Tussi! Skrevet 23. februar 2008 #1543 Skrevet 23. februar 2008 Bare innom å hilser på, altfor lenge siden sist. Men her se det ut til å stå bra til. Ha en fin lørdagskveld.
Gjest imli Skrevet 23. februar 2008 #1544 Skrevet 23. februar 2008 Den lille har å ligge riktig vei helt til h*n har festa seg! Helst bør h*n ha festa seg allerede... Skal til JM på tirsdag, håper hun kan kjenne om ungen er riktig vei og festa. Er den det, blir jeg veldig letta... Brøda ble veldig gode... Det ble varme brødskiver med brunost i stad. Kun brunost som duger på nybakt brød Nå er jeg trøtt... Har lyst på sjokolade, men har gitt meg selv forbud, og har spist en appelsin og et eple istedet. Men det er ikke det samme gitt... Må nok ty til en brødskive med nugatti og peanøttsmør senere i kveld.
Midnattsol Skrevet 23. februar 2008 #1545 Skrevet 23. februar 2008 (endret) Brødbaking og greier. Gulrot i er ikke dumt. Det er et kjøpebrød som er veldig godt, og det er Brimibrødet. Det er det gulrot i. Svømmehallen er sikkert lurt. Endret 23. februar 2008 av Midnattsol
Gjest imli Skrevet 23. februar 2008 #1546 Skrevet 23. februar 2008 Bare innom å hilser på, altfor lenge siden sist. Men her se det ut til å stå bra til. Ha en fin lørdagskveld. Står bra til her ja Så bra man kan forvente. Har vært heldig og hatt lite plager dette svangerskapet. At jeg er trøtt og sliten er jo ikke akkurat det verste. Soving er jo hyggelig Ha en fin kveld
Gjest imli Skrevet 23. februar 2008 #1547 Skrevet 23. februar 2008 Brødbaking og greier. Gulrot i er ikke dumt. Det er et kjøpebrød som er veldig godt, og det er Brimibrødet. Det er det gulrot i. Svømmehallen er sikkert ikke så dumt. Det var et kjøpebrød med gulrot før som var kjempegodt, men det er blitt borte... Det Brimibrødet har jeg ikke sett. Hvilke butikker har det? Får se om jeg får dratt i svømmehallen i morgen. Hadde vært godt å fått trimma litt.
Tussi! Skrevet 23. februar 2008 #1548 Skrevet 23. februar 2008 Står bra til her ja Så bra man kan forvente. Har vært heldig og hatt lite plager dette svangerskapet. At jeg er trøtt og sliten er jo ikke akkurat det verste. Soving er jo hyggelig Ha en fin kveld Er det eneste plagene jeg får, så skal jeg ikke klage.. Som om jeg ikke sover mer enn nok fra før. Men kjempegodt å høre. Skal prøve å bli litt flinkere til å følge med her, må jo få med meg når barnet melder sin ankomst, ikke lenge igjen gitt
Midnattsol Skrevet 23. februar 2008 #1549 Skrevet 23. februar 2008 Vi har kjøpt det på Kiwi og på Mega. Har også planer om trim i morgen, men det blir nok gåtur her.
monja Skrevet 23. februar 2008 #1550 Skrevet 23. februar 2008 Her selger de Brimibrød på Rema, men jeg foretrekker nå likevel å bake selv. Lagde tre her om dagen og i morgen skal jeg bake tre til.
Gjest imli Skrevet 23. februar 2008 #1551 Skrevet 23. februar 2008 Får se etter det brødet tror jeg.. Blir så utrolig lei av de samme brøda - min kjære er tilhenger av de billigste rema 1000-brøda. Han synes pålegg er viktigere enn brød. Med meg er det motsatt, bare brødet er godt, trenger jeg ikke så fancy pålegg Men hjemmebakt er absolutt best! Du er jammen flink som baker så ofte, Monja! Har du noen gode oppskrifter å dele med meg? Det er faktisk ikke lenge igjen nå. Leste noe greier om fødsel i dag. Jeg gleder meg jeg... Ikke til å få vondt, men til å oppleve det liksom. Det høres så spennende ut Håper virkelig på en normal fødsel jeg kan si i ettertid at var en fin opplevelse.
Gjest imli Skrevet 23. februar 2008 #1552 Skrevet 23. februar 2008 Nei, nå MÅ jeg gå å legge meg. Vi har sittet å sett på både Borettslaget, Klassefesten og Hjartet på rette staden. Nå sitter mannen og glor på en eller annen film på tvNorge. Orker ikke følge med. Sandpapir i øynene... Natta!
linky Skrevet 23. februar 2008 #1553 Skrevet 23. februar 2008 Her har vi sett biefilmen i kveld God natt!
jente 79 Skrevet 24. februar 2008 #1554 Skrevet 24. februar 2008 Enig med deg, godt brød er viktig. Jeg baker derimot veldig sjelden... Kan faktisk ikke huske sist jeg gjorde det Men enig i at nybakt brød med brunost er nydelig Gleder meg til fødsel jeg også... :rødme: Blir en utrolig opplevelse Vondt får være vondt, det går over og etter det har vi et lite nurk å passe på :rødme: Ha en fin søndag
Gjest imli Skrevet 24. februar 2008 #1555 Skrevet 24. februar 2008 34+6 I natt drømte jeg at jeg kunne kjenne selve babyen når jeg tok på magen min - jeg kjente hvor den hadde armer og bein og hele pakka. Den lå med hodet ned da. Får satse på at det er et tegn Får vel prøve å male litt i dag. Selv om det faktisk er fint vær til en forandring.
linky Skrevet 24. februar 2008 #1556 Skrevet 24. februar 2008 God morgen! Artig drøm. Men har du kjent babyen i virkeligheten, altså kjent en fot eller noe? ser det står i svangerskapsboken her at man kan kanskje få tak i en fot eller stumpen når du kjenner på magen, i uke 33.
Gjest imli Skrevet 24. februar 2008 #1557 Skrevet 24. februar 2008 Nei, jeg har ikke kjent noe sånt jeg... Skjønner ikke hva som er hva H*n sparker ikke særlig hardt heller da.
monja Skrevet 24. februar 2008 #1558 Skrevet 24. februar 2008 Akkurat nå driver jeg bare og bruker opp sånne brødblandinger som jeg har stående i skapet. Jeg lager alltid av to poser med ulik blanding, har i ørlitt salt og sukker og vann til den er passe. Og ca 1 1/2 pose tørrgjær. Da får jeg tre brød og det er sånn passe. Steker på 200 grader i 60 minutter. Så enkelt atte Men jeg har en oppskrift på brød der deigen er så flytende at den bare er å helle i forma. Da blir det 6 brød i slengen. Kan godt finne den til deg om du vil?
Tussi! Skrevet 24. februar 2008 #1560 Skrevet 24. februar 2008 Akkurat nå driver jeg bare og bruker opp sånne brødblandinger som jeg har stående i skapet. Jeg lager alltid av to poser med ulik blanding, har i ørlitt salt og sukker og vann til den er passe. Og ca 1 1/2 pose tørrgjær. Da får jeg tre brød og det er sånn passe. Steker på 200 grader i 60 minutter. Så enkelt atte Men jeg har en oppskrift på brød der deigen er så flytende at den bare er å helle i forma. Da blir det 6 brød i slengen. Kan godt finne den til deg om du vil? 1/2 pose gjær.. Hva gjør du med resten da? Ender ofte opp med det hvis jeg deler opp deiger og sånn, men da har jeg bare pleid å helle i alt. Gjæren holder seg vel ikke så lenge når den er åpna?
Fremhevede innlegg