Gå til innhold

Mitt første barn!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ønske om å komme tilbake på jobb ja.....neppe :ler:

Men det er jo greit å "friske opp litt" innimellom. Bare så synd det ikke kommer lønn og :ler:

Magen min sank i uke 37 sist, så det nærmer seg nok med stormskritt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uh, jeg sitter også og venter på at magen skal synke. Kjenner jeg gleder meg til det, for jeg føler meg noe tungpustet for tiden.

Jeg er litt kort i livet, og da har vel Junior litt mindre plass å boltre seg på. Så han trykker og dulter oppi ribbeina og lungene mine hele tiden. Det er ikke direkte vondt, men litt ubehagelig pluss at jeg puster mye tyngre da. BH'n har jeg tatt av meg mer enn én kveld for å si det sånn. Må lette litt på trykket med de remediene man har. :ler:

Skrevet

Synes også det er uvirkelig at vi faktisk skal bli foreldre.... Følelsene mine veksler mellom lykkerus og panikk (ytterpunktene) :fnise:

Tenk, snart er du mamma.... :rødme: Håper du slipper å gå lenge over termin.

Skrevet

Tror aldri det å få barn blir hverdagslig nei... Men tror kanskje det er litt lettere å forstå andre gangen, da har du jo vært igjennom det en gang... :sjenert:

Ha en flott lørdag :klem:

Skrevet
Ønske om å komme tilbake på jobb ja.....neppe :ler:

Men det er jo greit å "friske opp litt" innimellom. Bare så synd det ikke kommer lønn og :ler:

Magen min sank i uke 37 sist, så det nærmer seg nok med stormskritt.

Lønn er litt kjekt å ha :)

Hadde vært deilig om det sank litt snart ja...

Uh, jeg sitter også og venter på at magen skal synke. Kjenner jeg gleder meg til det, for jeg føler meg noe tungpustet for tiden.

Jeg er litt kort i livet, og da har vel Junior litt mindre plass å boltre seg på. Så han trykker og dulter oppi ribbeina og lungene mine hele tiden. Det er ikke direkte vondt, men litt ubehagelig pluss at jeg puster mye tyngre da. BH'n har jeg tatt av meg mer enn én kveld for å si det sånn. Må lette litt på trykket med de remediene man har. :ler:

Jeg begynner å kjenne at ribbeina blir pressa oppover ja... Ikke særlig deilig. Enda jeg er høy og har lang overkropp å fordele på.

Synes også det er uvirkelig at vi faktisk skal bli foreldre.... Følelsene mine veksler mellom lykkerus og panikk (ytterpunktene) :fnise:

Tenk, snart er du mamma.... :rødme: Håper du slipper å gå lenge over termin.

Jeg veksler mellom de ytterpunktene jeg også :)

Håper jeg slipper å gå lenge over tida ja. Det må være slitsomt.

God helg imli :klemmer:

God helg til deg også!

Tror aldri det å få barn blir hverdagslig nei... Men tror kanskje det er litt lettere å forstå andre gangen, da har du jo vært igjennom det en gang... :sjenert:

Ha en flott lørdag :klem:

Ja, neste gang vet vi litt mer :jepp:

Ha en fin lørdag du også :)

:klemmer: til alle!

Skrevet

Har ikke gjort stort annet enn å glane på tv i dag... Men vi fikk til litt :sengekos: da ;) Eller "kommode-kos" er kanskje en riktigere beskrivelse :ler: En stilling som fungerer litt bedre enn de tradisjonelle i senga for tiden... Nå må vi dra å handle mat :)

Skrevet

:fnise: Kommode-kos!

Ha en fin lørdagskveld! :)

Skrevet

:ler:

Her er det spenning i imli-heimen med skikkelig kommodeakrobatikk, skjønner jeg. Mer enn det er hos oss om dagen. Hehe.

Håper du har en fin lørdagskveld!

Skrevet

:ler:

Greit å finne alternativer på den fronten... Merker det ikke er like enkelt bestandig nei...

Kose deg i kveld :klem:

Skrevet

:ler: Kommodekos ja :ler:

Kanskje jeg skal kjøpe en kommode snart?

Håper du får en fin lørdagskveld :klemmer:

Skrevet

hei!

Håper du har en fin helg og at du koser deg Imli!!! :klemmer:

Skrevet
Jeg leste det en plass, at babyen kjenner om det er noen andre enn mamma som tar på magen. Det er visst derfor de "alltid" blir stille når andre skal kjenne; de må liksom holde seg litt i bakgrunnen for å finne ut hvem dette er. Ganske fascinerende å tenke på at babyen da egentlig tenker og føler allerede som foster. At de allerede har litt personlighet, liksom, når de kommer ut...

Gleder meg til å bli kjent med min lille! :hjerte:

Men hadde liksom trodd jeg kom til å "skjønne" det mer... :fnise: Tror det er ganske likt for alle; at vi ikke helt forstår hva vi har gitt oss ut på...

Så spennende at babyen tenker allerede! Det virker faktisk som lille babyen her reagerer når vi snakker til han, han sparket iallfall i går når jeg snakket til han og i dag når pappaen hans snakket til han :Nikke:

Kommdekos, ja :fnise: Det er gøy det ;)

Skrevet

Ja, her ble det kommode-akrobatikk i går. :fnise: Vi har en kommode på badet som liksom er akkurat rett høyde til at jeg kan sitte på den, og mannen kan stå foran. Ja, dere skjønner sikkert... ;) Og så bærer det rett i dusjen etterpå :ler: Merker at den slags begynner å bli litt slitsomt og vanskelig.

Får ikke håpe det fremskynder noe fødsel da... Skal ikke ha noe tull på minst et par uker.

I dag er det 1 måned til termin!!!

:juhu:

35+6 i dag. Tickeren viser selvfølgelig feil da.

Men nå begynner jeg å føle meg litt høygravid her. Tenk, 8 måneder på vei. Jeg synes hele svangerskapet har gått kjempefort! Er nok fordi jeg stort sett har vært heldig og fått lite plager. Men nå begynner jeg jo å merke at ting begynner å bli litt tungt. Å snu seg i senga er et slit... Spent på hvor mye vekta viser... :sjenert: Skal se om jeg tør å veie meg i morgen på 36 uker. Håper ikke det har blitt noe særlig mer....

Skrevet

1 måned igjen! :danser:

Å, det er ikke lenge til altså, Imli! Så utrolig spennende! Hvilke tanker har du gjort deg om fødsel og smertestillende og slikt? Du har sikkert sagt det før, jeg er glemsk ... :sjenert:

Så utrolig heldig du har vært med lite plager i svangerskapet. Jeg håper det fortsetter sånn for meg også.

I dag synger pippipene om VÅR her utenfor vinduet mitt! Det er så koselig :) Og kattene går bananas og prøver å angripe vinduet ... Må få opp mannen og gå en tur snart, tror jeg. Han purker og sover etter at han kom hjem fra fest klokka seks i morges (!). Han får vel sove litt til ...

Fortsatt god søndag! :goodbye:

Gjest Kardemomme
Skrevet

:hallo:

Kommodekos ja :fnise: Her i huset er det vaskemaskinkos som funker. Er ikke like enkelt med stillinger lengre nei... :sengekos::ler:

Skrevet

Ja, kommoder kan brukes til mye rart de :skratte:

1 mnd til termin :hoppe: snart er du mamma.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...