Gå til innhold

Mitt første barn!

Gjest imli

Anbefalte innlegg

Spennende med vognkjøp :) Har dere vært og sett tidligere, slik at dere vet hva dere vil ha, eller?

Ha en fortsatt fin kveld! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

*spent på hvilken vogn det blir*

:popcorn:

Du imli, når var dere på fødselsforberedende kurs første gang? Jeg venter spent på "innkalling", håper ikke jordmor har glemt å melde oss på :sjenert:

:goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her flyr sidene når man ikke er innom! Jeg vil også tippe, og da tror jeg det blir en jente som kommer 3. april :-D

Venter spent på om dere har fått kjøpt vogn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hei:)

Morsomt å lese at alt går så bra - det er jo ikke så lenge mellom våres termin:)

Så jeg tipper :babygutt: 04.04.08...

Hvordan ble det med vogna?? Nesten like spent jeg kjenner jeg, det er jo så morsomt med innkjøp av babyting. Og da spesielt slike store ting det ikke går an å gjemme bort noen steder:)

Ligger dere godt an ellers da?

:goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har vi kjøpt vogn!

Ble Simo kombi. Svart. Var et ganske lett valg, herregud så mye fæle vogner. De eneste andre vi likte, var Emmaljunga-vognene, men de koster jo over 8000... Selv om vi får vogn, må man jo ikke akkurat kjøpe det dyreste man finner. Selv om denne jammen er dyr nok den og. Hadde vi ikke fått den batalt av mamma og pappa, måtte vi kjøpt brukt. De aller billigste ser ganske skranglete ut. Tror det lønner seg å kjøpe en skikkelig en.

Så nå har vi endelig vogn i hus :) Vi har ikke noe særlig annet da. Men vi har rett og slett ikke råd denne måneden heller. Strømregning, bil på verksted og mannens tannlegetime tok alt denne måneden. Resten må gå til mat... Får se nesten måned, hva vi kan skrape sammen da. Vi trenger jo en god del klær og småting, er litt usikre på stellebord. Vi har egentlig ikke plass til det noe sted, men det er jo veldig kjekt da, også oft å ha et sted å oppbevare bleier o.l. Men, men. Spørs om det ikke bare blir en vanlig kommode med teppe og en billig plastbalje... :sjenert:

Amused: Vi var på kurs første gang i uke 30. Er vel vanlig rundt den tiden tror jeg. Du får ringe og mase :)

Mer tipping! *noterer*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med vognkjøp, er fin den vogna syns jeg :) Og er enig i det at det lønner seg å kjøpe en skikkelig solid vogn som man kan ha til flere unger etterhvert.

Ha en fin kveld :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei.

Første gang jeg er på siden din...så utrolig spennende og følge med..

Lenge siden jeg selv var gravid nå, men jeg husker jo fremdeles forventningen.

Jeg gikk over termin med begge mine 3 og 5 dager. Laaang ventetid ja.

Gleder meg til å følge med deg videre her inne.

Klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Hei.

Første gang jeg er på siden din...så utrolig spennende og følge med..

Lenge siden jeg selv var gravid nå, men jeg husker jo fremdeles forventningen.

Jeg gikk over termin med begge mine 3 og 5 dager. Laaang ventetid ja.

Gleder meg til å følge med deg videre her inne.

Klem fra meg

:vinke:

Allid koselig med nye lesere!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med ny vong :-D

Deilig å ha på plass kan jeg tenke meg :-D

Synd pengene strekker dårlig til annet utstyr, men sånn er det av og til... Første delen av året er dyrt og spesielt når det kommer en del ekstra utgifter i tillegg... :sjenert:

Ha en fin kveld :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med ny vong :-D

Deilig å ha på plass kan jeg tenke meg :-D

Synd pengene strekker dårlig til annet utstyr, men sånn er det av og til... Første delen av året er dyrt og spesielt når det kommer en del ekstra utgifter i tillegg... :sjenert:

Ha en fin kveld :klem:

Takk :)

Huff, ja, blir helt dårlig når jeg tenker på penger jeg... Synes liksom gleden ved å kjøpe ting til babyen blir litt borte fordi jeg vet at da blir det enda mindre til alt det andre... Huff. Men noe må vi jo bare ha også da. Denne ungen bør ikke komme for tidlig, for å si det sånn. Neste lønning er 15. mars, så vi får ikke kjøpt noe mer før det... Ja, ja. Vi skal hente senga i morgen i alle fall da. Men mangler madrass...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...