Gå til innhold

silikon

Fremhevede innlegg

Gjest Niniel
Skrevet

Jeg ble også operert av dr. Ørner, og han er kjempeflink! Du har ingenting å grue deg for, han er rolig, fornuftig og har lang erfaring. Jeg er veldig glad jeg valgte ham, alt har gått akkurat slik det skulle :D

Gled deg Trampe!

Videoannonse
Annonse
Gjest Trampe
Skrevet

Kjempefint med slike tilbakemeldiner!!!

Da gruer jeg meg litt mindre og gleder meg litt mere..! :forvirra: Men, nå begynner det å nærme seg veldig og jeg kjenner at det kribbler. :hoppe:

Huff, gleder meg til å få dette overstått.

Hilsen Trampe 8)

Gjest Donna
Skrevet

jeg også gruer og gleder meg !! Nå er det tre uker til .....tiden flyr !! Gleder meg til å få nye pupper - men gruer meg for smertene , og tenk om noe går galt - eller de ikke blir fine - man vet jo aldri ! :o

Men likevel - kompleksene over små bryster er så store at jeg vil gjøre dette..... :wink:

Skrevet

Er det noen som har erfaring fra Klinikk Stokkan i Tromsø? Jeg vurderer å få utført operasjonen der fordi det er nærmere enn Oslo, men jeg er litt skeptisk fordi jeg ikke har hørt noe om kirurgene der. Jeg setter min lit til dere i forumet her, håper dere kan hjelpe meg! :roll:

Skrevet

heisann! :D

huden flasser av ja...!

og puppene er harde lenge. jeg ble operert 3april (dæven! lenge sia jo! :ler: ) og det "kommer og går" litt, noen ganger er de myke som vanlige pupper, andre ganger er de harde. noen ganger når jeg bøyer meg fram, kjenner jeg protesen. men har hørt at det kan ta opptil ett år før de blir som de skal.

tapen skal settes langsmed arrene, dvs vannrett/horisontalt.

og det ER SÅ UTROLIG deilig å ha gjort nor med puppene mine!! :D :D :D :D :D

var ute på lørdag med noen kollegaer av sambo, og da kødda jeg litt, skjøv brystet frem og "rista" litt, hehehe... sambo lo, og sa at det hadde han aldri sett meg gjøre før.

så jeg har definitivt fått bedre selvtillit, og jeg gleder meg til å kjøpe bikini, nå gjør det ikke så mye at jeg har noen kilo ekstra,for nå er jeg ihvertfall proporsjonal! :ler2:

så bare gled dere som skal under kniven, det er så fort gjort, og etterpå følte jeg meg egentlig bare dum som hadde utsatt og gruet meg til dette i flere år! var jo over på en liten time! og jeg var heldig og hadde lite, nesten ingen smerter!

Skrevet

Hei til dere som snart skal opereres - her kommer en til! Jeg skal inn den 12/6....og gru-gleder meg.

Har endel spørsmål til de som har blitt operert;

-hvor lenge etter operasjonen tok det før dere orket/følte for sex?

-kan man regne med å bruke bikini etter 3-4 uker e. operasjon?

-er det litt overilt å bestille ferie bare 3-4 uker etter operasjon?

(skal besøke en skjønner dere..... :roll: )

Spent på svar.

Gjest Niniel
Skrevet

Har svart deg i den andre tråden din, Camille :D

Skrevet

hei alle sammen! :D

Er det vanlig at det liksom stikker litt i brystene...særlig når man har anstrengt seg litt?

Det er fire uker siden operasjonen, og jeg har det kjempebra, men kjenner av og til at når jeg har løftet litt tungt og slik, at det stikker litt i brystene. Er det vanlig?

Klem fra meg :vinke:

Skrevet

Hei IngerLise!

Jeg har det nett på samme måte som deg. Når jeg løfter tungt kjenner jeg en stikking i brystet... :-? Er ikke helt sikker på om dette er normalt eller ikke, men tenkte bare jeg skulle gi beskjed om at du ikke er den eneste som har stikking i brystet :wink:

Skrevet

Hei!

Jeg kjenner også stikking av og til, også klør det litt i arrene.

Lurer på en annen ting: Er det vanlig med verk i sårene? Jeg hadde littegrann gult verk på den ene siden da jeg tok av plasterne, og jeg har ikke gjort noe med det ennå. Burde jeg f.eks rense det med klorheksidin eller annet desinfiserende middel? Jeg er kjemperedd for infeksjon, men allikevel redd for å gjøre noe feil. Noen som har opplevd det samme?

Gjest Trampe
Skrevet

Nå er det gjort!!!! Ja, nå er jeg hjemme igjen etter operasjonen og det gikk over all forventning. :ler: Operasjonen var jo over på en liten time, og jeg dro ut en time etter det igjen. Jeg kjenner at det er ømt, men jeg tar smertestillende hver femte time, så da går det greit. Deilig å ha det overstått. :lol:

Klem fra Trampe

Skrevet

Gratulerer Trampe! Flott at alt har gått bra. Lykke til videre med dine nye pupper :D :P

Gjest Trampe
Skrevet

Tuusen takk Nordavind.

Det er virkelig deilig å ha det overstått. Gleder meg til å kjøpe nye BH'er..

Hadde liten a cup og har nå fått c cup... Så dette blir bra, nå slipper jeg å ha innlegg i Bh'en og jeg kan fylle ut brudekjolen.

Hilsen Trampe

Gjest Mzfire
Skrevet

Gratulerer Trampe :) Glad på dine vegne. ER kjempe misunnelig, :D

Gleder meg til det blir min tur en gang.

Skrevet

Trampe: Det er så godt å høre at alt er overstått! Du kommer sikkert til å bli kjempefornøyd du også.

Men du, hevelsen kommer vel til å gå ned slik at det er ikke sikkert du ender opp med en c-cup?! Bare sånn at du er forberedt på det... To uker operasjonen har jeg mye mindre pupper enn den første uken. Litt dumt og litt bra for min del. :wink:

Skrevet

Trampe: Det er så godt å høre at alt er overstått! Du kommer sikkert til å bli kjempefornøyd du også.

Men du, hevelsen kommer vel til å gå ned slik at det er ikke sikkert du ender opp med en c-cup?! Bare sånn at du er forberedt på det... To uker etter operasjonen har jeg mye mindre pupper enn den første uken. Litt dumt og litt bra for min del. :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei igjen! :P

Ja, jeg føler meg litt hoven så jeg regner med at hevelsen går en del ned. Så vi får se etterhvert, men jeg er veldig fornøyd, og føler meg i utrolig fin form... føler meg faktisk i så bra form at jeg kunne tenke meg å gå på jobb. Kjiipt å måtte ljuge på seg sykdom i morrest. Men, det er nå bare sånn det er. Jeg får nyte en fin dag i sola istedenfor. 8)

Gjest Anonymous
Skrevet

Oops!

Jeg glemte å logge meg på.

Gjest Trampe
Skrevet

Jeg er hvist litt dopa ennå, det er meg Trampe. :oops: :oops: :oops:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...