Gå til innhold

Toddler pjatt!


Grace

Anbefalte innlegg

Idag er iallefall brystvortene ømme.....klarer ikke å gå uten BH *urk*

Jeg var ute en tur i sted. Litt kald vind her i dag. Fy, så vondt d gjorde i brystvortene å fryyyyse. Auu!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noen her som har lagt ut magebilde?

Har ikke kommet så langt enda. Mannen tok første magebildet av meg i går, og så skal vi fortsette å ta et i uken. Så jeg legger kanskje ut i neste uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skulle også ta ett i uken, men det er jo null forskjell ennå. Kan se det på kveldene, men jeg tror det er bare luft, så her har ikke magen vokst noe nei. Men vi skal ta et nå i helgen, jeg er 13 uker i dag. Vi tok det første i uke 6.

Jeg har også ekkel utflod til tider... :forvirret: Æsj altså. Ellers ingen forandringer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lagt ut et i bloggen min. Først hadde jeg sånn "luftimagen" kul så gikk dte over og jeg så ut som vanlig men nå er det liksom sånn liten babykul der. Og litt fett da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser bare babykulen når jeg er helt naken. Har jeg trusa på ser kulen mindre ut på grunn av trusekanten som går rett over.

Og et sted går grensa - jeg legger altså ikke ut nakenbilder her på forumet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser bare babykulen når jeg er helt naken. Har jeg trusa på ser kulen mindre ut på grunn av trusekanten som går rett over.

Og et sted går grensa - jeg legger altså ikke ut nakenbilder her på forumet ;)

:tristbla: Ikke?

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ser bare babykulen når jeg er helt naken. Har jeg trusa på ser kulen mindre ut på grunn av trusekanten som går rett over.

Og et sted går grensa - jeg legger altså ikke ut nakenbilder her på forumet ;)

:skratte::skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men herregud. Her sitter jeg og aner fred og ingen fare, og så får jeg den vanvittige utfloden (eller hva det nå er) som t.o.m går gjennom buksa! :ler:

Noen som har merka noe sånt før?

Rare kroppen.

:riste:

Gjett om! Det er ikke måte på all slags festlige overraskelser kroppen kan by på under en graviditet.

Noen av mine "høydepunkter" fra første svangerskap:

Økt utflod som ofte gikk gjennom bukser hvis jeg ikke husket på truseinnlegg. Yuck.

Mye hårvekst på magen etterhvert, mens håret på legger og under armene vokste mye saktere. (dette var en fin ting. Ikke hårete mage da, men mindre hårvekst på leggene. Thumbs up!)

Sinnssyke sure oppstøt. Våknet et par netter av at de sure oppstøtene havnet i feil svelg. Grusomt! Trodde jeg skulle kveles.

Senestrekk. Urk. Hendte seg jeg våknet av at leggen hadde slått knute på seg. Dette var på den tiden når Frye bootsene hadde sine glansdager og jeg skulle på død og liv ha et par. Spilte ingen rolle at jeg hadde en stor 7 måneders gravid mage og så vidt kunne bøye meg fremover.

Tusler inn på Bianco for å prøve et par. De gikk fint på. Når de skulle av derimot, fikk jeg et anfall av senestrekk og fullstendig krampe i ene leggen og fikk ikke støvelen av meg!

Ekspeditrisa måtte dra støvelen av meg.... Tror jeg aldri har følt meg dummere. ;)

Åreknute. I entall. Men ikke hvor som helst, å nei da. Å plassere seg på leggen er for amatører. Dette var en langt mer utspekulert art. Hvor satt så denne flotte, lilla klumpen? Flott plassert på innsiden av min ytre leppe der nede.

Min fastlege lo av meg når jeg beskjemmet forklarte problemet for henne og sa jeg tror det kan være kreft.... (den forsvant etter fødsel, thank god)

Jeg har aldri hatt munnsår i hele mitt liv. Helt til ca en måned før termin. Da fikk jeg en liten nupp på leppa som jeg trodde var en liten kvise. Aldri undervurder små kviser. Dagen etter våknet jeg med en verandaleppe som jeg ikke hadde sett siden jeg datt på terrassen som 8 åring og smalt leppa mi i rekkverket.

Jeg venter spent på hva slags festligheter kroppen varter opp med denne gangen. Og det jeg har lært etter første svangerskap er at du kjenner ikke din egen kropp før du har vært gravid.... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er rart hvordan vi forandrer oss... Jeg fikk årebetennelse også da, bare 6 uker på vei.. Trodde sånt kom mye senere. Men plutselig merka jeg at det var veldig vondt på baksida av det ene kneet, og blodårene der var mer synlige. Det gikk over etter et par dager, men kan nok tenke meg at det kommer en saftig åreknute der etterhvert...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vises ikke - ja jøss. Vi var på besøk hos min onkel og tante i helga. Tante bød på vin, og jeg fortalte at jeg har en liten i magen. De andre i reisefølget fikk vin, gikk inn i stua der onkel satt, og han lurte på om jeg hadde fortalt at jeg er gravid. For det så han nemlig med en gang jeg kom inn døra... :overrasket: Og det var magen han så det på.

Det vises visst allikevel. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vises ikke - ja jøss. Vi var på besøk hos min onkel og tante i helga. Tante bød på vin, og jeg fortalte at jeg har en liten i magen. De andre i reisefølget fikk vin, gikk inn i stua der onkel satt, og han lurte på om jeg hadde fortalt at jeg er gravid. For det så han nemlig med en gang jeg kom inn døra... :overrasket: Og det var magen han så det på.

Det vises visst allikevel. ;)

Haha. Ja, jeg tror vi går rundt og lurer oss selv, for det er nok bare vi som tror at ingen merker det ;) Besteforeldrene til mannen hadde også skjønt det for lenge siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha. Ja, jeg tror vi går rundt og lurer oss selv, for det er nok bare vi som tror at ingen merker det ;) Besteforeldrene til mannen hadde også skjønt det for lenge siden.

Jeg var i familieselskap i går og tante klappet meg plutselig på magen og sa "så koselig med en liten til".

Har søsteren min slarvet nå, lurte jeg, men hun benektet dette og sa hun kunne se sånt.

Jeg er da ikke 8 uker på vei enda og knøttet ligger godt gjemt i bekkenet. Riktignok har jeg litt mageblubb, men langt fra noen synlig kul.

Ble litt irritert. ;) (Hormonell så det holder....)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingen mage på meg enda da. Men nå tror jeg kvalmen kommer sigende. Det som er litt rart er at jeg er kvalm til alle tider på dagen. Har funnet ut at den kommer sigende når jeg er sulten, stort sett. Andre som har det sånn?

(På en måte er det litt greit å kjenne at man har symptomer, for da blir det liksom litt mer virkelig. Selv om jeg HATER å være kvalm.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også! Virker som om det er vanlig...

Tror ikke det synes noe på meg enda. Håper i alle fall ikke det - babyen er noe sånt som 3 cm... Ingen som har kommentert noe i alle fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tror jeg må gjøre avtale m mannen om å lage et knekkebrød servert på sengen fremover. Eller ha noen salte kjeks liggende på nattbordet. Tungvindt å dusje på huk. Virker som om uggenheten slår inn for fullt for meg da.

(Må kanskje legge til at jeg ikke har kastet opp enda, men huff så uggen.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg må gjøre avtale m mannen om å lage et knekkebrød servert på sengen fremover. Eller ha noen salte kjeks liggende på nattbordet. Tungvindt å dusje på huk. Virker som om uggenheten slår inn for fullt for meg da.

(Må kanskje legge til at jeg ikke har kastet opp enda, men huff så uggen.)

Føler med deg :klem: Det er fælt å ha det sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk har hatt det værre en dette, så er ikke veeeldig synd på meg. Håper at det går over om en mnd eller to. Får jeg ikke værre plager enn dette, skal jeg være glad.

Hvordan trimmer dere forresten? Jeg har vært lat så lenge nå at det er skikkelig vanskelig å sparke seg selv bak, men burde komme i gang nå snart. Greit å være litt i form, sånn at man har litt å stå imot med ved fødselen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...