Gå til innhold

Kiler i magen ...


Lilith

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei!

I dag tok jeg siste p-pille ... Jeg plager kjæresten med de samme spørsmålene om og om igjen: "Tenk om jeg blir gravid med en gang - hva da?" og "tror du vi blir gode foreldre?" og "Er du helt sikker på at du vil ha barn med meg?" etc, og han svarer "Topp!" og "Absolutt!" og "Ja!". Også slår jeg meg til ro med det i et par dager før jeg begynner på'n igjen: "Du ...?"

Jeg er håpløs! :ler:

dette var som å lese om meg sjølv!! :klaske: Mange tankar som surrar rundt i hjernen!! Er nett ferdig på p-pillene sjøl,og vi tek det berre som det kjem. Trur ikkje det blir noko test av EL med det første.

Lykke til med bolig! Driv og kikkar litt vi og! men hulaste so vanskelig det er å vite om en skal kjøpe no. Skulle ønske eg hadde so mykje meir viten om ting!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår ikke det å vere så kronisk med den tempinga..Hadde blitt tullete og stressa.

Jeg er prøver på 3. mnd, og gjør det ennå og fremover på den gode gammeldagse måten... Kanskje jeg en dag har prøvd lenge og blir desperat.. ? Tempinga skjer ikke før den dag i alle fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Næææææææææh! :kul:

Heier på dere! :duskedame:

Takk!!!!!

dette var som å lese om meg sjølv!! :klaske: Mange tankar som surrar rundt i hjernen!! Er nett ferdig på p-pillene sjøl,og vi tek det berre som det kjem. Trur ikkje det blir noko test av EL med det første.

Lykke til med bolig! Driv og kikkar litt vi og! men hulaste so vanskelig det er å vite om en skal kjøpe no. Skulle ønske eg hadde so mykje meir viten om ting!!!!

Hei, Bjerta!

Vi tar det nok litt som det kommer, vi også, men det hadde vært litt gøy å tempe også ... Pluss at jeg gjerne vil vite når eggløsningen min er i gjenge igjen! Skjønt det er jo ikke stort man kan gjøre til eller fra uansett ...

Boligkjøp og -salg er nervepirrende og jeg skulle også ønske jeg visste litt mer og var litt smartere taktisk. Akkurat nå føler jeg meg litt som en hodeløs kylling ... flyr rundt uten mål og mening.

Jeg forstår ikke det å vere så kronisk med den tempinga..Hadde blitt tullete og stressa.

Jeg er prøver på 3. mnd, og gjør det ennå og fremover på den gode gammeldagse måten... Kanskje jeg en dag har prøvd lenge og blir desperat.. ? Tempinga skjer ikke før den dag i alle fall.

Hei, Fiktiv!

Nei, du kan så si. Men det er jo litt spennende også, da, å se hvordan syklusen funker og når EL er, og sånt! For min del er det mest derfor jeg har lyst til å begynne med det - jeg elsker å ha ting å drive med og å lære å forstå hvordan ting henger sammen. Også gjør det liksom mer ut av hele prøvingen. Det blir et prosjekt, på en måte! Det synes jeg er gøy :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg også synes det er spennende å se hvordan alt henger sammen. I dag morges falt tempen fra 37,75 til 36,00 og jammen fikk jeg tanta på besøk litt senere på dagen. Litt synd, men ellers er jeg glad at jeg hadde EL og siden det er bare PP1 så bekymrer jeg meg ikke ennå:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leilighet kjøpt? :popcorn:

Pff ... megler ringte klokka fire blank og sa at en annen mulig kjøper skulle se på leiligheten i kveld. Så enten kunne jeg gamble og øke budet for å få selger til å akseptere uten å vente på denne nye personen, eller la budet gå ut og vente til denne nye evt legger inn bud ... Så vi lot det gå (gidder jo ikke la megleren få vite hvor mye vi har å rutte med!), og tar det opp igjen i morgen. På'n igjen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg også synes det er spennende å se hvordan alt henger sammen. I dag morges falt tempen fra 37,75 til 36,00 og jammen fikk jeg tanta på besøk litt senere på dagen. Litt synd, men ellers er jeg glad at jeg hadde EL og siden det er bare PP1 så bekymrer jeg meg ikke ennå:)

Nemlig! Er spent på å begynne å tempe jeg også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hørtes ut som fisking fra meglerens side altså! Krysser fingrene for det ;)

Klart du kan kjøpe og bruke eggløsningstester allerede første syklus etter pilleslutt, men hvis ikke du vet hvor lange sykluser du hadde før du begynte på p-pillene så er sjansen der for at du ikke treffer helt med hvilken dag du har eggløsning. Du kan jo ta utgangspunkt i hvordan sykluser du hadde før og sikte ut fra det(du begynner å bruke testene noen dager før du tror du skal ha eggløsning), eventuelt kan du selvfølgelig ta en test hver dag hele syklusen, men det er kanskje litt overkill? Dessuten er det en mulighet for at ikke eggløsningen kommer i gang med én gang etter pilleslutt, så da må du ikke bli bekymret hvis ikke du slår ut på testene i starten.

Jeg er ganske sikker på at det å bli 'mamma' ikke kommer til å gå helt opp for meg før tidligst når jeg har minimoyen min på brystet, sannsynligvis seinere faktisk :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pff ... megler ringte klokka fire blank og sa at en annen mulig kjøper skulle se på leiligheten i kveld. Så enten kunne jeg gamble og øke budet for å få selger til å akseptere uten å vente på denne nye personen, eller la budet gå ut og vente til denne nye evt legger inn bud ... Så vi lot det gå (gidder jo ikke la megleren få vite hvor mye vi har å rutte med!), og tar det opp igjen i morgen. På'n igjen! :)

Hmm... er enig med Tinúviel om at megler er ute og fisker ;) Jeg synes det var veldig lurt av dere å ikke bite på!

Krysser fingrene for at det går bra i dag :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, meglere er noen sleipinger ... Men nå sitter jeg her og har ikke hørt et pip og lurer på hva jeg skal gjøre. Uansett om han fikk inn et bud fra denne andre personen i går (hvis det var en annen person) eller ikke, så burde han vel ringe meg? Jeg tenker å ringe ham etter lunsj og spørre hva som skjer ... Æsj, sånne her ting er så vanskelig!!!

:sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hørtes ut som fisking fra meglerens side altså! Krysser fingrene for det ;)

Klart du kan kjøpe og bruke eggløsningstester allerede første syklus etter pilleslutt, men hvis ikke du vet hvor lange sykluser du hadde før du begynte på p-pillene så er sjansen der for at du ikke treffer helt med hvilken dag du har eggløsning. Du kan jo ta utgangspunkt i hvordan sykluser du hadde før og sikte ut fra det(du begynner å bruke testene noen dager før du tror du skal ha eggløsning), eventuelt kan du selvfølgelig ta en test hver dag hele syklusen, men det er kanskje litt overkill? Dessuten er det en mulighet for at ikke eggløsningen kommer i gang med én gang etter pilleslutt, så da må du ikke bli bekymret hvis ikke du slår ut på testene i starten.

Jeg er ganske sikker på at det å bli 'mamma' ikke kommer til å gå helt opp for meg før tidligst når jeg har minimoyen min på brystet, sannsynligvis seinere faktisk :sjenert:

Jeg aaaaaaner ikke hvordan syklusene mine var før jeg begynte på pillen, det er så lenge siden og jeg hadde aldri spesielt god styring på syklusen min før jeg begynte, heller ... Så jeg tror jeg skal vente litt før jeg begynner å teste, jeg, så systemet har mulighet til å komme litt i lage først :)

Å, tenk hvordan det vil bli å legge nurket til brystet for første gang! ... Jeg klarer faktisk ikke helt å forestille meg det, men blir likevel litt fnisete og teit når jeg tenker tanken :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ålreit, så ville ikke selger godta budet vårt, så da blir det forhandlinger i morgen. Vi vet hvor mye vi er villige til å by, så det blir spennende å se hvor høyt vi må gå for å få leiligheten (hvis hun vil selge til oss, da - 'taket' vårt ligger under prisantydning). Går det ikke, er det heldigvis en hel haug andre, liknende leiligheter ute på markedet nå, men det hadde jo vært kult å få denne, da ...

Nuvel. Siste juksemens synger på siste verset, så heretter blir det fryktelig spennende! Jeg håperhåperhåper syklusen min kommer kjapt i gjenge igjen. Kiler i magen, ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Oi! Håper selger forstår at markedet går litt tregt for tiden, og at hun derfor godtar budet deres ;)

Begynner du å tempe nå da? :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hrmf. Selger hadde plutselig bestemt at hun ikke ville vurdere bud under takst likevel, så vi hoppet av. Så lenge vi er de eneste interesserte, blir jo ikke leiligheten solgt før neste visning likevel, så vi benytter anledningen i mellomtiden til å gå på visninger. Så får vi se om det er andre, bedre leiligheter der ute!

Temping, ja ... Ja, for jeg kan vel egentlig begynne på det når som helst nå, for å se tegn til EL? Kanskje jeg skal kjøpe meg et sånt termometer i morgen? Digitalt? To desimaler? Skal i hvert fall sjekke det ut :)

Jeg er gressenke i helgen, og i kveld lagde jeg pizza til to venninner. Deilig og rolig kveld med tv og skravling. I morgen skal jeg ordne litt i leiligheten, kanskje til og med male noen vegger (leiligheten til kjæresten bærer "litt" preg av å ha vært bebodd av en bohemsk ungkar de siste tre årene - jeg vasket vinduene i dag, feks ... urk! Og dusjen vil jeg ikke engang snakke om ...). Søndag skal jeg rydde litt i leiligheten min og gjøre klart til visning. Megler ringte i dag og sa ei jente fra Trondheim (?) gjerne ville kikke på leiligheten allerede i helgen, så det blir spennende!

Ellers blir det nok endel jobbing i helgen, men det er greit nok. Morsomme oppgaver for tiden, så det er helt greit å sitte og pusle med på kveldstid.

Men nå skal jeg legge meg og lese ut boka mi!

Nattis, alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...