Gå til innhold

Kiler i magen ...


Lilith

Anbefalte innlegg

Veldig deilig å slippe å tenke på prevensjon, det er sikkert. Men ikke lett å vite før man har prøvd, vet noen sliter. Andre er veldig fornøyd, får håpe du er en av dem.

Håper du koser deg i helga :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Innom og hilser på! :vinke:

Også prøver jeg å riste av litt ammetåke her inne, for jeg føler at jeg er litt for omtåket for tiden.... :rodme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Nett igjen, så nå kan jeg oppdatere meg. ;)

Prevensjon er noe dritt: enten fungerer det dårlig eller så er det teite bivirkninger ... :kjefte: Synes p-piller for menn skulle kommet på markedet nå, jeg! :jepp: På tide at de tar ansvar! ;)

God helg! :klemmer:

Hurra for internettilgang! :hoppe:

Ja ... jeg har egentlig ikke hatt noen bivirkninger ved p-piller, det er bare det at jeg er så dårlig på å huske å ta dem hver dag ... :sjenert: Hadde absolutt vært kjekt med p-piller for menn, men jeg tror ikke jeg hadde stolt på at kjæresten hadde husket på å ta dem ...

Veldig deilig å slippe å tenke på prevensjon, det er sikkert. Men ikke lett å vite før man har prøvd, vet noen sliter. Andre er veldig fornøyd, får håpe du er en av dem.

Håper du koser deg i helga :klemmer:

Ja, jeg vil helst slippe å tenke på det frem til vi evt bestemmer oss for å få en liten tullbukk til! Krysser fingrene for at jeg og spiralen blir gode venner ;)

Innom og hilser på! :vinke:

Også prøver jeg å riste av litt ammetåke her inne, for jeg føler at jeg er litt for omtåket for tiden.... :rodme:

Hehe, ikke så rart du er omtåket - du har en hel del å tenke på om dagen!

Koselig at du titter innom :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Da var helgen overstått! Og hva gjorde vi egentlig? :klø: Ikke stort. Fredag kveld var mannen på konsert, så jeg var "alene" hjemme og bare så på tv og slappet av.

Lørdag var vi i Frognerparken og A lekte i sandkassa og koste seg så fælt at det var helt kriiiiiise da vi skulle gå! Da gjorde han seg til gelè så det var nesten umulig å få tak i ham og slept ham avgårde :ler:

Søndag var det nydelig vær! Da var vi i parken igjen en tur før A skulle sove formiddagslur, og etter luren gikk vi langs Frognerkilen så A fikk se på båtene. Så dro vi til svigers og spiste middag. Det var A en liten solstråle helt til vi skulle ta på ham skoene for å dra hjemover igjen. Da han ikke klarte det selv og jeg skulle hjelpe, fikk han et raserianfall. Det begynner jo vi å bli vant til ( :roll: ), men svigers hadde ikke opplevd det før og ble ganske forskrekket :ler:

Alt i alt en fin helg!

I dag har lille T og jeg vært på 6 ukers kontroll på helsestasjonen. Alt ser fint ut, men vi har fått resept på antibiotika til øynene til T - det har rent av øynene hans en måneds tid nå. Mest sannsynlig er det bare tette tårekanaler, men vi skal prøve med medisiner i tilfelle rottefelle det er en infeksjon. Greit nok.

Nå er det masse trash på tv, så jeg har det egentlig travelt! :fnise:

Snakkes :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg syntes det var greit med spiral denne gangen. Skulle vi finne på å få en til vil jeg helst at det skal være planlagt :fnise:

Ganske bestemte disse storebrødrene ja :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes ut som en kjempekos helg! :) Håper T blir frisk i øynene snart og at medisinene fungerer :Nikke:

Hva slags trash ser du på tv i kveld? Eller vent nå litt.. Nå er det jo Cougar Town! :hoppe::danse:

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke:

Godt jeg ikke er alene om å se på trash på tv! ;) Nå når vi har fiber så blir det mer trash også, siden vi har mer kanaler enn tidligere. :fnise:

Er ikke alltid så lett å huske p-piller, nei, men da er p-plaster eller nuvaring fint, synes jeg. :jepp: Skjønt, det hender jeg ikke husker den heller- da er jeg glad for å ha påminnelsen på mobilen! :Nikke:

Trass ja, det er jo kjempegøy ... :roll: Heldigvis går det over! :)

Så bra alt så bra ut med T på 6 ukerskontrollen. :) Håper øynene hans bedrer seg!

Ha en fin kveld, med trash på tv. ;)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...