Gå til innhold

Kiler i magen ...


Lilith

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Velkommen hjem! Høres ut som en fin start på livet som familie på fire :hjerte: Håper det kommer et bilde av lille vidunder på FB etterhvert :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som en finn opplevelse :jepp:

Vi synes også at lillesøster sov noe helt utrolig mye den første tida, og hun som hadde lite jern også. Var dette normalt. Men vi hadde nok bare glemt hvor mye disse helt nyfødte sover, og hun vokste som bare det. Sov ikke over et måltid ;)

Man glemmer fort.

Her var det også begrenset interesse fra storebrors side. Er forsåvidt det enda, men hjelper litt nå som hun gir mer respons.

Kose dere masse som 2 barnsforeldre.

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*fnys* Hele innlegget mitt ble borte! Når noen sender melding på FB-chatten køler det til andre sider som er oppe. Makan.

Vel. Takk for alle hilsener! :klem:

Første hele dag hjemme er overstått, og det har gått fint. Lider litt av barseltårer denne gangen og har følelsene utenpå, noe som er slitsomt både for meg og mannen, men det går vel over snart.

Vi var på sykehuset i dag for å ta blodprøve til Føllingstesten, eller hva den heter. Tok bussen dit og ruslet tilbake. Fin plan, men Tord syntes turen ble vel lang, og vi ble litt svette av skrikingen hans (og det uventede varme været! Ja, vi har levd litt i en boble de siste dagene ...). Men etter en ammepause på kafè overlevde vi det også :)

Jeg synes Amund tar hele lillebrorstyret pent. Han er seg selv og prater og leker og er bajas, akkurat som før :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Der var du....du hadde forsvunnet ut fra mine innlegg! :snurt:

GRATULERER såå masse med en liten gutt til!! :roser::hjerte: Og velkommen hjem igjen!

Koselig å lese om fødselen din, og at det går så bra! :rødme:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

:hallo:

Ja, jeg har sviktet ... Ikke har jeg hatt det så travelt, heller, jeg får bare aldri god nok tid til å sette meg ned med dagbøkene/bloggene - de krever liksom litt mer tid enn resten av forumet, og T krever pupp i tide og utide - som de jo gjør, disse små :)

Men det går fint med oss! Litt søvnmangel, men ellers har vi det bra. Jeg kjenner at jeg stresser litt med å komme meg ut på trilletur en gang om dagen, men har innsett at jeg rett og slett ikke får det til hver dag. Av og til pupper jeg nesten non-stop, og andre ganger må jeg bare prioritere en dusj, søvn, klesvask, besøk eller pc-tid ;) Prøver å ikke få dårlig samvittighet.

T er egentlig ganske grei. Har hatt et par tøffe netter, men stort sett sover han ganske godt om nettene. Og det er jo liksom det viktigste når de er så små.

A har fremdeles ikke vist noen tegn til søskensjalusi. Han er lite interessert i broren, men er borte og klapper på ham innimellom. Og peker på ham når vi spør hvor Tord er! Ikke dårlig :)

Ellers har NAV innvilget søknaden vår! :duskedame: Jeg får foreldrepenger, og mannen får fedrekvoten sin. DET er en lettelse! Jeg har stressa utrolig mye med tanken på å bare ha en inntekt i et år fremover (vi ville gått i underskudd hver måned), men nå kommer vi til å klare oss fint, selv om vi fremdeles må være veldig forsiktige. Jeg turte nesten ikke åpne brevet da det kom i går, men nå er jeg glad og lett som en fjær! :danse:

Nå får jeg skynde meg å få gjort noen ting før lille sinnataggen våkner igjen.

Stor klem til dere alle sammen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre fra deg!

:klemmer:

Skjønner godt at det er hektiske tider. Nyt den og snakk med oss når du har tid/mulighet/overskudd/lyst :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt å høre fra deg, Lilith :)

Ikke rart at du har det travelt. Føler jeg har det travelt med bare en ;)

:hoppe: for foreldrepenger!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres veldig kjent ut.

Ikke ha dårlig samvittighet om det ikke blir trilling hver dag. Når lillesøster ble født var det beinkaldt og vi var omtrent ikke utenfor døra på flere måneder.

Nå gjelder det bare å bli kjent med lille T. så roer det seg heldigvis litt etterhvert.

Her har interessen fra storebror økt litt etterhvert som lillesøster gir mer respons. Skjønner jo godt at de ikke er så spennende når de "bare" ligger der... ;)

:hoppe: Godt at NAV innvilget søknaden :hoppe:

Godt å ha sånt i orden.

Kos dere :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig å høre om dagene deres, og at dere har det bra :kose:

D har truffet noen babyer gjennom venner, og han er fullstendig uinteressert :ler: Men er jo bedre at de ikke er så interessert enn at det blir helt kræsj i alle fall :)

Så bra at det har ordnet seg med NAV! Kos dere masse videre fremover :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kjekt å høre fra deg. :klemmer: Har full forståelse for at dere har travle dager. :jepp:

Supert at det ordnet seg med NAV! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Så bra at det ordnet seg med NAV! Det er jo ikke en selvfølge med de akkurat ... :kjefte:

Høres ut som dere har ei koselig babytid. :jepp: Synes ikke du skal ha dårlig samvittighet for å ikke gå på trilletur hver dag, det er jo ikke alltid man har tid til det og da er det bare dumt å stresse med det og få dårlig samvittighet om man ikke greier å få det til. :)

Ha en fortsatt fin kveld! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...