Gå til innhold

Toddler pjatt!


Grace

Anbefalte innlegg

Jeg har spist smågodt i hele dag! Uff og uff!!! :nei:

Var du på "harrytur" til Sverige?

Jepp. Ordentlig harrytur. Kjøpte brus, godteri og kjøtt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gikk visst ikke bra for meg dette. Så jeg får melde meg ut av mars/april klubben og heller satse på å komme med i mai/juni klubben snart... :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk visst ikke bra for meg dette. Så jeg får melde meg ut av mars/april klubben og heller satse på å komme med i mai/juni klubben snart... :tristbla:

Neeei :tristbla: :klemme: Så trist!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får jeg være med? Dersom jeg har regnet rett, blir det termin ca 30.april. Altså bare 4+0 i dag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk visst ikke bra for meg dette. Så jeg får melde meg ut av mars/april klubben og heller satse på å komme med i mai/juni klubben snart... :tristbla:

:gråte: Du må gjerne komme innom på besøk da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får jeg være med? Dersom jeg har regnet rett, blir det termin ca 30.april. Altså bare 4+0 i dag...

Selvfølgelig! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gikk visst ikke bra for meg dette. Så jeg får melde meg ut av mars/april klubben og heller satse på å komme med i mai/juni klubben snart... :tristbla:

Å nei......... :tristbla: Det var fryktelig trist! :klem:

Håper det går bra med deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å nei......... :tristbla: Det var fryktelig trist! :klem:

Håper det går bra med deg.

Går bedre nå. Men tok det mye tyngre enn jeg hadde trodd på forhånd. :gråte: masse i dag.

Men jeg trøster meg med at jeg ble veldig lett gravid, og de sier det gjerne går enda lettere når du har vært gravid. Så satser på ny spire om ikke så lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært på ul i dag! Den lille sparker og fekter, snurrer og koser seg! Vi fikk se hjertet og ikke minst høre hjertelyden... det var helt utrolig :hjerte:

Ble satt tilbake litt, men jeg justerer ikke i lista her før etter ordinær ul 16. oktober. Men magefølelsen min sier at termin blir 15. mars...den datoen har jeg liksom trodd på hele tida. Aner ikke hvorfor.

Har dere tenkt på skuddårsdagen da jenter? Jeg har bare tenkt på svigermors bursdag 1. mars, og skal knipe igjen alt jeg kan akkurat den dagen, men jeg må jo nå knipe igjen dagen før også... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden jeg tror jeg har termin 20. mars, så bekymrer jeg meg ikke så veldig mye for skuddårsdagen :) Men det må jo gå an å løse det på en måte hvis man føder på skuddårsdagen da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fingre for dere, jente79!

Takk, satser på at det ordner seg snart. Men tålmodig som jeg er skulle jeg gjerne hatt positiv test igjen med en gang... :sjenert:

Jeg har vært på ul i dag! Den lille sparker og fekter, snurrer og koser seg! Vi fikk se hjertet og ikke minst høre hjertelyden... det var helt utrolig :hjerte:

Så morsomt å se :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke:

Med termin 27. mars er ikke jeg så bekymret for skuddårsbarn heller. Men jeg har tenkt at det kan bli en aprilspøk :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg ender opp med termin 15. mars. Den datoen hoppa opp i hodet mitt samme dag som jeg fikk positiv test. Både jeg og broren min var født 10 dager over tida, så jeg tror ikke på noen måte jeg får mer enn to uker før. Tror dermed at både skuddårsdagen og svigermors bursdag er helt utenfor faresonen :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg melder meg på her jeg også, selv om jeg ikke vet akkurat når terminen er. Men har funnet ut at det må være et sted mellom uke 12 og uke 16. Bestilte UL på fredag, sånn at jeg kanskje får vite litt mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hellu! Jeg sniker meg inn her jeg og.... Aner ikke egentlig hvordan terminen blir, men med første dag i siste mens den 15. juli og IKM 15. august ligger det an til termin rundt 20. april. Har enn så lenge satt 25 april jeg da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hellu! Jeg sniker meg inn her jeg og.... Aner ikke egentlig hvordan terminen blir, men med første dag i siste mens den 15. juli og IKM 15. august ligger det an til termin rundt 20. april. Har enn så lenge satt 25 april jeg da.

Da ligger vi ganske likt ann.. Jeg hadde første dag i siste mens 16.07, og IKM 13.08.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på UL i dag! Fikk innvendig ultralyd. Kunne t.o.m se det lille hjertet slå! Og så fikk jeg med meg et bilde. Babyen min er 1,8 cm lang! Jeg gleder meg så ekstremt til å bli mamma, men er jo litt redd for å miste også. Trøster meg med at risikoen blir mindre og mindre. Skal slippe jubelen løs og fortelle det til alle som gidder å høre når jeg har nådd 12 uker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...