Gå til innhold

Prosjekt kropp 3


Kylling

Anbefalte innlegg

Listet meg opp på vekten, det var ikke så ille som jeg hadde fryktet. Hadde faktisk gått ned 1 kg i sommer....Skal ha mensen og har så lyst på noe goddis!, men har bestemt meg for ikke å løpe til kiosken. Utfordringen blir til helgen, skal feire mannen sin 40 årsdag.

Bra at du klarer å stå imot godterisuget! Jeg har STORE problemer under mensen.. Det er skikkelig ille! Hadde et stort sug her i stad, men jeg lagde meg litt havregrøt, puttet oppi noen rosiner og spiste et eple etterpå. Hjalp litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så flink du har vært som har vært ute og rodd, Dallandra! Har du noen tips til meg for hvordan jeg skal klare å sette i gang med trening igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra at du klarer å stå imot godterisuget! Jeg har STORE problemer under mensen.. Det er skikkelig ille! Hadde et stort sug her i stad, men jeg lagde meg litt havregrøt, puttet oppi noen rosiner og spiste et eple etterpå. Hjalp litt.

Sukkerfrie pastiller hjelper meg når det er nød. Läkerol og Lacryl er lave på kalorier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sukkerfrie pastiller hjelper meg når det er nød. Läkerol og Lacryl er lave på kalorier.

Ekstra pastillene, noen som vet hvordan de ligger an i kalorier? De med salt lakris og dragefrukt er veldig gode nemlig.

Men å veie mat og sånn, det orker jeg ikke. Må jo ta hensyn til de andre her i huset også, så det blir nok ikke egen mat for meg til middagen... Så får jeg bare prøve å få den så sunn som mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ekstra pastillene, noen som vet hvordan de ligger an i kalorier? De med salt lakris og dragefrukt er veldig gode nemlig.

Men å veie mat og sånn, det orker jeg ikke. Må jo ta hensyn til de andre her i huset også, så det blir nok ikke egen mat for meg til middagen... Så får jeg bare prøve å få den så sunn som mulig.

Extra-pastillene ligger også lavt på kalorier. Dropsene inneholder en del mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Idag skal jeg trene etter jobb! Først litt sykling + diverse styrke, deretter litt svømming. Har lyst til å få inn rutine på å trene minst 2 ganger i uka fremover.

Hadde utrolig lyst på godteri i går kveld, men spiste banan + eple i steden..

Som Dallandra vil ikke jeg heller telle kalorier hver dag, men sjekker innimellom for å se om en "normal spisedag" er godkjent :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vampyra

Jeg har ingen planer om å melde meg på, men jeg tenkte jeg bare skulle søke litt inspirasjon til å komme tilbake til de sunne vanene mine. Treningen har sklidd helt ut og maten er jeg ikke like flink med heller, så nå skal jeg iallefall skjerpe inn litt. Men når det gjelder slanking er jeg veldig usikker... Vurderer å avtale en ny legetime for å få skikkelig hjelp, ettersom utredningene ikke har gitt resultater.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere sett denne?

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?sho...p;#entry4750294

Kjempefin side - ihvertfall for å se hvor mye kalorier det er i ting når man bare ha en matbit eller noe godt på kvelden...

Innihelsike.. Jeg kan fint dytte i meg en hel pose ostepop alene! TUSEN TAKK for linken! Det var virkelig en tankevekker...

Idag skal jeg trene etter jobb! Først litt sykling + diverse styrke, deretter litt svømming. Har lyst til å få inn rutine på å trene minst 2 ganger i uka fremover.

Hadde utrolig lyst på godteri i går kveld, men spiste banan + eple i steden..

Som Dallandra vil ikke jeg heller telle kalorier hver dag, men sjekker innimellom for å se om en "normal spisedag" er godkjent :)

Flink du er som trener.. Ble ikke spinning som jeg hadde tenkt i dag.. Kan du sparke meg litt i rompa? Jeg trenger det veldig!!!

Jeg har ingen planer om å melde meg på, men jeg tenkte jeg bare skulle søke litt inspirasjon til å komme tilbake til de sunne vanene mine. Treningen har sklidd helt ut og maten er jeg ikke like flink med heller, så nå skal jeg iallefall skjerpe inn litt. Men når det gjelder slanking er jeg veldig usikker... Vurderer å avtale en ny legetime for å få skikkelig hjelp, ettersom utredningene ikke har gitt resultater.

Fint at du henger litt i kulissene, Vampyra, selv om du ikke melder deg på. Å skjerpe seg når det gjelder trening og mat er knallbra selv om du er usikker når det gjelder slanking! :) Synes virkelig at du skal vurdere en ny legetime dersom du ikke føler du har fått den hjelpa du trenger. :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag veide jeg 1,5 kg mindre enn i går! :overrasket:

Da var det nok mensen som var grunnen til vektøkinga jeg hadde i går morges. Hvis vekta i dag var reell så har jeg gått ned 0.8 kg denne uka. Høres for godt ut til å være sant..

Skal på fest i morra, og jeg skal drikke øl. Jepp, jeg VET at det er masse kalorier i øl, men jeg akter ikke å slutte med det. Samme hva! Har klart å gå ned i vekt tidligere selv om jeg har drukket litt øl i helgene, så det skal jeg jammen klare denne ganga også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag veide jeg 1,5 kg mindre enn i går! :overrasket:

Da var det nok mensen som var grunnen til vektøkinga jeg hadde i går morges. Hvis vekta i dag var reell så har jeg gått ned 0.8 kg denne uka. Høres for godt ut til å være sant..

Skal på fest i morra, og jeg skal drikke øl. Jepp, jeg VET at det er masse kalorier i øl, men jeg akter ikke å slutte med det. Samme hva! Har klart å gå ned i vekt tidligere selv om jeg har drukket litt øl i helgene, så det skal jeg jammen klare denne ganga også!

kan du ikke drikke sånn lavkaloriøl da? visstnok veldig godt.

lurt å spare der man kan vettu!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, jeg er en ivrig tilhelger av Hansa Ultra! Selv om det ikke er SÅ mye kcal å spare... Men alle monner drar osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ultra er lavkalori ja, samme med Grevens Cider Pære uten tilsatt sukker. Den er bedre enn vanlig pære synes, ikke så søt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helga er vanskelig. Jeg har alltid hatt store problemer med helgene. Gamle innebygde holdninger om at det er lov til å kose seg med feit mat og godterier i helgene sitter veldig dypt hos meg.

Skal som sagt på fest i kveld. Dagen derpå pleier jeg å bli snormt sugen på feit mat, chips og smågodt. Er det noen som har noen gode tips til hvordan jeg kan stagge dette suget? Jeg vet at det sannsynligvis er pga. væskemangel at kroppen higer etter salt og fett, så jeg skal virkelig prøve å drikke en del vann innimellom øldrikkinga. Og jeg skal ikke kjøpe inn godterier og chips under handlerunda i dag.

Hvordan komme seg ut på tur dagen derpå? Jeg blir som regel ligdende i horisontal stilling, men jeg tror jeg blir friskere av å gå ut i frisk luft.

Ha en fin lørdag alle sammen, uten de altfor store utskeielsene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er vi en del medlemmer i prosjektet! Kan dere kopiere og skrive inn startvekt og mål? Jeg måler cm rundt det bredeste på magen (ved navlen) siden det er mitt problemområde.

Kylling - Startvekt 30.07: 74 kg. Mål: 68 kg

Magemål 30.07: 91 cm

Skya

Dallandra Darcy

-eline-

trude.lutt

Starfish

Pingse

Cuba

gjest mann

MelonCollie

Tabby

Flere må også gjerne melde seg på! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra Kylling, her kommer mine mål (dette bør få meg kjappere i gang med slankingen, jeg har ikke begynt ennå :ler: ):

Startvekt 4/8: 68 kg

Magemål, ved navlen 4/8: 93 cm :overrasket: Så definitivt mitt problemområde!

Mål: 60 kg :)

Ehhh... var det sånn du ville jeg skulle gjøre det Kylling?

Endret av Pingse
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

MellonCollie sine mål..

Startvekt 01/08/07: 65 kg

Magemål (ved navle): 86 cm

Mål: 55 kg (mulig det revurderes, men må ha litt å strekke seg etter :ler: )

Ikke så flink i dag, men jeg har gitt meg selv lov til å skeie ut litt i helgene. Ellers tror jeg ikke jeg hadde klart å gjennomføre...

Så da blir vel lista slik:

Kylling - Startvekt 30.07: 74 kg. Mål: 68 kg

Magemål 30.07: 91 cm

Skya

Dallandra Darcy

-eline-

trude.lutt

Starfish

Pingse - Startvekt 4/8: 68 kg

Magemål, ved navlen 4/8: 93 cm

Mål: 60 kg

Cuba

gjest mann

MellonCollie - Startvekt 01/08: 65 kg

Magemål (ved navle): 86 cm

Mål: 55 kg

Tabby

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper dere alle vil bli aktive i denne tråden! :)

Det ble vanlig Tuborg på meg i dag. Hadde glemt at jeg hadde 12 bokser liggende i kjelleren etter en harrytur til Danmark i sommer. Det er ikke så sinnsykt mye som skiller i kaloriinnholdet uansett, og der sparte jeg iallfall de pengene.

Jeg vil unne meg noe godt i helgene, men skal være streng med meg selv i ukedagene. Hvis jeg vet at jeg kan unne meg noe ekstra på lørdagene, så tror jeg ukedagene skal bli lettere. Dessuten vil jeg nok ha veiedagene på tirsdager, dette fordi at hvis jeg er ute i helgene så vet jeg av erfaring at vekta mandag morgen er høy pga. stor væskeansamling etter utskeielsene... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...