Gå til innhold

GlamCat`s prøvedagbok satt på vent


GlamCat

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Var bortreist med jobben nå. Så det var spennende å komme hjem og se om tempen har steget eller om jeg får positivt EL test, men nei fortsatt ingenting....begynner å bli litt kjedelig....CD32 i dag :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var bortreist med jobben nå. Så det var spennende å komme hjem og se om tempen har steget eller om jeg får positivt EL test, men nei fortsatt ingenting....begynner å bli litt kjedelig....CD32 i dag :tristbla:

:troest: Så kjedelig ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:troest: Så kjedelig ...

:klemmer:

CD34 i dag. Ingen antydning til EL. Også begynte jeg å spotte i går. Det er ikke mensen som kommer, det er helt vanlig at jeg spotter midt i syklusen. Dessverre. :gråte: Jeg spottet ikke forrige syklus så jeg trodde at syklusen min har stablilisert seg, men nei nå begynner den å tulle igjen. Har mistet håpet at EL kommer snart.

Jeg er ikke lei meg, men moro er det ikke. Skal vente å se hvordan tempen min er og hvis det ikke skjer noe så går jeg til legen om 3 mnd. Det er ikke noe vits å vente 1 år når jeg vet at jeg har veldig ureglemessige sykluser, ikke noen EL eller sjelden.

Ellers hadde jeg en fin helg, med sushi på fredag, fisking på lørdag og familiemiddag på søndag. Gleder meg til sola som skal komme denne uken :) Og om 5 uker og 4 dager drar jeg på ferie til Thailand!! Nå skal jeg glede meg til det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, så stusslig med disse syklusene da :troest: Skjønner godt at du vil dra til legen, jeg! :klemmer:

Men nå ble jeg misunnelig... Sushi! Fikk veldig, veldig lyst på sushi nå. Vel, får nøye meg med et eple... Ble det noe selvfisket middag, da?

Og så Thailand, da :sol: Fint å ha noe å glede seg til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Tenkte eg måtte ta ein tur innom dagboka di! :) Kjekt å følgja med andre førstegangsprøvarar, når eg er i same situasjon sjølv! Eg ventar mensen i dag, så då er eg i gang med min andre prøveperiode. Blir spennande. :jepp:

Kryssar fingrane for at du får EL no! Må vera kjedelig å gå og venta så lenge, uten at noko skjer. Støttar deg i å gå til legen, når syklusen din er så lang og ustabil. Denne syklusen fekk eg EL allerede på CD11/12, så eg kunne gjerne tenkt meg å fått litt seinare EL i neste syklus! Du kan jo gi meg nokre ekstra dagar av din syklus, slik at min syklus blir litt lengre, og din litt kortare. ;)

Ha ein fin måndagskveld! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For noen dustesykluser! :kjefte::nei::fy_fy:

Bruker de å være såå lange, altså?

Er enig med deg, du kan gå til legen nå, siden syklusen er så merkelig... Og du, prøv å ikke ta alle sorgene på forskudd da. Selv om jeg skjønner hvor vanskelig det er å ikke gjøre det :troest:

Thailand høres herlig ut! Varme er virkelig noe som frister nå, sitter her, under et pledd med pulsvarmere på hendene og ullsokker på føttene fordi jeg fryser noe sinnsykt både på hender og føtter... høst er gøy, oh yeah! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble det noe selvfisket middag, da?

Ja, det ble selvfisket fisk til middag - ørret og torsk :)

Skal fiske til helgen igjen :)

:vinke:

Tenkte eg måtte ta ein tur innom dagboka di! :) Kjekt å følgja med andre førstegangsprøvarar, når eg er i same situasjon sjølv! Eg ventar mensen i dag, så då er eg i gang med min andre prøveperiode. Blir spennande. :jepp:

Kryssar fingrane for at du får EL no! Må vera kjedelig å gå og venta så lenge, uten at noko skjer. Støttar deg i å gå til legen, når syklusen din er så lang og ustabil. Denne syklusen fekk eg EL allerede på CD11/12, så eg kunne gjerne tenkt meg å fått litt seinare EL i neste syklus! Du kan jo gi meg nokre ekstra dagar av din syklus, slik at min syklus blir litt lengre, og din litt kortare. ;)

Ha ein fin måndagskveld! :klemmer:

:klemmer: tusen takk.

EL på dag CD11/12 er vel ikke så ille :) men jeg gir gjerne noen dager til deg :) Amused hadde vel også EL ganske tidlig og hun er gravid nå :) Egentlig lurer på hvorfor det er ikke bra å ha EL så tidlig? Det må jo være bra, ofterer EL gir vel større sjans å bli gravid? Eller?

Uansett lykke til :)

For noen dustesykluser! :kjefte::nei::fy_fy:

Bruker de å være såå lange, altså?

Er enig med deg, du kan gå til legen nå, siden syklusen er så merkelig... Og du, prøv å ikke ta alle sorgene på forskudd da. Selv om jeg skjønner hvor vanskelig det er å ikke gjøre det :troest:

Thailand høres herlig ut! Varme er virkelig noe som frister nå, sitter her, under et pledd med pulsvarmere på hendene og ullsokker på føttene fordi jeg fryser noe sinnsykt både på hender og føtter... høst er gøy, oh yeah! :fnise:

Ja jeg gleder meg kjempe masse til varmen :) Hadde ikke ferie i sommer så det er på tide :) Og jeg er også en skikkelig frysepinne :fnise:

Ellers ikke noe nytt, fortsatt spotter og tempen er lav....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg gleder meg kjempe masse til varmen :) Hadde ikke ferie i sommer så det er på tide :) Og jeg er også en skikkelig frysepinne :fnise:

Ellers ikke noe nytt, fortsatt spotter og tempen er lav....

Du får nye varmen og ferien, heldiggrisen!

Reiste ikke noe sted i sommer vi heller, men blir vel bryllupsreise over nttår ;)

Når reiser dere da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får nye varmen og ferien, heldiggrisen!

Reiste ikke noe sted i sommer vi heller, men blir vel bryllupsreise over nttår ;)

Når reiser dere da?

Vi reiser i november. 5 uker til :hoppe:

Bryllupsreise? Spennende :) Skal dere gifte dere? Har ikke fått med meg det :) Hvor har dere tenkt å reise?

Bryllupsreise er romantisk :) Vi hadde verdens beste bryllupsreise :love:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hallo:

Takk for hilsen i boka mi - trivelig å prate med andre som er prøvere!

Ser du sliter med å finne EL.. Jeg kan ingenting med temping, så der har jeg ikke så mye å bidra med. Men kan jo i alle fall heie litt på at det skjer noe straks :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk til deg også MellonCollie.

CD36 Fortsatt ingen EL........

Endret av GlamCat
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CD37 og ingen EL...

Tja, hva skal jeg skrive i prøvedagboka mi når jeg ikke har EL??

Har tatt fri i morgen fordi jeg skal på jobbintervju, er usikker om jeg har lyst på jobben,men jeg kan jo gå på intervju og se hva som skjer. Det blir deilig i hvert fall med langhelg :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:klemmer: tusen takk.

EL på dag CD11/12 er vel ikke så ille :) men jeg gir gjerne noen dager til deg :) Amused hadde vel også EL ganske tidlig og hun er gravid nå :) Egentlig lurer på hvorfor det er ikke bra å ha EL så tidlig? Det må jo være bra, ofterer EL gir vel større sjans å bli gravid? Eller?

Uansett lykke til :)

Dersom det går mindre enn ca 11 dagar mellom første mensdag og EL, så får ikkje egget tid til å modnast skikkelig. Det betyr altså at når eggløysinga kjem, så er egget som blir støtt ut av eggledaren, ikkje skikkelig modent. Og er ikkje egget skikkelig modent, så kan det heller ikkje befruktast. Derfor er det ikkje bra å ha for kort fase mellom første mensdag og eggløysing!

Når det gjeld lutealfasen (tida frå EL til første mensdag i ein ny syklus), så bør heller ikkje den vera for kort. Grunnen til det er at dersom egget blir befrukta, så treng det ein del tid på seg til å koma gjennom eggledaren, ned i livmora, og festa seg ordentlig der. Er lutealfasen for kort, så kjem mensen før egget har fått tid til å festa seg, og dermed blir ein graviditet umulig.

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi reiser i november. 5 uker til :hoppe:

Bryllupsreise? Spennende :) Skal dere gifte dere? Har ikke fått med meg det :) Hvor har dere tenkt å reise?

Bryllupsreise er romantisk :) Vi hadde verdens beste bryllupsreise :love:

Heldiggriser! *misunne*

Jepp, blir forhåpentligvis veldig bra! *glede seg*.

Hihi, nei vi er nygifte vi- så vi tar bryllupsreisen på etterskudd ;)

Hvor reiste dere på bryllupsreise da?

Lykke til på jobbintervjuet i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom det går mindre enn ca 11 dagar mellom første mensdag og EL, så får ikkje egget tid til å modnast skikkelig. Det betyr altså at når eggløysinga kjem, så er egget som blir støtt ut av eggledaren, ikkje skikkelig modent. Og er ikkje egget skikkelig modent, så kan det heller ikkje befruktast. Derfor er det ikkje bra å ha for kort fase mellom første mensdag og eggløysing!

Når det gjeld lutealfasen (tida frå EL til første mensdag i ein ny syklus), så bør heller ikkje den vera for kort. Grunnen til det er at dersom egget blir befrukta, så treng det ein del tid på seg til å koma gjennom eggledaren, ned i livmora, og festa seg ordentlig der. Er lutealfasen for kort, så kjem mensen før egget har fått tid til å festa seg, og dermed blir ein graviditet umulig.

Takk for informasjonen :) Da lærte jeg noe nytt i dag også :)

Tror jeg må også finne ut hva som skjer i kroppen min som har så lange sykluser. Egget mitt må jo være skikkelig modent når EL kommer :fnise: Kanskje den er for gammel :fnise:

Jeg bare tuller...det er jo egentlig ikke morsomt i det hele tatt, men i dag er det strålende sol og jeg er glad selv om jeg er på dag 38 og har ikke EL.

Heldiggriser! *misunne*

Jepp, blir forhåpentligvis veldig bra! *glede seg*.

Hihi, nei vi er nygifte vi- så vi tar bryllupsreisen på etterskudd ;)

Hvor reiste dere på bryllupsreise da?

Lykke til på jobbintervjuet i morgen!

Takk, takk :klemmer:

Vi reiste til Seyshellene :tommelsmil: Helt fantastisk. Å reise er det beste måten å bruke pengene på, synes jeg :)

Har dere allerede bestilt reisen? Dere må jo tenke litt på at du blir gravid snart :)

Intervju gikk ganske bra, men fortsatt usikker om jeg vil ha jobben. Tenker ikke så mye på det, få se hva som skjer videre og om jeg kommer på andregangs intervju. Blir ikke lei meg hvis jeg ikke gjør det. Neste uke blir jeg kanksje også tilbudt høyere stilling der hvor jeg jobber nå. Spennende :)

Langhelg- Jippi :hoppe: Kanskje er jeg så heldig og EL kommer, men jeg har ikke store forhåpninger :)

Sol, sol, sol, sol :danser: Ha en god helg alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi reiste til Seyshellene :tommelsmil: Helt fantastisk. Å reise er det beste måten å bruke pengene på, synes jeg :)

Intervju gikk ganske bra, men fortsatt usikker om jeg vil ha jobben. Tenker ikke så mye på det, få se hva som skjer videre og om jeg kommer på andregangs intervju. Blir ikke lei meg hvis jeg ikke gjør det. Neste uke blir jeg kanksje også tilbudt høyere stilling der hvor jeg jobber nå. Spennende :)

Langhelg- Jippi :hoppe: Kanskje er jeg så heldig og EL kommer, men jeg har ikke store forhåpninger :)

Sol, sol, sol, sol :danser: Ha en god helg alle sammen :)

Så du har vært på Seychellene?? Hvordan var det? Fortell... Vi var på Maldivene og jeg synes det var helt fantastisk!! Er helt enig i at det å reise for pengene er den beste måten å bruke de på.

Spennende med jobbintervju og ev høyere stilling da. Krysser fingrene!

Håper håper håper håper EL kommer snart hos deg! Sender litt EL-vibber fra meg og håper at det hjelper!

God helg!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...