Gå til innhold

Toddler pjatt!


Grace

Anbefalte innlegg

Den som hadde en slik mage at det synes med en gang det skjedde noe! :sjenert:

Er ikke så kjekt det heller, tror jeg. Man forteller det jo gjerne ikke til alle med en gang, og da er det greit at det ikke synes så godt før det er gått en stund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vil jo ha magen, men så vil jeg ikke ha den enda... :fnise: Kommer nok til å bli lei av den tidsnok uansett, men da kunne jeg jo liksom følt det litt mere på meg at jeg har en Frosk i magen... :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den som hadde en slik mage at det synes med en gang det skjedde noe! :sjenert:

Uff, nei. Jeg er glad det ikke "vises" enda. Selv om det tydeligvis gjør det siden mine gamle tanter sa de kunne se det på søndag...

I går kom en kollega ut av skapet og sa hun ikke orket holde magen inn lengre. Jeg verket etter å si noe, men følte jeg måtte vente noen uker enda før sjefen får vite det.

Men jeg stakk innom kollegaen min etterpå og sa "jasså, det er du som har smittet meg." ;)

Og da fortalte hun meg at det var ei annen ei vi jobber sammen med på prosjekter som hadde spurt henne om det var noe på gang hos meg fordi jeg så tykkere ut enn i sommer. :overrasket:

Og det skjønner jeg virkelig ikke. Alt jeg har av klær passer som det alltid har gjort enda. Men det er vel sånn at noen kan "se" sånt?

(fatter ikke hvorfor de irriterer meg sånn, men det gjør de...)

Grunnen til at det er satt i uke 17-20 er fordi det er da det er mulig å sette en mer bestemt termin. I tillegg kan man jo ofte se kjønnet også, og det er det jo mange som vil.

Det har vel vært diskutert å gi UL i uke 12 også, men jeg tror mange er i mot det pga frykt for at flere tar abort om det viser seg at det er noe galt med fosteret.

Du kan jo uansett ta privat UL hvis du vil da :) Jeg vurderte det, men fant ut at det ikke var nødvendig da jeg fikk høre hjertelyden i uke 11.

Joda, jeg vet argumentasjonen bak "sen" UL, men jeg mener fortsatt at det må være bedre og mindre belastende å finne ut om det skulle være noe tidligere enn uke 17...

Har en time til privat UL i uke 11 + 3... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fortalte det på jobb i går. Da var det ei som triumferende pekte på meg og sa "Jeg visste det!! Jeg visste det! Ikkesant jeg spurte om det for et par uker siden!" Hun hadde faktisk spurt en kollega om jeg var gravid, fordi jeg så tykkere ut nå enn i sommer. Så her vises det tydeligvis...!

Ellers så spyr jeg. Har vrengt hele meg i dag. Jeg er hjemme pga hodepine i morges, men den har gitt seg nå. Jeg måtte sove den vekk, kan ikke ta medisinen min nå som jeg er gravid. Og da jeg våkna nå nettopp så prøvde jeg å spise, men det kom rett opp igjen. Uten forvarsel, ikke kvalm eller noe.... Det er grusomt!! Håper det er en engangsforeteelse, for å si det sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det syns ganske godt på meg, merket det var flere på trening i går som tittet på magen min, men ingen turte å spørre.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fortalte det på jobb i går. Da var det ei som triumferende pekte på meg og sa "Jeg visste det!! Jeg visste det! Ikkesant jeg spurte om det for et par uker siden!" Hun hadde faktisk spurt en kollega om jeg var gravid, fordi jeg så tykkere ut nå enn i sommer. Så her vises det tydeligvis...!

Ellers så spyr jeg. Har vrengt hele meg i dag. Jeg er hjemme pga hodepine i morges, men den har gitt seg nå. Jeg måtte sove den vekk, kan ikke ta medisinen min nå som jeg er gravid. Og da jeg våkna nå nettopp så prøvde jeg å spise, men det kom rett opp igjen. Uten forvarsel, ikke kvalm eller noe.... Det er grusomt!! Håper det er en engangsforeteelse, for å si det sånn.

Folk følger visst godt med på vekten vår og :skravle::skravle:

Synes nesten det er litt drøyt, jeg. All denne spekulasjonen hele tiden om vi er gravid.

Huff, den spyingen høres ikke god ut altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk følger visst godt med på vekten vår og :skravle::skravle:

Synes nesten det er litt drøyt, jeg. All denne spekulasjonen hele tiden om vi er gravid.

Enig! Kjenner jeg blir litt provosert (hormonell....? :sjenert: ) av all denne slarvingen. Det er sikkert masse slarv bak ryggen på meg nå pga denne nysgjerrige kollegaen. Hun er av den sladrete typen som bare må dytte nesa si i alt mulig.

(Godt jeg ikke er kjendis som må tåle slike spekulasjoner i hytt og pine) :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler selv av magen er ulik fra dag til dag, men da jeg skulle prøve gravidbukser idag ,så jeg at det var nok stor selv om jeg følte meg mindre idag. Magen ble mye finere i gravidbukse da :) Ble rund og jevn ikke som en sånn fettpølse som henger over buksa... Tror kanskje jeg skal begynne med gravidbukser om ikke så lenge selv om jeg egentlig ikke trenger det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha. Fettpølse. :ler:

Jeg kjøpte meg bukse på B-Young som var litt elastisk i livet. Var av merket Ichy og kostet bare 200kr, så da slo jeg til. Var sånn sort bukse med press i. Men alle bukser er for lange for meg.. og jeg hater å sy opp ting. Det irriterer vettet av meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes nesten det er litt flaut å si til folk at jeg er gravid, jeg. Men jeg er åpen om det nå da, siden jeg har kommet inn i uke 12 og alt ser bra ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lurte på om jeg skulle si "jeg har fått i meg noe jeg ikke har spist". Heh. Men jeg har bare sagt rett ut at jeg er gravid. Folk har lurt fordi jeg har vært sykemeldt, og så har jeg sagt at det var pga kvalme. Og da har de vel også lurt på om jeg var gravid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må også legge opp alle buksene mine, derfor tenkte jeg at jeg måtte være litt tidlig ute, sånn at de var klare til jeg trenger de... Det er så kjedelig å legge opp bukser, så de blir sikker liggende noen uker før jeg gidder å gjøre noe med de...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nå må dere så på Nrk1 klokken 1955, om jordmødrene! Jeg gleder meg ihvertfall til å se det! Jeg er så dårlig på å følge med på serier, men dette må jeg ha med meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si de var modige som har latt kamerafolk få slippe til på fødestua!

Jeg skulle rydde opp etter middagen og satt og snufset oppi restene av moussakaen. Lettrørt så det holder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si de var modige som har latt kamerafolk få slippe til på fødestua!

Jeg skulle rydde opp etter middagen og satt og snufset oppi restene av moussakaen. Lettrørt så det holder.

Ja, når han faren begynte å grine, ja da hulket jeg også! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...