jente 79 Skrevet 26. februar 2008 #1582 Skrevet 26. februar 2008 :juhu: 35 uker!!! :juhu: Det nærmer seg virkelig nå. Så spennende :-D Ha en fin dag
Coxy Skrevet 26. februar 2008 #1583 Skrevet 26. februar 2008 Tida går så fort...tenk, om bare en månedstid sitter du med ditt lille nydelige nurk i armene! *drømme meg bort*
KathMor Skrevet 26. februar 2008 #1584 Skrevet 26. februar 2008 Oi!!! Ja tenk det, 35 uker! Jaggu ikke lenge til Imli er mamma Tenker du gleder deg na!
Gjest imli Skrevet 26. februar 2008 #1585 Skrevet 26. februar 2008 Ååååå, så hyggelig å kunne pusle med babyutstyr :rødme: HURRA FOR 35 UKER!! Bare vent, om 1-2 uker kommer du til å synes tiden går veeeeeeeeeldig sakte tenker jeg. Veldig bra at du ikke er lei enda da God restemiddag! Her er mannen ute, så det blir rester på meg i dag også Ja, det er veldig koselig. Fikk sortert og lagt alt tøyet i kommoden i går. Rart og tenke på at jeg og søsknene min har brukt de små klærne... Og at min lille baby skal bruke dem om bare litt over en mnd. Foreløpig er jeg ikke lei, nei, og håper det tar en stund før jeg er det 35 uker!!! Bare 5 uker igjen?! Det er jo ingenting, jo!! Godt du ikke er lei enda, og håper du ikke blir det heller. Tror ikke man trenger så veldig mye klær i begynnelsen, folk vil jo gjerne kjøpe til dere i gave og slikt, og om det mot formodning blir for lite klær er det jo bare å kjøpe mer, det er vel neppe noen problem Jeg skjønner ikke at det bare er fem uker igjen....som tiden flyr avgårde!!! Ønsker deg en kjempefin uke 5 uker er jo ingenting! :-D Bare 5 uker igjen Det begynner å bli spennende Nei, tenk, bare fem uker igjen. Det høres altfor lite ut! Vet ikke om jeg er klar for å bli mamma enda... Men nå er det for sent å snu gitt. Jeg gleder meg veldig da. Og så er jeg kjempeglad jeg har alle dere dagboklesere å dele det med. Jeg må kjøpe peanøttsmør og nugatti i morgen. Og det er din feil! Må jo bare prøve. Det er fantastisk godt! Bare vent, du blir nok hekta du og! (huff, nå var jeg ikke så snill!)
Ella* Skrevet 26. februar 2008 #1586 Skrevet 26. februar 2008 Litt forsinket for 35 uker Snart er du mamma! Så flink du er som baker brød... Jeg har tenkt på det lenge, men blir aldri såjeg kommer i gang... Ellers må jeg si at jeg kjenner meg veldig igjen i det å ikke "elske" alle andres unger ;)Har aldri vært sånn at jeg må leke med eller holde unger jeg ser. Men regner meg jeg forguder mine egne
Gjest imli Skrevet 26. februar 2008 #1587 Skrevet 26. februar 2008 Oooo ... fem uker?!?! Det er helt sprøtt! Gøy med babyting og redebygging - må vel så smått begynne med slikt vi også. Ha en fin mandagskveld, Imli! Vi begynte kanskje litt seint, virker det som, ift andre her... :banantroll: 35 uker :banantroll: Nå nærmer det seg med stormskritt ja! Godt å høre du er i god form h*n ligger nok riktig vei skal du se Jammen lå h*n riktig vei. Hvordan visste du det? 5 uker igjen?! Hvor ble det av tiden? Juuhuuu! Det er jo bare to uker igjen, til lille nurket kan komme NÅR SOM HELST!! Nå må du ikke skremme meg her!
Gjest imli Skrevet 26. februar 2008 #1588 Skrevet 26. februar 2008 35+1 I dag har jeg vært hos jordmor. Og gjett hva - lillebaby ligger med hodet ned, OG h*n har festet seg! :juhu: Nå er jeg letta. Det var virkelig en bekymring mindre Alt er fint med oss ellers også: Hjertelyd: 160 SF-mål: 34 cm (litt over den røde linja, men innenfor det grønne) Vekt: + 12 kilo... Blodtrykk: 110/80 HB: 12,7 Jeg skal til legen om to uker, i uke 37. Så skal jeg tilbake til JM i uke 38. Er vel da man begynner med en gang i uka, da er jeg faktisk innenfor termin... Så nå er jeg glad og letta over at alt står bra til. Snakka med mamma da, hun ble helt vill da jeg sa hodet var festa. "Da kanskje du føder før tida!" Jeg sa jeg hadde bestillt fødsel rundt termin Vil hverken ha noe særlig før eller noe særlig etter jeg. Mamma sa at da hun gikk med meg, var hun på røngten av bekkenet en uke før, for å sjekke om hun var bred nok for setefødsel. Jeg hadde hverken snudd meg eller festa meg Men jeg snudde meg til slutt da, et par dager før jeg ble født. Glad lillebaby er mer veloppdragen en moren sin.
**Emma** Skrevet 26. februar 2008 #1589 Skrevet 26. februar 2008 Å så god å lese at alt ser bra ut. Jeg tror nemlig at lille spiren kommer før termin
Amused Skrevet 26. februar 2008 #1591 Skrevet 26. februar 2008 Hurra for at har snudd seg riktig vei og fått festet hodet! Nå er det jo bare å vente på at h*n blir helt klar til å komme ut og hilse på mamma'n og pappa'n sin :rødme:
Gjest imli Skrevet 26. februar 2008 #1593 Skrevet 26. februar 2008 Åh, ja, tenk om jeg føder før termin da! Er vel mer mentalt forberedt på å gå over tida... Ikke at det er noen drøm heller. Får se om du har rett da, Emma Har du tippa dato forresten? Nå får vi bare vente på at h*n skal bli klar Da tror jeg faktisk jeg kjente det, da hodet festet seg. I helga kjente jeg nemlig sånn nedpress når jeg hadde kynnere. Og jeg lurte litt på det da, om h*n drev og festet seg. Var nok da det skjedde ja, det mente JM også. Jeg er jammen observant
jente 79 Skrevet 26. februar 2008 #1594 Skrevet 26. februar 2008 Så bra at alt var bra og at hodet har festet seg. Hadde jo ikke gjort noe om h*n kom litt før akkurat... synes jo 1. april hadde vært en fin dato Men skal jo litt til for å klaffe sånn
Gjest imli Skrevet 26. februar 2008 #1595 Skrevet 26. februar 2008 Deilig med festet baby Da slipper jeg å være redd for at h*n skal snu seg, og slipper ikke minst styr med å legge meg ned om vannet skulle gå... Litt før er lov, men flere uker før er ikke lov!
jente 79 Skrevet 26. februar 2008 #1596 Skrevet 26. februar 2008 Ikke sant... Greit at alt ser bra ut... Nei, h*n får vente 3 uker synes jeg...
Gjest imli Skrevet 26. februar 2008 #1597 Skrevet 26. februar 2008 Ja, ut i uke 37 er det vel greit... Til nød! Føler meg ikke helt klar ennå! Hjelp! Sånn sett hadde det vært deilig om h*n hadde venta til termin.
Tussi! Skrevet 26. februar 2008 #1598 Skrevet 26. februar 2008 Så bra at alt står bra til inni magen nå og er som det skal være. Er ikke lenge igjen nei, dette blir spennende
Gjest imli Skrevet 26. februar 2008 #1599 Skrevet 26. februar 2008 Kjempespennende. Kjenner masse liv i dag, faktisk. Og nedpress...
Concertina Skrevet 26. februar 2008 #1600 Skrevet 26. februar 2008 Grattis med festet baby Flott at h*n er veloppdragen allerede
Fremhevede innlegg