Gå til innhold

Kiler i magen ...


Lilith

Anbefalte innlegg

Hvis du føler deg sånn nå, hvordan blir det når du får positiv test :fnise: Da må det lages flere smiles :ler:

:ler:

Da tror jeg egentlig det hadde vært mest sånn: :sjokk: en stund ... Jeg tør jo ikke helt tenke over at jeg har en prøverdagbok her inne engang ...

:sjenert:

Men jeg VIL ha barn, altså - det er bare litt ... skummelt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:ler:

Da tror jeg egentlig det hadde vært mest sånn: :sjokk: en stund ... Jeg tør jo ikke helt tenke over at jeg har en prøverdagbok her inne engang ...

:sjenert:

Men jeg VIL ha barn, altså - det er bare litt ... skummelt!

:fnise:

Kjenner til den der, ja ;) Tror det er mange som har det slik :)

Hørtes jo egentlig ut som du hadde el da du hadde slim... Men kjøp en el-test og finn det ut du! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

EL-test, EL-test, EL-test! :duskedame:

Kjøp en ordentlig en, da. Ikke sånne billige strips, for de er bare negative eller svakt positive (i hvert fall her i gården) ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

EL-test, EL-test, EL-test! :duskedame:

Kjøp en ordentlig en, da. Ikke sånne billige strips, for de er bare negative eller svakt positive (i hvert fall her i gården) ;)

det kan jeg skrive under på :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pf. Fikk ikke kjøpt test i går, for dro på trening etter jobb, også glemte jeg hele greia. Men da jeg kom hjem oppdaget jeg nytt, rart slim - noe hvite greier, ikke blankt. Så hva i all verden betyr det, da? Mystisk. Ble uansett ingen :humpe: i går, for mannen var på guttekveld og kom seeeeeent hjem. Men i dag er det fræddan! :sjarmor:

Og i morgen tror jeg jeg skal stikke på apoteket og lagre litt EL-tester og kjøpe et termometer. Så er jeg klar!

Må også begynne utryddingen av leiligheten min i dag (uff, hørtes ut som jeg skal drepe den, men dere skjønner hva jeg mener ...). Gruer meg skikkelig til å ta for meg boden, for det ligger det mye rask ... Men det går sikkert greit bare vi kommer i gang. Også er det kontraktsmøte i dag! Jeg aner ikke hva jeg skal ha med eller noenting, jeg, så jeg møter bare opp og håper på det beste ...

Ha en knallfin fredag, jenter!

fredagfredagfredagfredagfredagfredagfredagfredagfredagfredagfredagfredagfredagfredagfredagfredagfredagfredagfredagfredagfredagfredagfredagfredagfredagfredagfredagfredagfredagfredagfredagfredagfredagfredagfredagfredagfredagfredagfredag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får håpe EL kommer snart da! Blir spennende. Tester du for å se om du har EL eller? Jeg kjøpte fra www.billigetester.no og synes de var helt geniale. Bortsett fra at jeg ikke fikk testet ordentlig denne mnd.... :kjefte:

God fredag og lykke til i jakten på EL!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:klappe: for fredag og snart er det helg :)

Pass på å kjøpe en termometer med to desimaler bak, jeg har ikke sett en sånn en på apotek, men kanksje du finner :)

Trenger ikke å ha med noe på kontraktsmøte, jeg hadde i hvert fall ikke noe :)

Å rydde bod er ikke noe morsomt, ryddet selv i fjor da vi flyttet, men det er sikkert mye som kan kastes eller gis bort. Har du ikke brukt det på 2 år, så trenger du det sannsynligvis ikke. Så sånt sett er det greit å flytte, man for rydde litt i rask.... :)

Ha en god helg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får håpe EL kommer snart da! Blir spennende. Tester du for å se om du har EL eller? Jeg kjøpte fra www.billigetester.no og synes de var helt geniale. Bortsett fra at jeg ikke fikk testet ordentlig denne mnd.... :kjefte:

God fredag og lykke til i jakten på EL!

Ja, det er sånn filmtittel:

har den kommet? er den her? vil den komme?

Jakten på EL!

*dramatisk musikk*

Finner vel ut av det :)

:klappe: for fredag og snart er det helg :)

Pass på å kjøpe en termometer med to desimaler bak, jeg har ikke sett en sånn en på apotek, men kanksje du finner :)

Trenger ikke å ha med noe på kontraktsmøte, jeg hadde i hvert fall ikke noe :)

Å rydde bod er ikke noe morsomt, ryddet selv i fjor da vi flyttet, men det er sikkert mye som kan kastes eller gis bort. Har du ikke brukt det på 2 år, så trenger du det sannsynligvis ikke. Så sånt sett er det greit å flytte, man for rydde litt i rask.... :)

Ha en god helg :klemmer:

To desimaler må det være! Har ikke apoteket, får jeg bestille fra nettet (men da må jeg vente så lenge ... argh!). Utålmodig og reddhare på en gang - det er meg.

Joa, sant det. Rydding er fint, men det er så tungt å komme i gang! *sukk*

Jeg printer ut og tar med kontrakten, jeg, også går det sikkert bra på møtet. Jeg håper hun jenta som har kjøpt leiligheten er sympatisk, ellers blir det ekstra vemodig å selge til henne ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finner vel ut av det :)

To desimaler må det være! Har ikke apoteket, får jeg bestille fra nettet (men da må jeg vente så lenge ... argh!). Utålmodig og reddhare på en gang - det er meg.

Joa, sant det. Rydding er fint, men det er så tungt å komme i gang! *sukk*

Jeg printer ut og tar med kontrakten, jeg, også går det sikkert bra på møtet. Jeg håper hun jenta som har kjøpt leiligheten er sympatisk, ellers blir det ekstra vemodig å selge til henne ...

Det tar ikke så langt tid, bestiller du i dag så kommer det i posten neste uke. De er kjempe raske til å levere:)

Ja, jeg også synes det var rart å se de andre som skal bo i min leilighet. Håpet på at jeg ikke får sånne kresne, pirkete mennesker, men det gikk bra:) Lykke til :) Det går sikkert bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: drepe leiligheten ja ;)

Spennende med el-tester og temperaturmåling! :-D

Lykke til på møtet, det går helt sikkert kjempebra! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom over denne rare, fine musikkvideoen i dag. Litt sånn gladtristrar.

http://www.sonymusiceurope.com/cgi-bin/mul...rothers_250.wmv

Nå fikk jeg litt klump i halsen, jeg :trist: For en fin og gladtristrar (bra beskrivelse!) musikkvideo! Satt og håpet på happy ending fra huset brant ned, og det ble det jo forsåvidt også. Har hørt om Kashmir, men aldri hørt noe av dem - ennå...

Gikk kontraktsmøtet bra? Takstmann var hos oss i dag, det gikk fint, ingen fukt eller andre problemer, puh!

God helg til deg! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lykke til med babyproduksjonen!

Det er litt skummelt å lage barn. Men det er også litt skummelt å være gravid. Og det er sikkert litt skummelt å være mamma også!

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

God morgen!

Helgen er overstått, men heldigvis er det bare fem dager (and counting) til neste helg ...

Møtet på fredag gikk helt fint. Hun som har kjøpt leiligheten min virker veldig koselig (ikke at det _egentlig_ spiller noen rolle, men ... ) og overtakelsen er om en uke - hjelp! Dermed tilbragte vi nesten hele helgen med å flytte ting og tang fra leiligheten min til garasjen til svigers, så det kan stå der til vi skal flytte inn i den nye leiligheten vår. Vi må flytte litt denne uka også, samt vaske ut av leiligheten til helgen. Travle dager! Og når vi er ferdig med det, må vi gyve løs på kjærestens leilighet og gjøre den klar til salg. Puh!

Men til tross for jobbing var det en koselig helg. Ingen mens i sikte, og EL forsvant jo nesten før den var kommet (hvis det VAR det, da) så gud vet hva som skjer med kroppen min for tiden, men vi :humpe: da litt i helgen sånn for sikkerhets skyld :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til med babyproduksjonen!

Det er litt skummelt å lage barn. Men det er også litt skummelt å være gravid. Og det er sikkert litt skummelt å være mamma også!

:ler:

:ler:

Nei, dra meg baklengs inn i fuglekassa ... det er fali, det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen Lilith:)

Har du hatt en god helg og hvordan gikk det på møtet? :)

Fikk du kjøpt termometer? :)

*fnys*

Nei, apoteket hadde ikke termometer med to desimaler (hun bak skranken trodde ikke at det fantes. Øh, hallo ...), så nå skal jeg sporenstreks inn på siden du anbefalte og bestille!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...