Gå til innhold

GlamCat`s prøvedagbok satt på vent


GlamCat

Anbefalte innlegg

Hei :klemmer:

Høres ut som om du har hatt en koselig helg ja :) Lange sykluser er noe dritt ja....men er jo ingenting å gjøe noe med :sjenert: Eller er det det?

Ha en fortsatt fin kveld

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:hallo:

Skjønner meg ikke på den syklusen din... :klø: Krysser fingrene for at det el som gjør at du får annerledes sekret! :)

Høres ut som du har hatt en kjempekoselig helg, slik det skal være! :-D

Språk er veldig spennende. Jeg kunne tenkt meg å lært et nytt språk til, eller lært meg ordentlig fransk. Jeg kan bare telle og et par standardsetninger på fransk, etter to år med det på skolen! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig med så mange hilsener i dagboka mi :)

Spennende å se om du får EL!! Krysser fingrene for at du får det nå snart!!

Hvor lange sykluser har du pleid å ha? Det må være utrolig frustrerende å ha så lange sykluser... Jeg er frustrert på min som har strekt seg til 32 dager, kan ikke tenke meg hvordan du har det engang. Men nå må kroppen din komme seg i gang og slippe noen egg!!

Uff, mandag er en tung dag!

Ja, det er utrolig frusterende!!!! :kjefte: Jeg har hatt følgende sykluslengder det siste året:

1. 50dager

2. 50dager

3.! !!!135dager

4. 42dager

og nå er jeg på dag 49. Så jeg har hatt EL bare 4 ganger det siste året :( Jeg var hos legen i juli, siden jeg ikke hadde hatt mensen på lenge, da var jeg i syklusen som var på 135 dager og akkurat den dagen jeg var hos legen hadde jeg EL. Så alt så jo bra ut og ingen prøver ble tatt. Jeg må nok til legen en gang til.

Hei!

Innom å kikker tilbake og takker for koseligt besøk i boka mi

Kom igjen snart da

Åå er så håpløst med sånne ustbaile sykluser :kjefte: Får håpe at det er EL som viser seg nå :)

:klemmer:

Høres ut som en veldig fin helg, til tross for at EL glimret med sitt fravær!

Bollywood-filmer er kjempegøy, synes jeg! Jeg skrev en minor dissertation om det da jeg studerte, og fikk sett masse morsomme filmer i research-perioden. Siden den gangen har jeg ikke sett så mange, men nå kjenner jeg at jeg kanskje også må bestille et par!

Ha en fin dag

Å så koselig at det er noen andre som liker Bollywood-filmer :) Jeg kjenner nemlig ikke mange som gjør det. Jeg kan anbefale noen hvis du bestemmer å kjøpe

Ha en fin dag du også :)

Hei :klemmer:

Høres ut som om du har hatt en koselig helg ja :) Lange sykluser er noe dritt ja....men er jo ingenting å gjøe noe med :sjenert: Eller er det det?

Ha en fortsatt fin kveld

Hei, hei :klemmer:

Nei det er nok ikke så mye som man kan gjøre, bortsett fra å gå til legen. Jeg må nok gjøre det snart.

:hallo:

Skjønner meg ikke på den syklusen din... :klø: Krysser fingrene for at det el som gjør at du får annerledes sekret! :)

Høres ut som du har hatt en kjempekoselig helg, slik det skal være! :-D

Språk er veldig spennende. Jeg kunne tenkt meg å lært et nytt språk til, eller lært meg ordentlig fransk. Jeg kan bare telle og et par standardsetninger på fransk, etter to år med det på skolen!

Jeg vil også lære fransk :fnise: Kan anbefale deg http://www.rocketlanguages.com Har prøvd 6-dagers gratis kurs på nettet. Synes det var veldig bra kurs. Etterpå fikk jeg tilsent noen flere timer, men så langt har jeg ikke kommet ennå

:klemmer:

Håper EL kommer susende snart

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idiotiske EL. Å, så frustrerende! :kjefte: Hva kan legen gjøre når det gjelder lange sykluser? Er det noen måte å få dem stabile? GlamCat er ikke inntørket! Ordner seg nok :klemmer:

Kom gjerne med Bollywood-anbefalinger! Det er så lenge siden sist jeg var inne i det der, at jeg har glemt det meste.

Ha en fin dag! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*titter forsiktig innom*

Har jeg ikke vært her før? :klø: Vel, er her nå! Trenger jo noen prøvere å følge, og kanskje du og lucky blir gravide på likt! Morro med prøving! Selv om EL ikke har skjønt :regler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idiotiske EL. Å, så frustrerende! :kjefte: Hva kan legen gjøre når det gjelder lange sykluser? Er det noen måte å få dem stabile? GlamCat er ikke inntørket! Ordner seg nok :klemmer:

Kom gjerne med Bollywood-anbefalinger! Det er så lenge siden sist jeg var inne i det der, at jeg har glemt det meste.

Ha en fin dag! :)

Legen kan sikkert gi meg medisiner slik at jeg får EL, men jeg tror ikke det er så bra, så jeg venter litt til :)

Av Bollywood-filmer er Dhoom-2, Krrish og Lagaan gode filmer :)

:ler: :ler:

Stakkar, har du tørka inn du da :fnise:

:klemmer:

:fnise::klemmer:

*titter forsiktig innom*

Har jeg ikke vært her før? :klø: Vel, er her nå! Trenger jo noen prøvere å følge, og kanskje du og lucky blir gravide på likt! Morro med prøving! Selv om EL ikke har skjønt :regler:

Hyggelig at du kom innom :) Jeg har ikke noe imot å være gravid samtidig med Lucky.

Ja, kan ikke du forklare reglene til min EL? Kanksje h*n hører på deg :fnise:

Og velkommen tilbake :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CD50!!!!! Ingenting nytt....

Jeg har bursdag i dag, skal ut og feire litt med venninnene mine etterpå. Det blir koselig :) Så slipper jeg å tenke på dumme EL!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:juhu: Gratulerer så mye med dagen :bursdag:

Tror det er veldig viktig å tenke på noe annet ja :) Du får kose deg skikkelig! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Gratulerer så mykje med dagen, GlamCat! :bursdag:

Er det lov å spørja kor gammal du blir?

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk MellonCollie, Amused, Caro, Tussi!, Lilith, Lucky117, Mirabella76 og Knøttet :klemmer:

Hadde en kjempe fin bursdagsfeiring med mange fine gaver :)

Jeg ble 28. Fint tall synes jeg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...