Gå til innhold

Kiler i magen ...


Lilith

Anbefalte innlegg

Heisann!

Jeg har hatt en fin helg vettu! Foruten dumme TR som plaget meg litt så har jeg kost meg hjemme hos familien :)

Tenker det var koselig med en hyttetur ja! Deilig å komme seg vekk fra det vante og i andre omgivelser :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så bra at du har hatt en fin helg :) Håper du finner EL denne uken. Men uansett må dere for sikkerhets skyld kose dere masse denne uken :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååååååå, heldige pusene som fikk være med på høstferie! :rødme: Hehe... katten vår skulle absolutt ut på balkongen i morges før jeg dro på jobb. Og her i Trondheim er det skikkelig høststorm med regn og vind og rare lyder. Men ut skulle'n, og trippet forsiktig på den våte balkongen, inn i nærmeste hjørne - før han plutselig skjøt fart og kom løpende inn igjen :ler: Jeg kan sverge på at han hutret, pysa :fnise:

Temper du? :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du lest Coraline? Og Neverwhere? Det er de to beste romanene av Gaiman, synes jeg. Anbefales! Jeg tror forresten Coraline er blitt/skal bli filmatisert. Og Neverwhere kommer som grafisk roman om ikke så lenge. Gjett hvem som gleder seg?!

Hmm... jeg er litt rusten, så med mindre det er navn på The Sandman-album så har jeg ikke lest de, nei. :sjenert: Jeg har bare lest the sandman...

Har du merket noe til el før, siden du sier du ikke har merket noe nå?

Krysser fingrene for el snart! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååååååå, heldige pusene som fikk være med på høstferie! :rødme: Hehe... katten vår skulle absolutt ut på balkongen i morges før jeg dro på jobb. Og her i Trondheim er det skikkelig høststorm med regn og vind og rare lyder. Men ut skulle'n, og trippet forsiktig på den våte balkongen, inn i nærmeste hjørne - før han plutselig skjøt fart og kom løpende inn igjen :ler: Jeg kan sverge på at han hutret, pysa :fnise:

Temper du? :popcorn:

Nei, men i dag bestilte jeg termometer! Så nå skal jeg i gang, altså :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm... jeg er litt rusten, så med mindre det er navn på The Sandman-album så har jeg ikke lest de, nei. :sjenert: Jeg har bare lest the sandman...

Har du merket noe til el før, siden du sier du ikke har merket noe nå?

Krysser fingrene for el snart! :-D

Åhåhå! Da har du mye snacksy Gaiman-stoff å glede deg til!

Jeg mener jeg merket EL forrige gang med mensmurringer og ekle ting, men denne gangen vet jeg sannelig ikke ... Bestilte sånne EL-strips i dag også, så neste gang slipper den ikke unna!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er vel ca to måneder nå siden jeg sluttet på pillen, og fikk mensen ganske nøyaktig en måned etter det. Og nå håper jeg syklusen min vil være lik denne gangen også, så kan jeg i hvert fall kalle den stabil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Tenkte eg skulle titta innom prøvedagboka di! Kryssar fingrane for at du snart blir gravid. ;)

Så koselig! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hallo:

Går greit med meg! Mye pes på jobb, men straks skal jeg klippe meg + trene, og da skal jeg la jobb være jobb. Også er jeg veldig spent på om termometeret og EL-testene har kommet i posten i dag ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du koste deg hos frisøren! Alltid gøy med en liten fornyelse :)

De er som regel veldig raske til å levere testene...håper du har fått dem.. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har fått termometer og tester! Jeg skal prøve å begynne å måle i morgen, så får vi se hvordan det går. Måle til samme tid hver morgen? HVER morgen? Hm ... Verdt et forsøk! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Oi, spennende med temping! Jeg vet om flere som bare temper et par dager i begynnelsen av syklusen, og så når det nærmer seg EL (for de som har stabile sykluser), før de igjen tar opphold til IKM nærmer seg. Det går jo an, da slipper du å tempe hver eneste dag. Men i første omgang ville jeg nok ha tempet hver dag (kanskje ikke i helgene, med mindre det er EL-tid ;)) Uansett, jeg syntes alltid det var så gøy å konstatere at tempen hadde gått opp etter EL, hehe...

God helg! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er kjempe moro med temping og selv er jeg kjempe glad at jeg gjør det ellerS hadde jeg trodd at jeg er gravid nå siden jeg er på dag 45 og fortsatt ingenting har skjedd. Nå vet jeg at tempen min har ikke steget så det betyr at jeg har ennå ikke hatt EL.

Du finner nok ut etterhvert hvordan det passer for deg å måle. Men regelen er hver morgen på samme tidspunkt etter minst 3 timers sammenhengende søvn. Lykke til:)

Ha en god helg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende med tempingen!

Selv er jeg ikke rutinert nok til det der... å våkne opp samme tid hver dag er ikke noe for meg, med mindre det er på riktig side av tolv-tallet ;)

God helg!

Endret av Knøttet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...