! Misunner dere ;)

Kjedelig å komme tilbake til snødekte, kalde Norge...

Krysser fingrene for en liten thaibaby!! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen hjem!

Høres ut som ferien var super! Misunner dere ;)

Kjedelig å komme tilbake til snødekte, kalde Norge...

Krysser fingrene for en liten thaibaby!! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen!

På Ko Tao eller hvordan det skrives, var mamma og pappa på i fjor. de likte seg også veldig godt!!!

Satser på en liten Thai nå da :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk, takk alle sammen:)

Begge dagene i helgen har jeg lagt meg kl.9 og stått opp kl.6 Ikke så lett å komme tilbake i vanlig døgnrytme, men det er litt fin også. Kl. er nå bare 12 og jeg har fått gjørt mye allerede :husarbeid:

Hadde høy temperatur i dag også, så jeg tror jeg har hatt EL, men når det har jeg ingen anelse om. Vondt i venstre brystet, men det pleier jeg å ha før TR. Tror ikke det har klaffet, men i hvert fall bra at jeg har hatt EL og kan begynne på ny PP. Men det vet jeg ikke 100% må se hvordan blir tempen i neste uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, takk alle sammen:)

Begge dagene i helgen har jeg lagt meg kl.9 og stått opp kl.6 Ikke så lett å komme tilbake i vanlig døgnrytme, men det er litt fin også. Kl. er nå bare 12 og jeg har fått gjørt mye allerede :husarbeid:

Hadde høy temperatur i dag også, så jeg tror jeg har hatt EL, men når det har jeg ingen anelse om. Vondt i venstre brystet, men det pleier jeg å ha før TR. Tror ikke det har klaffet, men i hvert fall bra at jeg har hatt EL og kan begynne på ny PP. Men det vet jeg ikke 100% må se hvordan blir tempen i neste uke.

Flink du, som står opp klokken seks! :sjokkert: Jeg hadde sikkert greid det, om jeg la meg klokka ni... Eller, kanskje ikke :fnise:

Høres jo lovende ut med tempene dine... Spennende! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg jobber 11 timer per dag nå, så har ikke så mye tid til å være på KG og lese i andres dagbøker :( Håper alle har det bra :)

Jeg har ikke noen nyheter. Tempen min er sånn midt på tre slik at det er vanskelig å tolke, men jeg tror jeg har hatt EL, men jeg vet ikke når. Fortsatt vondt i venstre brystet, men hadde jeg vært gravid hadde jeg nok hatt vondt i begge.

Back to work… ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, lange dager på deg, GlamCat! Håper du tar deg tid til å slappe av innimellom også :)

Håper du får lokalisert EL!

Ha en fin dag, :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CD 94

I dag falt tempen så lavt som aldri før. Så jeg tror at jeg har ikke hatt EL allikevel. Jeg er lei av alt dette nå. Har ikke lyst til å tenke på det, men jeg kan ikke bare la være heller. Jeg vet jo aldri når jeg skal ha EL, vet aldri når jeg kan bli gravid og hvis jeg følger ikke med så kan jo det skje at jeg blir gravid og merker ikke det før magen begynner å vises, siden det kan gå 130 dager og kanskje mer mellom hver EL.(jeg vet at det er liten sannsynlighet at noe sånn kan skje)

I dag har jeg det ikke bra, hadde jo fått litt forhåpninger at kanksje EL har vært og når jeg tenker på at det snart har gått 100 dager uten at noe har skjedd blir jeg bare så lei meg......må nok bestille legetime snart... men jeg vil ikke.....vil ikke bruke noen medisiner... :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...