Gå til innhold

Toddler pjatt!


Grace

Anbefalte innlegg

Jeg bestilte time på majorstuaklinikken igår, så dit skal jeg den 5 oktober. Blir langt å reise, men det er verdt det garantert. Bare håpe det ikke skjer noe før den tid.

Vanlig UL har jeg fått time til den 19.nov.

Så det blir ikke så altfor lenge mellom hver UL da.

Håper så innmari at alt er bra.

Hadde en MA for noen år siden, og det var ikke så festlig. Merket jo ingenting før det var for sent.

derfor higer jeg etter tegn nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg bestilte time på majorstuaklinikken igår, så dit skal jeg den 5 oktober. Blir langt å reise, men det er verdt det garantert.

Skal du reise helt fra Troms til Oslo for ultralyd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, har søkt nettet rundt etter steder hvor jeg kan få tidlig UL med mye informasjon og det har jeg ikke funnet noen steder. Så da blir det lang tur på oss istedet.

Ett sted jeg ringte ville de ha navn og personnummer og hele pakka, når jeg sa at jeg var ikke interessert å komme dit siden de ikke utførte det jeg ville, men han legen påsto at den informasjonen måtte de ha. Er det noen som har vært borti slikt?

Men men, kommer meg til et sted som er godt kjent da, og har gjort dette en del ganger. Så får det heller bare være at det er litt reisetid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I følge denne linken her får jeg enda ei jente. (selv om 7 andre kinesiske horoskop sier gutt) :ler:

Hva får dere andre?

http://www.discount-hotel-buchen.de/trivia/baby.php

I forhold til denne linken får jeg gutt. Det har jeg fått på en annen kinesisk kalender også.

Men hvor finner dere alle slike kinesiske horoskop? Vet det ikke er helt til å stole på, men morsomt er det da.

kan dere hjelpe meg å finne slike, så har jeg noe å gjøre når jeg kjeder meg på jobb :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I forhold til denne linken får jeg gutt. Det har jeg fått på en annen kinesisk kalender også.

Men hvor finner dere alle slike kinesiske horoskop? Vet det ikke er helt til å stole på, men morsomt er det da.

kan dere hjelpe meg å finne slike, så har jeg noe å gjøre når jeg kjeder meg på jobb :ler:

Google søk på "Chinese birth chart" eller "chinese birth calendar".

Med førstemann stemte 3 av 5 kalendere. Kanskje ikke så rart, det må jo bli en av delene. :fnise:

Morro er det lell. Denne gangen var det en klar overvekt av de som mente gutt på meg, men med tanke på at vi har fått tre gutter i familien på 40 år, tviler jeg litt. Vi får liksom bare jenter vi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg skjønner ikke helt hvordan de kan regne det ut fra kvinnens alder. Det er jo tross alt mannen som bidrar med kjønnsbestemmene celler her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, da kom blødningene her også. Har hatt litt smådrypp et par dager nå, men d ble litt mer i dag (likevel ikke helt foss). Var hos legen og fikk beskjed om at d ikke var noe å gjøre. Jeg fikk komme tilbake hvis det ble værre. Så fikk jeg beskjed om at jeg kunne jo være hjemme fra jobben i morgen, hvis jeg ville. Bedre d enn å angre på at jeg ikke gjorde d (!!!) :overrasket: Trodde man skulle bli klokere av å gå til legen.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvis det har pågått et par dager, synes jeg du burde få bedre oppfølging enn det! Hvis det fortsetter må du jo bare mase på dem til de tar deg på alvor. Men husk at det ikke trenger å være noe å bekymre seg for!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på UL på fredag. Er ifl den ca 6 uker nå.

Så det er jo ikke så mye man kan gjøre fra eller til, etter som jeg skjønner. Ting må jo bare gå sin gang.

MEN på den andre siden så vil man jo ha noen anbefalinger om hva man skal gjøre, hva skal til for at man skal ta kontakt m legen igjen og om man burde ta et par dager hjemme for å stresse ned osv.

Noen andre m humørsvingninger?

All usikkerheten gjør at jeg er psykisk ustabil. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes du skal kreve UL jeg. Det er jo ganske vanlig med blødninger tidlig i svangerskapet, men man skal jo ikke gå rundt å bekymre seg fordi. Krysser fingre for at alt er OK med den lille :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6+0 idag!!! :juhu:

Tenk at jeg allerede er inne i min 7. uke.... Enda er det jo 5 - 6 uker til den magiske grensa, men jeg er halvveis dit.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...