Gå til innhold

GlamCat`s prøvedagbok satt på vent


GlamCat

Anbefalte innlegg

Hei, hei

Nå er jeg tilbake. Hadde en veldig fin langhelg. Venninnen hadde en veldig søt og pen baby. Selv om hun gråt en del, så har jeg nå enda mer lyst på baby.

Så fra i går har vi begynt å prøve sånn ordentlig :) Er bare på dag 11, men jeg håper jeg må ikke vente på EL lenge. Har hatt lange (til og med over 100 dagers sykluser) så jeg vet ikke når EL kommer. Har noen EL tester liggende, men har ikke tatt de ennå. Skal vente til jeg føler at kanskje EL er på vei, ellers begynte jeg å måle temperaturen i dag. I dag hadde jeg 36,44, men det sier jo ingenting foreløpig.

Kjøkkenet er revet ut :juhu: Neste uke kommer den nye. Gleder meg til det blir ferdig :)

Jeg fortalte til sjefen at jeg er ufornøyd med lønn og at jeg har mye jobb og ansvar, så skulle han tenke på det. Har ikke sagt noe siden da, men nå tenker jeg ikke så mye på det lenger. Nå vil jeg bare bli gravid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Babysyk, ja... Kjenner til den der ;)

Det er nok bare lurt å begynne :humpe: allerede,svømmerne kan jo overleve en stund og CD11 er ikke for tidlig ;)

Godt du fikk snakket med sjefen! Håper han gjør noe med det nå! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dag 12 tempen 36,47, ikke noen økning ennå, men så har jeg ikke kjent noe heller, må nok gjøre litt innsats i kveld ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dag 12 tempen 36,47, ikke noen økning ennå, men så har jeg ikke kjent noe heller, må nok gjøre litt innsats i kveld ;)

Dra med deg mannen på litt :sengekos: nå.. Kos dere masse :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag tok jeg en EL test, men den var negativ. Vi må nok kjøre på videre...:) Hadde passet fint med EL i helgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag tok jeg en EL test, men den var negativ. Vi må nok kjøre på videre...:) Hadde passet fint med EL i helgen :)

:ler: Gjør vel ikke så mye det :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag tok jeg en EL test, men den var negativ. Vi må nok kjøre på videre...:) Hadde passet fint med EL i helgen :)

:humpe: og :sengekos: er nok lurt (og gøy) uansett :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DAG 14. Fortsatt ingen tegn til EL :( Men jeg gir ikke opp ennå. Kanskje får jeg en påskebaby i magen? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg satser på bedring i jobbsituasjon og baby i magen veldig snart for deg! Lykke til med å finne eggløsningen. Så får dere kose dere så lenge ;)

Nytt kjøkken hørtes deiiilig ut! :jepp:

Håper du får en kjempefin påske!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DAG 14. Fortsatt ingen tegn til EL :( Men jeg gir ikke opp ennå. Kanskje får jeg en påskebaby i magen? :fnise:

Bruker du samme EL-testene som du har fått positivt utslag på tidligere? Bare lurer, siden jeg aldri fikk positivt utslag på EL-stripsene jeg brukte en gang...

Krysser fingrene for at EL er på vei, altså! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

DAG 14. Fortsatt ingen tegn til EL :( Men jeg gir ikke opp ennå. Kanskje får jeg en påskebaby i magen? :fnise:

Jeg fikk ikke el før dag 15 da Fragle ble unnfanget, så ingen grunn til panikk ;)

Krysser fingrene for en påskebaby! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg satser på bedring i jobbsituasjon og baby i magen veldig snart for deg! Lykke til med å finne eggløsningen. Så får dere kose dere så lenge ;)

Nytt kjøkken hørtes deiiilig ut! :jepp:

Håper du får en kjempefin påske!

:klemmer:

:klemmer: God påske til deg også

God helg GlamCat! Store planer for påsken eller?

:klemmer: God Helg og Påske til deg også:)

Ingen store planer, vi pusser opp kjøkkenet og ellers tar det som det kommer.

Bruker du samme EL-testene som du har fått positivt utslag på tidligere? Bare lurer, siden jeg aldri fikk positivt utslag på EL-stripsene jeg brukte en gang...

Krysser fingrene for at EL er på vei, altså! :klemmer:

Jeg bruker digital EL-test, har bare en gang hatt positiv EL test, jeg venter jo alltid på EL.

Jeg fikk ikke el før dag 15 da Fragle ble unnfanget, så ingen grunn til panikk ;)

Krysser fingrene for en påskebaby! :-D

Takk :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deilig med sol i dag :sol:

I dag skal vi montere takplater og legge gulv på kjøkkenet. I taket skal vi lime og spikre noen plater, så det skal gå fort. Allerede ferdigmalte-deilig.

I går dro vi til søppelmottaket og skulle kaste vårt gamle kjøkken, men så viste det seg at det var lov å kaste bare 2,5m3, men vi hadde mer. Da dro vi ca.300 meter til en øde parkeringsplass tok ut halvparten av hengeren, kjørte til mottaket og kastet den ene halvparten så kjørte tilbake etter den andre halvparten og kastet den etterpå. For noen dumme regler, hva var vitsen, det skjønner jeg ikke, og de som jobbet der selv anbefalte oss å gjøre det sånn. Ikke akkurat at vi skulle losse av på den parkeringsplassen, men hjemme, men det har ikke vi mulighet til. Resultatet ble jo det samme. Ikke var det mulig å betale for overvekt heller, men bra at det ordnet seg til slutt.

De siste dagene har jeg hatt litt høy temperatur. Først trodde jeg at det ble høyere pga litt dårlig sovn på morgen, men så i dag sov jeg bra og tempen ble enda høyere 36,72 og det er høy for meg. Nå er det to muligheter:

1) Jeg har hatt EL på dag 12 og er nå på DPO3 eller,

2) Syklusen min tuller med meg igjen, det kan skje at tempen hopper opp og ned når man har PCO.

Nå vet jeg ikke hva skal jeg tenke. Håper virkelig at det er det første alternativet ikke den andre, men jeg må se hvordan tempen utvikler seg de neste dagene.

Endret av GlamCat
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:vinke:

Høres ut som dere har vært riktig så flinke og produktive angående oppussingen :)

Krysser fingrene for alternativ 1, det får ikke lov til å være sykluskrøll!! :kjefte:

God helg, og god påske! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fingrene for at du får EL i påska, ikke så ugunstig tidspunkt å få det på det! (om man ikke er inneklemt på ei hytte med 35 andre da, hehe)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tempen min har sunket de siste 2 dagene, så jeg har nok ikke hatt EL ennå, men jeg har fått noen EL tegn :hoppe:

Livmortappen min ligger høyt oppe og jeg har masse vannaktig sekret, ikke EL slim ennå og ikke positiv EL test, men jeg håper det kommer snart. Lurer på hvor mange dager det kan ta fra det begynner å komme noen EL tegn til EL kommer?

Jeg har bare 2 EL tester igjen så jeg håper EL kommer snart :) Vær så snill jeg vil ikke bli skuffet etter å ha fått så mange tegn. Jeg vil få en påske baby!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...