Amused Skrevet 17. september 2007 #121 Del Skrevet 17. september 2007 Møtet på fredag gikk helt fint. Hun som har kjøpt leiligheten min virker veldig koselig (ikke at det _egentlig_ spiller noen rolle, men ... ) og overtakelsen er om en uke - hjelp! Dermed tilbragte vi nesten hele helgen med å flytte ting og tang fra leiligheten min til garasjen til svigers, så det kan stå der til vi skal flytte inn i den nye leiligheten vår. Vi må flytte litt denne uka også, samt vaske ut av leiligheten til helgen. Travle dager! Og når vi er ferdig med det, må vi gyve løs på kjærestens leilighet og gjøre den klar til salg. Puh! Men til tross for jobbing var det en koselig helg. Ingen mens i sikte, og EL forsvant jo nesten før den var kommet (hvis det VAR det, da) så gud vet hva som skjer med kroppen min for tiden, men vi da litt i helgen sånn for sikkerhets skyld for ! Stakkars dere som har to leiligheter å selge Det er travle tider her også, men nå er endelig gammelleiligheten klar til salg, visning neste uke :D Det som er så fint med disse travle dagene, er jo at helga kommer fortere *fnys* Nei, apoteket hadde ikke termometer med to desimaler (hun bak skranken trodde ikke at det fantes. Øh, hallo ...), så nå skal jeg sporenstreks inn på siden du anbefalte og bestille! Ja, inn på babyornot med seg! Jeg bruker det også, veldig bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 17. september 2007 #122 Del Skrevet 17. september 2007 Travel helg, med og rydde ut av leiligheten Merkelig apotekdame! *oppgitt* Du skulle fortalt henne at du vet det finnes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 17. september 2007 Forfatter #123 Del Skrevet 17. september 2007 Travel helg, med og rydde ut av leiligheten Merkelig apotekdame! *oppgitt* Du skulle fortalt henne at du vet det finnes Jeg GJORDE det! Da bare så hun på meg som om jeg hadde falt ned fra månen og forsvant ut på bakrommet mens hun mumlet til seg selv. Da hun ikke kom tilbake tok jeg hintet og gikk ... Hun synes sikkert JEG var veldig merkelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Simpleminded Skrevet 17. september 2007 #124 Del Skrevet 17. september 2007 Innom og hilser på (fra en prøver til en annen ) Ikke begynt å tempe ennå jeg, men mulig vi bestiller en etterhvert Er fortsatt kun i andre pp... Hvilken pp har dere kommet i? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 18. september 2007 Forfatter #125 Del Skrevet 18. september 2007 Innom og hilser på (fra en prøver til en annen ) Ikke begynt å tempe ennå jeg, men mulig vi bestiller en etterhvert Er fortsatt kun i andre pp... Hvilken pp har dere kommet i? Hei! Så hyggelig at du tok en tur innom Temping, ja ... Jeg har ikke kommet helt i gang ennå, jeg heller. Jeg får liksom aldri somlet meg til å sette meg inn i det og kjøpe et termometer. Og pp? Hva er det, egentlig? Som du skjønner er jeg fremdeles ganske grønn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 18. september 2007 Forfatter #126 Del Skrevet 18. september 2007 Her skjer det saker og ting også ser eg. Greit å få leiligheten solgt og vere ferdig med det siden de har fleire som skal slegast, hehe, litt styrete tross alt tenker eg Har bestilt det termometeret på babyornot eg og det kom fort i posten, eg måler i munnen og det tar jo ein evighet å få svar -biip-biip- Syns det gjekk veldig greit med øretermometer med berre ein deismal også eg, fekk ein heilt normal tempe-kurve med det også og det gjekk superfort. Men no har eg eit med to deismaler og då bruker eg det også. Ha ei fin veke! Hei! Ja, nå går det sannelig for seg her i gården, det er kontraktsmøter og overtagelse og underskrifter og lån og flytting og vasking og ditt og datt til høyre og venstre og opp og ned. Jeg blir helt utslitt her jeg sitter. Men det blir sikkert superbra når alt er overstått og vi har flyttet inn i den fine, nye leiligheten vår med elefantdo! --------------------- Jeg er i gang med å kjøpe termometer fra babyornot nå, med to desimaler. Lang tid? Og jeg som er så utålmodig ... jaja, jeg får prøve! Men hva slags EL-tester skal jeg kjøpe? Forslag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Simpleminded Skrevet 18. september 2007 #127 Del Skrevet 18. september 2007 pp = prøveperiode Husker hvor spennendes det var for oss når vi nettopp hadde kjøpt hus! Alt stresset med lån, vasking osv.. ble døyvet ned av gleden over å endelig få våres eget hus :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 18. september 2007 #128 Del Skrevet 18. september 2007 Jeg GJORDE det! Da bare så hun på meg som om jeg hadde falt ned fra månen og forsvant ut på bakrommet mens hun mumlet til seg selv. Da hun ikke kom tilbake tok jeg hintet og gikk ... Hun synes sikkert JEG var veldig merkelig. For ei dame!!! Kom hun ikke tilbake?! Hun gjemte seg vel da, i skam Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amused Skrevet 18. september 2007 #129 Del Skrevet 18. september 2007 Jeg GJORDE det! Da bare så hun på meg som om jeg hadde falt ned fra månen og forsvant ut på bakrommet mens hun mumlet til seg selv. Da hun ikke kom tilbake tok jeg hintet og gikk ... Hun synes sikkert JEG var veldig merkelig. Jeg ser det for meg Da jeg skulle kjøpe termometer med 2 desimaler på apoteket, så spurte jeg om de ikke hadde det (for jeg så jo at de kun hadde med én). "Joda, det er jo det på disse," sa damen. Og tok med termometeret til kassa, åpnet forpakningen og ble stående og "Nei, nå har de gjort om på dem," sa hun. "Hehe, særlig," tenkte jeg Viktig å legge skylda på noen andre. Men hva slags EL-tester skal jeg kjøpe? Forslag? Du kan jo prøve stripsene på billige-tester.no, men jeg fikk dem ikke til å funke noe særlig. Andre synes de er helt ok Billige er de i hvert fall, og kommer bare 2-3 dager etter bestilling. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mamut75 Skrevet 19. september 2007 #130 Del Skrevet 19. september 2007 Måtte stikke innom dagboka di Jeg er prøver jeg også , på første forsøket denne måneden . Har også fått muligheten til å få gjordt meg kjent med eggløsning , temping , tester , Hcg hormon nivåer , hvor tidlig kan du teste , div symptomer på graviditet etc . Har til og med allerede rukket å opprettet en profil på snartgravid.com . Lykke til til alle prøvere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GlamCat Skrevet 20. september 2007 #131 Del Skrevet 20. september 2007 Men det er jo litt bra at du har så mye å gjøre nå Bra at det er noe annet å tenke på enn bare baby:) Da går tiden litt fortere og plutselig står du med positiv test i hånden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amused Skrevet 20. september 2007 #132 Del Skrevet 20. september 2007 Snart helg, Lilith! Hvordan går det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 20. september 2007 Forfatter #133 Del Skrevet 20. september 2007 (endret) Måtte stikke innom dagboka di Jeg er prøver jeg også , på første forsøket denne måneden . Har også fått muligheten til å få gjordt meg kjent med eggløsning , temping , tester , Hcg hormon nivåer , hvor tidlig kan du teste , div symptomer på graviditet etc . Har til og med allerede rukket å opprettet en profil på snartgravid.com . Lykke til til alle prøvere Hei, så hyggelig! Jeg begynner også så smått å få oversikten over alle forkortelser, men det er jammen en del å sette seg inn i ... Lykke til til deg også! Men det er jo litt bra at du har så mye å gjøre nå Bra at det er noe annet å tenke på enn bare baby:) Da går tiden litt fortere og plutselig står du med positiv test i hånden Joa, det er vel sant, det! Men akkurat nå kunne det godt roet seg liiiiiiiiiittebitt ned, altså ... Snart helg, Lilith! Hvordan går det? Åhahahahahahahahahahaa! *rive seg i håret* Neida. Det går bra! Det er bare et par ting å tenke på for tiden ... Mye leilighetsmas for tiden, men i dag går flyttelasset fra gamleleiligheten min, så da er det meste gjort der, heldigvis! Også er det helt sirkus på jobb for tiden + jeg skal på jobbseminar (eller festival) i slutten av neste uke + helgen, så da går det bort tid der, så, jah ... Men alt blir bra til slutt! Kozeklemz, Stressa-Lilith. Endret 20. september 2007 av Lilith Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 20. september 2007 #134 Del Skrevet 20. september 2007 Hehe, skjønner du er stressa for tida! Må prøve å få slappet av og kost deg litt også nå da, og så det blir Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 20. september 2007 Forfatter #135 Del Skrevet 20. september 2007 Faktisk hadde vi en veldig hyggelig kveld i går, altså - god middag, masse prat, litt vin (fy!) og mye sengekos ... Så egentlig skal jeg ikke klage så veldig, jeg bare gjør det litt likevel fordi det er så rotete oppi hodet mitt for tiden ... *løpe tilbake til jobb* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amused Skrevet 20. september 2007 #136 Del Skrevet 20. september 2007 Klag i vei! Det er derfor vi er her :kaffe: Nå måååå jeg få gjort den kjedelige greia som jeg har utsatt i hele dag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GlamCat Skrevet 20. september 2007 #137 Del Skrevet 20. september 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 20. september 2007 Forfatter #138 Del Skrevet 20. september 2007 Aw ... så snille dere er! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 20. september 2007 #139 Del Skrevet 20. september 2007 Faktisk hadde vi en veldig hyggelig kveld i går, altså - god middag, masse prat, litt vin (fy!) og mye sengekos ... Så egentlig skal jeg ikke klage så veldig, jeg bare gjør det litt likevel fordi det er så rotete oppi hodet mitt for tiden ... *løpe tilbake til jobb* Så bra du hadde en bra kveld! :-D for vin! Hehe, neida, det går nok bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amused Skrevet 21. september 2007 #140 Del Skrevet 21. september 2007 God helg til deg! Har dere noen planer, annet enn flytting og sånt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå