Gå til innhold

GlamCat`s prøvedagbok satt på vent


GlamCat

Anbefalte innlegg

Vi reiste til Seyshellene :tommelsmil: Helt fantastisk. Å reise er det beste måten å bruke pengene på, synes jeg :)

Har dere allerede bestilt reisen? Dere må jo tenke litt på at du blir gravid snart :)

Intervju gikk ganske bra, men fortsatt usikker om jeg vil ha jobben. Tenker ikke så mye på det, få se hva som skjer videre og om jeg kommer på andregangs intervju. Blir ikke lei meg hvis jeg ikke gjør det. Neste uke blir jeg kanksje også tilbudt høyere stilling der hvor jeg jobber nå. Spennende :)

Langhelg- Jippi :hoppe: Kanskje er jeg så heldig og EL kommer, men jeg har ikke store forhåpninger :)

Sol, sol, sol, sol :danser: Ha en god helg alle sammen :)

Ååååh, høres fantastisk ut! Var dere der lenge? Vi tenker å bruke en liten uke, sånn ca.

Å reise er en veldig god måte å bruke penger på :Nikke:

Jeg har reist mye med foreldrene mine, de er veldig glad i å reise og oppleve nye steder, noe jeg er veldig glad for å ha opplevd. Mannen og jeg er også veldig glad i å reise, men det har blitt for lite av det i det siste... Jeg føler virkelig for å reise nå!!

Vel, ja jeg tenker jo på at jeg kan være gravid når vi reiser. Vi har ikke bestilt reisen, nei. Men uansett om jeg er gravid når vi reiser er jeg jo maks 5 måneder på vei, er det problematisk? :klø: Jeg har ikke så mye peiling på sånt :sjenert:

Jøss, både jobbintervju og mulig høyere stilling i nåværende jobb?! Så bra! Krysser fingrene for deg ;)

Håper på el for oss begge i helgen! ;)

God helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Seychellene var helt fantastisk!!!! Vi var der 10 dager og på 3 forskjellige øyer. La Digue var best :) Fantastiske strender, mye bra snorkling, eksotisk, avslappende, god mat. Som dere sikkert har skjønt så liker vi å fiske, vi var der på big game fishing. Og mannen min fikk en ca.25 kg fisk, stor var den. Etterpå lagde de fisken til middag på hotellet til alle gjestene. Det var moro. De tok også bilde av oss og fisken og nå ligger den på hjemmeside til hotellet. Moro. Lengter tilbake…… :hjerter:

Vi hadde også veldig lyst til å dra til Maldivene, men på den tiden av året var det regneperiode der, så vi dro til Seychellene istedenfor.

Tror det går bra å reise når man er 5 mnd på vei, så lange man føler seg bra og passer litt ekstra på det man spiser. Jeg hadde i hvert fall reist. Hvor har dere tenkt å reise?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seychellene var helt fantastisk!!!! Vi var der 10 dager og på 3 forskjellige øyer. La Digue var best :) Fantastiske strender, mye bra snorkling, eksotisk, avslappende, god mat. Som dere sikkert har skjønt så liker vi å fiske, vi var der på big game fishing. Og mannen min fikk en ca.25 kg fisk, stor var den. Etterpå lagde de fisken til middag på hotellet til alle gjestene. Det var moro. De tok også bilde av oss og fisken og nå ligger den på hjemmeside til hotellet. Moro. Lengter tilbake…… :hjerter:

Vi hadde også veldig lyst til å dra til Maldivene, men på den tiden av året var det regneperiode der, så vi dro til Seychellene istedenfor.

Tror det går bra å reise når man er 5 mnd på vei, så lange man føler seg bra og passer litt ekstra på det man spiser. Jeg hadde i hvert fall reist. Hvor har dere tenkt å reise?

Det hørtes helt fantastisk ut!! *stjerner i øynene*

Vi tenker på å dra til Venezia, Firenze eller kanskje Roma. Det er bare på planlegningsstadiet enda, det eneste som er sikkert er at vi skal reise i februar/mars :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag i igjen...hvor ble det av helgen? Hadde en kjempe fint helg med masse sol, grilling, fisking og kose middager :)

Eneste som manglet var EL.

CD 41 og fortsatt ingen EL.... :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mandag i igjen...hvor ble det av helgen? Hadde en kjempe fint helg med masse sol, grilling, fisking og kose middager :)

Eneste som manglet var EL.

CD 41 og fortsatt ingen EL.... :sukk:

Så bra du hadde en kjempefin helg! :-D

Helgen går forbi så alt for fort, skulle vært mye lengre helg! ;)

Nå må syklusen din skjerpe seg! :kjefte: Slem syklus!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi så rart....jeg er også på CD 41 og fortsatt ingen EL....får håpe vi er El kommer med storm til oss begge snart :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi så rart....jeg er også på CD 41 og fortsatt ingen EL....får håpe vi er El kommer med storm til oss begge snart :klemmer:

Ja, det er jammen på tide!!!! I går fikk jeg litt vondt i magen og litt rar følelse i brystene, så jeg trodde at EL er på gang, men nei, helt negativ EL test. Fortsatt litt rar følelse i magen, men nå begynner jeg å tenke at kanskje jeg bare innbyler meg ting og det er bare psykisk :klaske: Prøver å ikke tenke på det, men det er ikke lett. I morgen reiser jeg til Bergen så da blir i hvert fall tankene mine opptatt for 2 dager :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hallo:

Æsj, hvorfor skal disse syklusene være så kranglete? Det er jo ikke noe gøy.

Jeg vil også reise! Satt faktisk og sjekket priser til Amsterdam i går kveld - vi har så lyst på en tur før jul. Men mulig vi venter til over jul - nå blir det jo uansett så mye med flytting og jul og greier ... Jeg benytter i alle fall anledningen til å reklamere for www.flybilligst.com! Her er det fine grafer som viser når flybillettene er billigst. Veldig kjekt for dem som er litt fleksible!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er jammen på tide!!!! I går fikk jeg litt vondt i magen og litt rar følelse i brystene, så jeg trodde at EL er på gang, men nei, helt negativ EL test. Fortsatt litt rar følelse i magen, men nå begynner jeg å tenke at kanskje jeg bare innbyler meg ting og det er bare psykisk :klaske: Prøver å ikke tenke på det, men det er ikke lett. I morgen reiser jeg til Bergen så da blir i hvert fall tankene mine opptatt for 2 dager :fnise:

Ja går nok litt psykisk inn på oss ja. Beste er å ikke tenke på det, men jo mer man tenker på det, jo fler symptomer finner man :fnise: God tur til Bergen da, det er en koselig by. Jeg skal dit en tur i november jeg :jepp:

Endret av Lucky117
Lenke til kommentar
Del på andre sider

God tur til Bergen! Selv om du allerede har reist... ;)

Det er lett å begynne å kjenne alle mulige tegn til både el og graviditet, du er ikke alene! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da er jeg tilbake fra Bergen. Hadde det kjempe fint selv om det var mye jobbing.

Denne uken har jeg også hatt en del stikking i magen så det føltes nesten som EL er på vei. Men nei ikke nå heller. I dag begynte jeg å spotte igjen. Jeg har en ny teori - kroppen min forbreder seg for EL, men så slipper den ikke en egg allikevel, for en eller annen grunn. . Hver gang etter en slik misliket forsøk, begynner jeg å spotte. Jeg er kjempe glad for at jeg har begynt å måle temperatur og skriver dagbok for da kan jeg gå tilbake og se hva som har skjedd og når. Så har jeg noe å vise og fortelle til legen. Da har jeg liksom fakta også ikke bare teori og kankje blir tatt litt mer seriøst.

Så ringte de fra den jobben hvor jeg var på intervju. De vil ha meg på andre gangs intervju neste uke. Nå står det mellom meg og 2 til. Selv om jeg ikke vet om jeg vil ha jobben så blir det moro å gå å på intervju og se hvordan de har det der. Kankje jeg har lyst på jobben allikevel. Jeg snakket også med min nåværende sjef om den stillingen som jeg kanskje skal få. Han sa de vil satse på meg og nå lærer jeg alt som trenges for å ta over den stillingen, men noen konkret tilbud har dem ikke gitt meg ennå Det er så irriterende når de ikke klarer å bestemme seg. Slutter jeg også så har dem krise, men sånn går det når de ikke bryr seg om medarbeidere sine.

Men nå er det fredag :hoppe: I kveld blir det sushi, idol og senkveld.

Det er så deilig med helg og neste uke har jeg bursdag :) Kankje jeg få EL i bursdagsgave :fnise:

Endret av GlamCat
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hallo:

Ikke el enda? Hm... men smart å begynne å tempe, da får du oversikt over syklusen din :)

Har du tenkt deg til legen nå snart? Kan ikke huske du har nevnt noe om det... *glemsk* ;)

Så bra du skal på 2.gangsintervju!! :hoppe:

Kjip situasjon på jobben din, for du vil jo gjerne vite noe sikkert før du eventuelt sier nei til den nye jobben... hm :(

Høres kjempeherlig ut med sushi, senkveld og idol! ;)

God helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende med jobb og intervjuer da :hoppe:

Jeg har også litt sånn stikkinger og boblinger....tror jo kroppen forbereder EL da, men ikke merket noe el slim eller noe sånt...så er vel sikkert ingen ting :gråte:

Du får ha en fin kveld med sushi og idol :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har tenkt å gå til legen etterhvert. Først skal jeg på ferie og så skal jeg begynne å tenke på det :)

Ingen EL i helgen.

CD48. I dag har jeg fått en annen type sekret en vanlig. Fra creamy til waterly. Føles veldig våt der nede :fnise: Sorry detaljene. Kanskje, kanskje, kanskje EL er på vei. Håper, håper, håper.......

Ellers har jeg hatt en fin helg, med sushi, oppussing, indisk mat og film.

Jeg liker bollywood filmer, men det er jo så sjelden de kommer på TV. Så nå har jeg bestilt 2stk fra ammazone. :hoppe: Første gangen jeg bestiller noe derfra så det blir spennende å se om jeg får de og hvor langt tid det tar. Håper jeg har bestilt riktig og de kommer med engelsk tekst eller skjønner jeg ingenting :fnise: Har litt lyst til å lære indisk, men så har jeg jo lyst til å lære mange andre språk også, men kommer aldri så langt :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende å se om du får EL!! Krysser fingrene for at du får det nå snart!!

Hvor lange sykluser har du pleid å ha? Det må være utrolig frustrerende å ha så lange sykluser... Jeg er frustrert på min som har strekt seg til 32 dager, kan ikke tenke meg hvordan du har det engang. Men nå må kroppen din komme seg i gang og slippe noen egg!! :jepp:

Uff, mandag er en tung dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Innom å kikker tilbake og takker for koseligt besøk i boka mi ;)

Kom igjen snart da :)

Åå er så håpløst med sånne ustbaile sykluser :kjefte: Får håpe at det er EL som viser seg nå :)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tenkt å gå til legen etterhvert. Først skal jeg på ferie og så skal jeg begynne å tenke på det :)

Ingen EL i helgen.

CD48. I dag har jeg fått en annen type sekret en vanlig. Fra creamy til waterly. Føles veldig våt der nede :fnise: Sorry detaljene. Kanskje, kanskje, kanskje EL er på vei. Håper, håper, håper.......

Ellers har jeg hatt en fin helg, med sushi, oppussing, indisk mat og film.

Jeg liker bollywood filmer, men det er jo så sjelden de kommer på TV. Så nå har jeg bestilt 2stk fra ammazone. :hoppe: Første gangen jeg bestiller noe derfra så det blir spennende å se om jeg får de og hvor langt tid det tar. Håper jeg har bestilt riktig og de kommer med engelsk tekst eller skjønner jeg ingenting :fnise: Har litt lyst til å lære indisk, men så har jeg jo lyst til å lære mange andre språk også, men kommer aldri så langt :fnise:

Høres ut som en veldig fin helg, til tross for at EL glimret med sitt fravær!

Bollywood-filmer er kjempegøy, synes jeg! Jeg skrev en minor dissertation om det da jeg studerte, og fikk sett masse morsomme filmer i research-perioden. Siden den gangen har jeg ikke sett så mange, men nå kjenner jeg at jeg kanskje også må bestille et par!

Ha en fin dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...