Gå til innhold

Toddler pjatt!


Grace

Anbefalte innlegg

Jeg var på UL på fredag. Er ifl den ca 6 uker nå.

Så det er jo ikke så mye man kan gjøre fra eller til, etter som jeg skjønner. Ting må jo bare gå sin gang.

MEN på den andre siden så vil man jo ha noen anbefalinger om hva man skal gjøre, hva skal til for at man skal ta kontakt m legen igjen og om man burde ta et par dager hjemme for å stresse ned osv.

Noen andre m humørsvingninger?

All usikkerheten gjør at jeg er psykisk ustabil. :sjenert:

Tiltagende blødning, vil jeg tro at er nok til å kontakte lege. Særlig hvis blodet er friskt.

Jeg tror det kan være lurt å ta et par dager hjemme for å roe ned litt. Man går jo litt på "tuppa" mens man venter, ikke allitd like lett å konsentrere seg om jobben da.

Håper alt er i orden med spiren din :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg fikk jente på den testen, håper at det er sant.. :sjenert: Ellers så håper jeg også på en gutt... Kommer det en kattunge, ja da vet jeg ikke! :ler: Eller en frosk! :ler:

*gå å legg deg!*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har passert den magiske grensen mens jeg var bortreist men må innrømme at jeg ikke føler meg noe som helst tryggere...

Gleder meg til UL men det er jo såååå lenge til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk jente på den testen, håper at det er sant.. :sjenert: Ellers så håper jeg også på en gutt... Kommer det en kattunge, ja da vet jeg ikke! :ler: Eller en frosk! :ler:

*gå å legg deg!*

Uff. Det minner meg om når jeg gikk gravid med frøkna. Jeg slukte alt jeg kom over av graviditet og studerte plansjer av fosterutviklingen og alt. Særlig en plansje må ha gjort inntrykk, den viste utviklingen av ulike dyrefostre og mennesket og hvor like vi var i utviklingen i begynnelsen.

Den natten drømte jeg at jeg fødte en liten gris med downs...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare fnise litt av Nicky som føder griser :ler:

I følge den linken der får jeg jente. Mamma og mannen tror det blir jente, jeg selv tror det blir gutt. Får se!

Jeg har også passert den grensa, og kjenner at skuldrene er senket. Men det merkelige er at vi ikke har fortalt det til noen etter passeringa...trodde liksom vi skulle løpe rundt og fortelle det til alle. Jeg synes fremdeles det er koselig med en liten hemmelighet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha jeg drømte at jeg fikk en negerunge jeg. Hadde vært et lite forklaringsproblem da både jeg og mannen er hvite... Men dog bedre enn en grisunge kanskje ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I følge linken får jeg gutt. Jeg har ikke noen følelse av hva det blir selv, men jeg tror kanskje det har litt med å gjøre at det ikke har gått opp for meg at jeg er gravid.

Gleder meg til 11.september, for da skal jeg sannsynligvis på tidlig UL. Vil tro det går mer opp for meg da. :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er først nå den siste uka det har begynt å gå opp for meg. Fikk ikke noe særlig symptomer før uke 7 heller. Har i grunnen bare vært trøtt og sliten, litt kvalm, men har heldigvis ikke kasta opp - det er noe av det verste jeg veit.

Har egentlig en følelse av at det er jente, men det er jo litt tidlig enda. Blir glad bare jeg får en frisk unge ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det merkelige er at vi ikke har fortalt det til noen etter passeringa...trodde liksom vi skulle løpe rundt og fortelle det til alle. Jeg synes fremdeles det er koselig med en liten hemmelighet!

(sniker litt her jeg... :sjenert: )

Jeg er og sånn som synes det er moro med en liten hemmelighet, er 16+4 idag, og ingen runt her vi bor vet det enda :fnise: . Sa til sambo at om noen spør er det greit å si ja etter uke 16. Men da jeg kom dit ville jeg fortsatt ikke si det, så nå har jeg sagt etter uke 18, da er jeg jo fire mnd. Det er jo fortsatt uvirkelig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er litt deilig med en liten hemmelighet, ja. Her er det bare oss, pluss de to beste venninnene mine, som vet. Den ene hadde sett graviditetstesten min i søpla på badet :ler:

Og da var det vel ikke akkurat noe å nekte på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men herregud. Her sitter jeg og aner fred og ingen fare, og så får jeg den vanvittige utfloden (eller hva det nå er) som t.o.m går gjennom buksa! :ler:

Noen som har merka noe sånt før?

Rare kroppen.

:riste:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Utfloden min forandrer seg fra dag til dag. Noen ganger ingenting, ofte veldig tyntflytende så jeg kjenner at det renner, og som i dag nesten grønn... :eeeh: Tok en sjekk når jeg var på UL sist, og det var ikke noe galt, så da tar jeg det med ro.

Ellers tror jeg nesten jeg får en storspist gutt så sulten som jeg er om dagen :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er sulten hele tiden jeg også. Tror det har noe mer hormonendring i kroppen, for svigermor går på hormonkur i forbindelse med overgansalder, og hun sliter med det samme ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Da her jeg vært på sykehuset og tatt innvending UL. Lille spiren min er der fortsatt. Så den lille hjertet banke der inne. :fnise:

Nå håper jeg at smerter og blødninger holder seg borte. Har blitt bedre d siste døgnet. Kanskje jeg snart skal begynne å glede meg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...