Gå til innhold

Kiler i magen ...


Lilith

Anbefalte innlegg

God fredag!

Ah, i dag er jeg så tung i hodet, atte ... Var tidlig på jobb, men har stort sett sløst bort tiden med å se på Pablo Francisco-klipp på Youtube. (Anbefales!)

Men nå er det snart helg. I kveld blir det bare rolig, tror jeg. Vi skal lage noe god mat (fajitas?) og kose oss foran tv'en. Blir bra :) Lørdag kveld skal vi til et vennepar som bor litt utenfor byen. Blir vel mat og vin og mye tullprat, tenker jeg. Skal overnatte, så slipper å stresse med toget hjem - det er deilig. Søndag håååååper jeg at vi er helt ferdige i leiligheten min og kan slappe av. Tror vi skal hjem til mamma og pappa og snylte middag på kvelden ... :lur:

Så det kan bli en bra helg! Nå ser det faktisk ut til å bli fint vær her i byen også (i hvert fall utenfor vinduet mitt akkurat nå!), så kanskje vi får tid til en liten sykkeltur i marka også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mandag igjen ... *sukk*

Helgen var egentlig ganske fin, selv om det ble litt krangling på fredag og stemningen var trykket lørdag morgen. Kissed and made up, vasket i leiligheten og dro på fest på kvelden. Ganske uventet utartet festen seg til en skikkelig fjortisfyll-fest, jeg sovnet på sofaen, ble dårlig, sa utrolig masse teit og hele pakka. Sjanglet hjemover klokka 8 i går morges og var ganske satt ut hele dagen, men fikk vaska ferdig i leiligheten og spist middag hos mamma og pappa. Og på kvelden fant jeg ut hvorfor jeg hadde vært så forferdelig følsom på fredag (tror jeg) - mensen. Og da ble jeg glad! Særlig etter den fyllekula på lørdag ...

Såh! Til tross for at jeg fremdeles gremmes etter lørdagens utskeielser (fjortisfjortisfjortis) kan jeg nå konstatere at jeg er på CD2! Yay!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se! Fin ticker! Aner ikke om den stemmer, da - jeg vet jo ikke hvor lang syklusen min er, men det finner jeg jo snart ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da begynner din første ordentlige prøveperiode :):klappe:

Spennende :) Lykke til

Se på det som skjedde i helgen som siste gang du fester sånn på lenge :ler:

He-he .. ja, jeg ser på det som en skikkelig send-off til prøverland! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se! Fin ticker! Aner ikke om den stemmer, da - jeg vet jo ikke hvor lang syklusen min er, men det finner jeg jo snart ut :)

Så fiiiin! Gratulerer med PP1, Lilith! :klemmer::danse:

Begivenhetsrik helg for deg, med fjortisfyll-fest og greier :fnise: Og det var helt sikkert ingen som la merke til at du sa mye teit, sjø ;) Var på fest jeg også, men drakk ikke (heldigvis), og der var det også litt fjortisfyll ute og gikk, men bare artig det, synes jeg :)

Ha en fin dag! :kaffe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med ny, fin ticker! :-D

Min ticker stemmer ikke ... syklusene mine greier jo ikke å bestemme seg om de skal være på 26 eller 28 dager ... :sjenert: Men du finner jo fort nok ut om din stemmer :)

Ser vi har IKM rundt ca samme tid. Kjekt å ha noen å vente samme med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hallo:

Ja, det blir spennende å se hvordan syklusene mine er etter mange år på p-pillen. Jeg bare håper jeg ikke får like kraftige blødninger som jeg hadde før!

Og her kan du tro været er fint i dag, ja ... Det pøser ned og er mørkt og trist :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nice ticker! :-D

Gjennomsnittlig syklus er jo på 28 dager, så det kan jo hende den stemmer - fra eller til med 2-3 dager kanskje? :) Da er det bare å telle ned til EL ;)

En fortsatt fin tirsdag ønskes deg Lilith :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nice ticker! :-D

Gjennomsnittlig syklus er jo på 28 dager, så det kan jo hende den stemmer - fra eller til med 2-3 dager kanskje? :) Da er det bare å telle ned til EL ;)

En fortsatt fin tirsdag ønskes deg Lilith :klemmer:

Det vil vise seg! Uansett er det grisespennende fremover, selv om jeg føler jeg ikke er helt gira ennå. Vi PRØVER ikke, føler jeg, bare ser hva som skjer. Men jeg må innrømme at det ga meg en liten støkk at Amused ble gravid så fort. Sånn "Oh, shit! Vi LEKER ikke graviditet her, nei!" Men på en positiv måte, da :) Jeg også vil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hallo: til deg også!

Alvoret kommer nok til å dænge deg i hodet som ei slegge noen ganger til(beklager om jeg skremmer deg, men sånn er det faktisk for de fleste av oss, og det er -takk og pris- helt normalt), selv har jeg fått meg noen kraftige trøkker både her og der etter at jeg begynte å snoke i prøver- og graviddagbøkene for snart 2 år siden. Den gangen lurte jeg på om jeg var litt unormal som egentlig følte jeg ikke trengte barn ennå, men hadde også en rar følelse av at kanskje noe i meg ønsket det allikevel.

Snokingen og "ikke-helt-prøver-men-tenker-på-det"-dagboken min førte til at jeg ble mer og mer klar for barn i alle fall, selv om en aldri blir "helt klar"(derav slegga nevnt over ;) ). En får vite så mye om andre som går gjennom liknende situasjoner, og en ser de som får det til med én gang(skummelt) og de som sliter(skummelt det også), og alle imellom.

Dermed var det ikke fullt så skummelt for meg da jeg litt uplanlagt(men slett ikke overraskende) ble gravid, og jeg håper det blir sånn for deg også. Jeg ser jo at du er litt usikker, men kan trøste deg med at slik har vi det til tider nesten alle sammen, og slik skal det også være :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det vil vise seg! Uansett er det grisespennende fremover, selv om jeg føler jeg ikke er helt gira ennå. Vi PRØVER ikke, føler jeg, bare ser hva som skjer. Men jeg må innrømme at det ga meg en liten støkk at Amused ble gravid så fort. Sånn "Oh, shit! Vi LEKER ikke graviditet her, nei!" Men på en positiv måte, da :) Jeg også vil!

:ler:

:lol:

Vart du skræmt no?

Sa trønderen som plutselig ble gravid, men som ennå ikke helt har skjønt det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, skumle greier dette her, ja! :fnise:

Akkurat nå er jeg i en rolig og kjedelig periode hvor jeg bare venter, så jeg er ikke så skremt nå- men det skjer jo fort nok ;)

:hoho: "vi leker ikke graviditet her, nei!" Veldig bra og morsomt sagt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ting skjer som regel når man minst venter det, så det er kanskje like lurt å ikke prøve - men skjer det så skjer det liksom ;)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er dødsredd! En scaredy cat deluxe. Men jeg kommer nok over det!

I dag skal jeg bort med jobben, helt til sent søndag kveld. Slitsomt, men sikkert mye gøy også. Jeg er glad jeg ikke er gravid, eller kan være det, for jeg frykter det blir mye festing ... Jeg fant også ut i dag at ei på teamet mitt skal slutte i jobben. Rett etter at ei annen slutta! Da er det bare meg igjen ... :( Det ordner seg vel, det og, men det var litt kjipt, synes jeg ...

Vel, jeg får pakke og gjøre meg klar. Bergen, here I come!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...