Gå til innhold

Toddler pjatt!


Grace

Anbefalte innlegg

Joda, men mensmurringer, ømme bryster og humørsvingninger holder ikke! :ler:

Vel, jeg har jo vært litt kvalm også da. Og trøtt. Og sliten.

Nei, mest mulig takk :ler:

Sist hadde jeg kvalme på ettermiddagen, men ikke mer enn det, så jeg er vel ikke den som får mest da. Men på en måte er jo symptomer betryggende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er bare noe helt forferdelig sliten i helgene og på ettermiddagene etter jobb. Står bare :søvn: i hodet på meg. Kvalmen har begynt å komme sigende :kjefte: , men det er ikke morgenkvalme da...den bare dukker opp sånn innimellom utover dagen.

Og jeg klarer ikke parfymelukt. Deo og godlukten til kjæresten som jeg liker så godt, blir jeg bare kvalm av nå :fnise: og min egen også...

Så går jeg rundt med en ekkel smak i munnen uansett om jeg pusser tennene og skyller med munnvann...borte blir det ikke. Men kjæresten betrygger meg i at han ikke kjenner noen ting. Enda godt det da :jepp:

Men skulle ønske jeg kjente noe mer i magen da. Har bestemt oss for å bestille UL privat da, men har allerede fått tildelt time på vanlig UL i november...gosj av meg, det er lenge til det... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer ikke til å bestille med legetime før etter uke 12 tror jeg. Da blir det ikke så lenge å vente på den ordinære UL'en.

Husker som jeg grudde meg sist. Gråt og var sikker på at noe var galt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Symptomene kommer og går her. I dag har jeg nesten ikke kjent noenting.

Vært på gravid og spebarnforumet og lest tråden missed abortion litt for mange ganger, så nå innbiller jeg meg alt mulig... :tristbla:

I morgen skal det bestilles privat UL.

Ellers fryser jeg så fælt. Alltid vært litt frossen av meg, men nå skal det ingenting til. Flere som er blitt fryspinner? Kan ikke huske at jeg var sånn første gang... hmmmm.

;) God kveld alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får skrive litt jeg også. Kanskje d hjelper på psyken. Det som kverner oppi hodet mitt for tiden er : "Huff, tenk hvis det er noe galt. Skal ikke begynne å glede meg. Men jeg ER jo gravid!" *kjenne etter* "Jo, er jeg ikke litt kvalm. Hmm... Vondt i puppene fortsatt ja. Hm.. tro om jeg får plass til stellebordet der... JEG ER GRAVID! Men hva hvis det går galt??"

Jeg blir sprø av meg selv. Og jeg som til vanlig er sååå rasjonell.

Vel, altså. Jeg har følgende symptomer:

-TRØTT/sliten

-ømme pupper

-mensmurringer (men d har vel de fleste hørt nå).

Trodde ikke det gikk an å kjenne at man har livmor.

-reagerer på noen lukter

-litt småkvalm/uggen ( i går og i dag)

-fryser, men d gjør jeg alltid.

-humørsvingninger (stakkars mann)

-tissatrengt

Noen som sa at jeg ikke er gravid???? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo på en måte betryggende med symptomer oggså da. Kom litt blod hos meg i dag da. Det var ikke noe gøy. Så nå får vi se åssen det går...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff da imli :troest: Men så lenge det ikke kommer mer går det nok bra. Selv er jeg mest nervøs for MA som jeg ikke skal merke og at symptomene skal fortsette å være der. Men håper og tror at det kommer til å gå bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsatt nokså symptomløs jeg også. Trøtt og har blitt en frossenpinne nå. Jeg som bestandig er så varm.

Har legetime på mandag jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er sykemeldt ut uka nå, ikke noe mer blod, men legen ville sykemelde meg for sikkerhets skyld pga jobben min som er ganske fysisk krevende. Så da får jeg gjøre som legen sier; ta det med ro og håpe på det beste...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Her er det egentlig overraskende lite symptomer. Brystene er fortsatt litt ømme, men ikke så mye som til å begynne med. Da merket jeg de jo bare jeg gikk :fnise:

Men jeg er konstant sulten da. Går og gnafser frukt hele dagen. Men heller det en kvalme. Moren min sier at hun heller ikke var kvalm, så da tar jeg det helt med ro.

De siste dagene har jeg merket litt til magen. Det strekker ofte og jeg er "støl" når jeg ler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke mange symptomer enda her heller. Var vondt å ligge på magen i morges og jeg var så sulten at jeg var kvalm, eller kvalm at jeg ble sulten? :klø:

Jeg har fått time til GU neste fredag. Da er jeg etter egen beregning 7+2, men det blir spennende å se hvor langt jeg egentlig har kommet. Jeg skal ikke til min egen lege, men til en på samme kontor. Hun er gyn.spes og jeg øyner jo et håp om en kjapp innvendig UL :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...