Gå til innhold

GlamCat`s prøvedagbok satt på vent


GlamCat

Anbefalte innlegg

:troest::klem: Uff, så dumt da :(

Dårlig trøst, men du har iallfall hatt en vanlig syklus denne pp-en, krysser fingrene for at de neste blir det også, og at det blir klaff da! :)

Der har du rett i. Jeg bare skjønner ikke hvorfor spottet jeg allerede på dag8!!! så var det slutt og så kommer TR på dag 14, men tempen er forsatt litt høy.

Au, så vondt i magen nå :(

Også føler jeg hver gang jeg skriver noe inn her, så skjer det motsatte. Må jeg slutte å skrive her?

Nei, nå prøver jeg å glemme alt og grave meg ned i arbeidet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff, vet ikke hva jeg skal si jeg :kose:

Men jeg skal virkelig krysse fingrene for at du finner el om et par uker og spira sitter da :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var trist å høre.. Men som en sa tidligere her, så har du i hvertfall hatt en vanlig syklus denne gangen. Det er så urettferdig at du som har prøvd så lenge, må vente enda mer!

Mange trøsteklemmer til deg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei! Dumme tanta!

:troest:

Det var synd. Men for å se positivt på det, så har du i alle fall hatt en normal syklus med EL! Så får vi håpe det går neste gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ånei!! Føler med deg, vennen, hadde virkelig håpet det var din tur nå. :troest: Som Knøttet sier får du prøve å se det positive i at du hadde en helt normal syklus denne gangen, dere får rydde kalenderen om et par uker;)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Prøv å ta ekstra godt vare på deg selv nå, plei deg selv og skjem deg bort litt, og få mannen din til å gjøre det også :troest:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klemmer: Takk snille jenter :)

Har det mye bedre i dag :) Jeg også prøver å finne noe positivt ved det. Hadde en fin 31 dagers syklus og håper neste skal også være sånn :) Også er det jo bedre å ha termin i januar enn desember :) for barnets sin skyld (ikke at det har noe å si egentlig, men..) Og nå kan vi prøve å få et nyttårsbarn, kanskje ser dere meg i avisa januar 2009 :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er godt å se at du føler deg bedre igjen. Kjenner igjen desemberbarn-tankene dine, har det litt sånn selv. På den andre siden vi jo selvfølgelig ha baby når som helst, enn aldri ;)

Da satser jeg på nyttårsbarnet 2009 heter GlamCat Jr :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Riktig innstilling det, satse på et nyttårsbarn! ;)

Forresten så kjenner jeg til tankene når man tror man kan være gravid, tenkte slik noen ganger før jeg faktisk ble gravid. Da går det skikkelig opp for en at man kan være gravid, og hva man har begitt seg ut på! Fikk faktisk ikke panikk da jeg faktisk fant ut jeg var gravid, selv om jeg tenkte litt av hvert da også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann.Her var det tante rød ja.Skjønner ikke hvorfor hun kommer på besøk i tid og utide.Vi har da aldri bedt henne om å komme, har vi det? :klø:

Lykke til med neste pp da,får håpe det sitter en der da.Må jo snart skje noe.

:goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei, kjære GlamCat

Utrolig synd at det ikke skulle klaffe denne gangen heller!!! :kjefte: Godt du klarer å være (litt) positiv midt oppi det hele og jeg håper VIRKELIG at det løser seg for deg snart. Det er ikke gøy når man må oppleve så mange tilbakeslag på veien mot å bli mamma.

Krysser alt jeg har for at du skal bli gravid denne prøveperioden!!! :jepp:

:klemmer: God torsdag til deg!!! (Og snart helg! :danse: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Fisk73

Håper helgen din har vært flott!!

Her kan jeg nå se frem til 14 dager med "piker, vin og sang".... Skal til legen neste mandag, og lurer på hvor veien går videre nå. Alt er jo OK med oss begge... :klø: Jaja, aldri så galt at det ikke er godt for noe, er jo en trøst man kan ha...? Så, nå skal jeg hvertfall nyte meg noen gode glass med rødvin frem til neste EL, og kanskje skal jeg få malt litt også?

Uansett, håper alt står bra til hos deg!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TR er borte så nå kan jeg begynne å vente på EL, håper den kommer som sist :)

Har hatt noen hektiske dager med jobb, kurs og til og med en jobbintervju. Nå sitter jeg og venter spent på telefon fra rekruteringsfirma.

Jobben er kjempe spennende og i et stort selskap. Det passer ikke helt med mine planer og baby, men så har vi jo prøvd en stund og ikke fått det til og hvor lenge skal jeg jobbe på et sted jeg ikke trives bare fordi vi prøver? Tenker ikke så mye på det, det blir som det blir. :)

Endret av GlamCat
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fisk73
TR er borte så nå kan jeg begynne å vente på EL, håper den kommer som sist :)

Har hatt noen hektiske dager med jobb, kurs og til og med en jobbintervju. Nå sitter jeg og venter spent på telefon fra rekruteringsfirma.

Jobben er kjempe spennende og i et stort selskap. Det passer ikke helt med mine planer og baby, men så har vi jo prøvd en stund og ikke fått det til og hvor lenge skal jeg jobbe på et sted jeg ikke trives bare fordi vi prøver? Tenker ikke så mye på det, det blir som det blir. :)

:danser:

Jobbintervju!!! TJOHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO! Man kan da ikke stoppe opp med andre ting selv om man prøver? Det betyr jo bare at når du går ut i permisjon, så har du en spennende jobb å komme tilbake til :jepp:

Krysser fingrene for en positiv telefon til deg snart!!

Ha en super dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...