Gjest imli Skrevet 22. februar 2008 #1521 Skrevet 22. februar 2008 Imli Ja, så er 12-14 kg det "ideelle" å gå opp, men hvor mange gjør egentlig det? Jeg har heller ikke levd særlig usunt, og er rimelig aktiv, men likevel så kaster kiloene seg på meg, jeg nærmer meg faretruende 80 kg selv, jeg. Men jeg prøver å ikke tenke på det, det er faktisk ikke noe vi kan gjøre noe med! Jeg tror du er kjempefin nå, jeg! Og tenk på gevinsten :rødme: Skal dessuten vedde på at du kommer ned på matchvekt kjempekjapt etter fødselen Men skjønner at det er litt kjipt å veie mer enn mannen, da. Det bør ikke skje her, for min veier 96 kg (han er veldig høy), og hvis jeg kommer dit, så har jeg gått opp over 30 kg, og det går jo ikke God helg, kos deg med noe godt, det gjør ikke noe fra eller til på vekta likevel Takk for oppmuntring, Amused Får håpe vi går kjapt ned igjen Kjipt å veie mer enn mannen ja... Vi er omtrent like høye, da, og han er spinkelt bygd, og ganske tynn i grunn. Av typen som spiser hva som helst og ALDRI legger på seg... Du tar nok ikke igjen mannen din nei Vi rydda i skapene i dag, for å kaste gamle utslitte klær. Jeg sa jeg likegodt kunne kaste alle klærne mine, for jeg kom aldri inn i dem igjen likevel... Blir litt fortvila noen ganger. Heldigvis har jeg en mann som hele tiden sier han synes jeg ser fin ut og at han er glad i meg uansett
jente 79 Skrevet 22. februar 2008 #1524 Skrevet 22. februar 2008 Kjenner til det med å veie mer enn mannen sin... gjør det jeg også, og har vel innsett at jeg alltid kommer til å gjøre det... (Min mann veier faktisk enda mindre enn din... og jeg veier mer enn deg Selv om jeg har gått opp lite i svangerskapet...) Han er også spinkel og kan spise akkurat hva han vil. Jeg er kraftig bygd, og kan IKKE spise akkurat hva jeg vil... Men sånn er det bare. Det viktigste er jo at man er glade i hverandre. Så får vi satse på at kroppen normaliserer seg etter fødselen. Venninna mi ser faktisk bedre ut enn noensinne etter to barn :-D
linky Skrevet 22. februar 2008 #1525 Skrevet 22. februar 2008 Synes også 80 kg høres helt grusomt ut Men de kommer bare, spiser også nokså sunt og trimmer det jeg orker. Er ikke så mye å gjøre med det. Håper bare ikke jeg når 100 kg, det veier mannen Tenker selvfølgelig på den fantastiske premien vi får da Og trilleturer skal det bli masse av ja, gleder meg :-D Og så skal jeg ut på en skikkelig shoppingrunde også, gleder meg til å kunne kjøpe vanlige klær igjen.
Pugsley Skrevet 22. februar 2008 #1526 Skrevet 22. februar 2008 Håper du får en kjempefin helg Imli!!!!! Klem
Gjest imli Skrevet 22. februar 2008 #1527 Skrevet 22. februar 2008 Kjenner til det med å veie mer enn mannen sin... gjør det jeg også, og har vel innsett at jeg alltid kommer til å gjøre det... (Min mann veier faktisk enda mindre enn din... og jeg veier mer enn deg Selv om jeg har gått opp lite i svangerskapet...) Han er også spinkel og kan spise akkurat hva han vil. Jeg er kraftig bygd, og kan IKKE spise akkurat hva jeg vil... Men sånn er det bare. Det viktigste er jo at man er glade i hverandre. Så får vi satse på at kroppen normaliserer seg etter fødselen. Venninna mi ser faktisk bedre ut enn noensinne etter to barn :-D Ja, det er straffa når vi velger oss tynne mannfolk... Har i alle fall bestemt meg for at jeg skal under 70 kilo når ting har normalisert seg etter fødselen. Har pleid å veie 65-68 kilo til vanlig. Er jo viktigere hvordan man ser ut enn hva man veier da. Skal være fornøyd om jeg kommer inn i de gamle klærne mine Synes også 80 kg høres helt grusomt ut Men de kommer bare, spiser også nokså sunt og trimmer det jeg orker. Er ikke så mye å gjøre med det. Håper bare ikke jeg når 100 kg, det veier mannen Tenker selvfølgelig på den fantastiske premien vi får da Og trilleturer skal det bli masse av ja, gleder meg :-D Og så skal jeg ut på en skikkelig shoppingrunde også, gleder meg til å kunne kjøpe vanlige klær igjen. 100 kg er ikke noe å trakte etter nei.. Har ikke tenkt å ha noe tresifra vekt! Vi får trille masse, og belønne oss selv med litt nye, u-gravide klær Håper du får en kjempefin helg Imli!!!!! Klem Takk!
Gjest imli Skrevet 22. februar 2008 #1528 Skrevet 22. februar 2008 Fy, så ekkelt - jeg skulle skru på plass noe greier oppe på soverommet og endte med å kjøre skrutrekkeren inn i fingeren. Det var ikke så vondt, men jeg stakk tydeligvis dypt, for det fossblødde! Tok lang tid før blødningen avtok, og så ble jeg skikkelig svimmel og kvalm, kjente jeg holdt på å svime av, og måtte bare legge meg ned. Skikkelig ekkelt! Og så begynte lille baby å romstere veldig samtidig, og jeg kjente veldig nedpress. Ikke at det kan ha noen sammenheng, men det var bare så ekkelt at det skjedde samtidig. Nå har jeg fått på meg plaster, og det har slutta og blø Tror jeg skal legge meg snart... Resten av greine på soverommet kan vente til i morgen.
jente 79 Skrevet 22. februar 2008 #1529 Skrevet 22. februar 2008 Ja, ikke bare bare med disse tynne mannfolka Får satse på at kroppen kommer tilbake til normalt Uff, ekkel opplevelse... Fornuftig å legge seg da, kan heller fortsette en annen dag.
Gjest Reka Skrevet 22. februar 2008 #1531 Skrevet 22. februar 2008 Uff, skrutrekkere er ikke go'e å ha med å gjøre Natta imli!
linky Skrevet 22. februar 2008 #1532 Skrevet 22. februar 2008 Håper du får en god natt, du ligger sikkert i dyp søvn nå og drømmer masse rare ting
Gjest imli Skrevet 23. februar 2008 #1533 Skrevet 23. februar 2008 Slem skrutrekker ja! Anbefaler ikke å drive med sånt når man er trøtt... Drømte masse usammenhengende greier i natt som jeg ikke husker... Min kjære var i bursdag hos naboen i går og kom hjem kl 6! Han sa han skulle komme tidlig hjem... Men jeg våkna kl 2, kl 4 og kl 6, og ingen av gangene var han der. Så kl 6 ringte jeg og spurte hva han drev med. Ble jo litt bekymra... Men han satt inne hos naboen da, og visste ikke hvor mye klokka var. Så kom han inn da. Mer en litt full... Og da sier han så mye rart... Får aldri så mange kjærlighetserklæringer som når han har drukket. Nå ligger han og sover, tror ikke jeg får ham opp med det første! Æsj, skulle egentlig ha malt litt på soverommet i dag - bare listene da. Vi har mer hvitmaling igjen fra jeg malte gangen, og vi har noen fæle blå lister på rommet som godt kan bli borte
Midnattsol Skrevet 23. februar 2008 #1534 Skrevet 23. februar 2008 Bare gå inn å mal, du. Han er sikkert i koma.
Frigg Skrevet 23. februar 2008 #1536 Skrevet 23. februar 2008 Bare gå inn å mal, du. Han er sikkert i koma. Og harn blir sikkert ikke mer våken av malingslukta Blå lister ja....vi hadde et skrikende blått soverom da vi flyttet inn i vår leilighet. Det ble malt om til lyse blått gitt
jente 79 Skrevet 23. februar 2008 #1537 Skrevet 23. februar 2008 Ble jo tidlig, om enn tidlig morgen da... Kjenner igjen det med å våkne og kjenne etter sin kjære. Det er rart når du vet han skal komme så vil en liksom vite at han er på plass... Ha en fin dag
**Emma** Skrevet 23. februar 2008 #1538 Skrevet 23. februar 2008 Håper det går bra med fingeren din. Hehe.. Så mannen din var på vift i natt. Det var min også. Hjemme ved 5-tida og mumlet mye rart. Prøvde å lese litt på sengekanten, men tror ikke han fikk med seg noe særlig Fikk dratt han ut på luftetur da. Tror han hadde godt av det GOOOOOD HELG!!!
Gjest imli Skrevet 23. februar 2008 #1539 Skrevet 23. februar 2008 Bare gå inn å mal, du. Han er sikkert i koma. I koma var han ja Men han våkna i 12 tida da jeg smøg meg innunder dyna og strøk ham litt på strategiske plasser Gog helg Imli! I like måte! Og harn blir sikkert ikke mer våken av malingslukta Blå lister ja....vi hadde et skrikende blått soverom da vi flyttet inn i vår leilighet. Det ble malt om til lyse blått gitt Får male i morgen, nå ble det for sent hvis vi skal få sovet i den lukta... Ja, de blå listene er noe vi ikke har fått gjort noe med, akkurat som den lekre mørkegrønne gangen jeg malte tidligere i vinter. Greit med noen litt mer rolige farger, i alle fall på soverommet Ble jo tidlig, om enn tidlig morgen da... Kjenner igjen det med å våkne og kjenne etter sin kjære. Det er rart når du vet han skal komme så vil en liksom vite at han er på plass... Ha en fin dag Ja, han kom så seint hjem at han kom tidlig hjem! Det er litt ekkelt å våkne uten at han er der ja. liker å ha ham helt ved siden av meg. I det siste har jeg faktisk tatt meg selv i å sjekke at han puster når jeg våkner om natta... Skulle tro jeg var helt hysterisk, lurer på hvordan det blir å ha en unge da... Håper det går bra med fingeren din. Hehe.. Så mannen din var på vift i natt. Det var min også. Hjemme ved 5-tida og mumlet mye rart. Prøvde å lese litt på sengekanten, men tror ikke han fikk med seg noe særlig Fikk dratt han ut på luftetur da. Tror han hadde godt av det GOOOOOD HELG!!! God helg! Her er det en slapp mann som ligger på sofaen gitt. Tror ikke han kommer seg derfra i dag.
Gjest imli Skrevet 23. februar 2008 #1540 Skrevet 23. februar 2008 Nå har jeg vært litt flink i dag også - står to brød i ovnen som snart er klare Hadde noen gulrøtter som så litt slappe ut, så de fikk bli med i brødene. Så da blir det gulrotrød. Det har jeg aldri laga før, så vi får se hvordan det blir. Hjemmelaga brød er uansett veldig mye bedre enn kjøpebrød! Skulle bakt mye mer brød... Tror forresten høygravid-plagene begynner å innhente meg! Tror den ene hofta er litt ute av ledd, fikk sovet lit for lenge på samme side i natt. Det er så fælt - jeg kan ikke ligge på magen lenger, å ligge på ryggen blir jeg svimmel av, og å ligge på sidene gir meg vondt i hoftene. Hvis jeg står for mye blir jeg sliten i ryggen, hvis jeg sitter for mye blir jeg støl i rumpa. Hva gjør man da? :klø: tror kanskje jeg skal prøve meg på en tur i svømmehallen i morgen gitt. Å gå tur frister ikke noe særlig lenger... Har også begynt å kjenne en del nedpress og vondter "der nede". Har fortsatt ikke vonde kynnere, men når de kommer, kjenner jeg at det presser nedover. Når jeg sitter driver lillebaby og skyter opp det som forhåpentlig er rumpa sånn at jeg nesten ikke får puste Og i stad kjente jeg lillebabys første skikkelige ribbeinsspark! De var ikke vonde da, men tydelige nok til at jeg tror h*n ligger med hodet ned. Det burde h*n!
Fremhevede innlegg