Gå til innhold

Kiler i magen ...


Lilith

Anbefalte innlegg

:hallo:

Herlig å spise ute, og ekstra herlig når jobben spanderer! ;)

Krysser fingrene for at dere får den leiligheten! Dere får vite det i dag?! *spent*

Håper dere hadde en kjempekoselig fjelltur! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, alle!

Så hyggelig å komme tilbake til masse koselige hilsener i boka mi etter helgen :)

Vi hadde det knallfint på fjellet. Gikk lang topptur på lørdagen og en liten rusletur på søndag. Været var ganske fint, med en del sol, og det var flotte farger på fjellet nå. Var en forholdsvis avslappet stemning mht svigers, selv om jeg fikk en veldig sterk følelse av at dette var Anledningen For Å Bli Kjent Med Svigerdatter. Det var en litt underlig følelse, nesten som et intervju av og til. Vel, vel. Men det var god mat, mye søvn og fin natur. Bra!

I går var det tilbake til litt mas på jobb. Ordnet seg, men det har vært litt mye styr i det siste, og jeg føler meg ansvarlig for alt som går galt (får all skylda også, så ...) Heldigvis går det som regel bra, det er bare så kjipt ... Jeg stakk i hvert fall tidlig fra jobb, for jeg hadde en shoppingdate med mamma. Fikk kjøpt en hel masse høstklær på gode, gamle, trofaste HM. God, varm vinterjakke, svar cordbukse, tweedskjørt og en del topper. Hurra! Det var gøy :) Også var kjæresten og jeg på et par visninger. Interessant, for så vidt. Var en fin leilighet som var oppussingsobjekt. Spennende, men veldig lite bad og ingen mulighet for å utvide uten at man rev noen vegger, og det er litt for mye pes, synes jeg ... Men vi får se.

Ang den andre leiligheten, så er jeg litt lei av hele greia ... Siste visning var i går (og ikke søndag som jeg trodde), så hvis vi er heldige hører vi fra megleren i dag. Jeg tror ikke vi får leiligheten, og vi har altså begynt å se oss om etter noe annet. Greit nok. Den var fin, men det finnes andre, fine leiligheter også, så vi skal nok finne noe!

Ellers kniper det i magen i dag, og jeg lurer på om det er første ånklie mens som er på gang. Det er jo i så fall ganske kjapt, i følge det jeg har lest her på KG - nesten en helt vanlig syklus. Vi får se!

Jeg er ikke noe klar for jobb i dag, kjenner jeg, men jeg får vel bare la det stå til. Kaffe! Mail! Korrektur! Utlegningslister! Yay!

:søvn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellers kniper det i magen i dag, og jeg lurer på om det er første ånklie mens som er på gang. Det er jo i så fall ganske kjapt, i følge det jeg har lest her på KG - nesten en helt vanlig syklus. Vi får se!

Spennende å se om det er mensen som kommer da!! Kroppen din kommer nok fort i gang igjen skal du se!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Godt å høre at du har hatt ei fin helg! Håper jobbuka bedrer seg etterhvert også, men det høres nå urettferdig ut at du får skylda :klemmer: Her går det i hundre, jeg får noen resultater om et par timer som jeg er utrooolig spent på :lur:

Heier på første ånklie mens! :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så koselig dere hadde en fing helg med svigers!

Har du ikke tilbringt så mye tid med svigers før, eller? Siden du sier det føltes som om de mente dette var tiden for å bli skikkelig kjent meds svigerdatteren sin? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Lilith, hvordan står det til?

Jeg lurer på... hadde du shinet opp leiligheten din til takstmannen kom? Fikset alt, liksom? Vi rekker ikke det, vi... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig dere hadde en fing helg med svigers!

Har du ikke tilbringt så mye tid med svigers før, eller? Siden du sier det føltes som om de mente dette var tiden for å bli skikkelig kjent meds svigerdatteren sin? :klø:

Joa, har vært sammen med kjæresten i 2 1/2 år, og har sett endel til foreldrene hans, men de syntes vel ikke det var vits i å bli spesielt kjent med meg før nå, når vi skal kjøpe leilighet sammen og det blir 'seriøst' ... Litt spes.

Hei Lilith, hvordan står det til?

Jeg lurer på... hadde du shinet opp leiligheten din til takstmannen kom? Fikset alt, liksom? Vi rekker ikke det, vi... :sjenert:

Hei!

Leiligheten min var egentlig ganske ok da den skulle selges - jeg fikk nytt kjøkken i januar, og badet pusset vi opp i 2004 - så jeg malte stort sett bare der jeg syntes det trengtes og fikset litt her og der. Ble så fint, så!

Forresten tror jeg ikke det er så viktig å shine leiligheten for takstmannen, det teller nok mer når dere skal ta bilder og ha visning. Takstmannen ser gjennom fingrene med mye, tror jeg, så lenge det ser pent og ordentlig ut. :)

Uhm, altså .. ikke 'ser gjennom fingrene' som 'er en sleip jævel', men at han kanskje ser mer på hvilken stand leiligheten er i, enn om det er riper i parketten og slikt. Hvis du skjønner hva jeg mener ...

Endret av Lilith
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellers: VI FIKK LEILIGHETEN! :duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame:

Jeg trodde faktisk den leiligheten bare var å glemme nå, etter alt frem og tilbake, og hadde i grunnen forsonet meg med det, men så sannelig ringer megleren i går kveld ... WHAT?! Det har ikke helt gått opp for meg ennå. :overrasket:

Så nå blir det travelt! Må rydde ut av leiligheten min asap, og shine opp kjærestens så vi kan legge den ut til salg så snart som mulig. Overtakelsen på den nye leiligheten er allerede i slutten av oktober, så her går det unna, Gunnar ...

Hjelp ....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uhm, altså .. ikke 'ser gjennom fingrene' som 'er en sleip jævel', men at han kanskje ser mer på hvilken stand leiligheten er i, enn om det er riper i parketten og slikt. Hvis du skjønner hva jeg mener ...

Ja, jeg skjønner :Nikke: Da har vi ikke så mye å frykte, håper jeg. Leiligheten blir lagt ut til salg i neste uke, håper det går fort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

*ADVARSEL: EKLE DETALJER*

Hm ... det skjer rare ting med kroppen min. Jeg hadde jo litt magesmerter her tidligere i uka og trodde mensen skulle komme, men det har den ennå ikke gjort, og smertene er borte. Og da jeg var på do nå i stad, så kom det masse rart slim ... Blankt, men brunaktig. Så dermed tenker jeg ... kan det ha vært eggløsningen jeg kjente for noen dager siden? Hvordan ser egentlig sånn EL-slim ut?

Amused ...? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morn! :vinke:

EL-slim er glatt og blankt, kan hende med litt brunt. Jeg merker det når jeg tørker meg etter å ha gjort nr. 2 på do ;)

Har du sett Pernille sine sider?

Veldig informativt, og mange detaljer ;)

Jeg tror dessuten at det er vanlig med mye sånt slim etter p-pilleslutt, synes jeg så en tråd om det nylig.

Her

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takktakktakk! Nå er jeg litt sånn: :fnise: :juhu: :spy::hoppe::sjokk: :dåne: :filer::sjokkert: :klø: :redd::plystre::smilbla::kul::overrasket::forvirret::hakeslepp::forvirra::danse:

Hvis du føler deg sånn nå, hvordan blir det når du får positiv test :fnise: Da må det lages flere smiles :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morn! :vinke:

EL-slim er glatt og blankt, kan hende med litt brunt. Jeg merker det når jeg tørker meg etter å ha gjort nr. 2 på do ;)

Har du sett Pernille sine sider?

Veldig informativt, og mange detaljer ;)

Jeg tror dessuten at det er vanlig med mye sånt slim etter p-pilleslutt, synes jeg så en tråd om det nylig.

Her

:)

Åhå! Takk for svar og tips! Spennende ting ... kanskje jeg skal kjøpe en sånn EL-test i dag? Kunne jo vært gøy ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...