Gå til innhold

Livet med lillegutt


MellonCollie

Anbefalte innlegg

Ja, jeg tror nok det går bra når det er en baby som skal være der hele tiden. Men hadde utrolig vondt av henne, så stressa som hun var.. er nok litt usikker av seg - mulig vi skal til en adferdsterapeut med henne etterhvert - se om det er noe vi kan gjøre for å gjøre henne tryggere. Vil jo bare at hun skal ha det bra.

I dag har jeg mailet litt med moren min, og det ser ut til at de muligens tar en tur oppover i løpet av måneden. Savner de sånn nå, og det er fryktelig lenge til jul.

Apropos jul - jeg har allerede begynt å komme i julemodus jeg :ler: Så det hadde kommet julemaripan i butikken, men jeg skal forsøke å være like flink i år som i fjor, da kjøpte jeg ingenting av det før 1. desember. Hadde et håp om å kanskje klare å lage egne julekort i år, som et lite hobbyprosjekt. Men da bør jeg vel antagelig snart komme i gang? :klø: Har alltid så store planer som jeg ikke er så flink til å komme i gang med.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Blir nok godt med en tur hjem vil jeg tro. :)

Ja, julemarsipan i butikkene NÅ. Det er litt vel tidlig. Snart kommer vel påskemarsipanen også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hadde utrolig vondt av henne, så stressa som hun var.. er nok litt usikker av seg

I dag har jeg mailet litt med moren min, og det ser ut til at de muligens tar en tur oppover i løpet av måneden. Savner de sånn nå, og det er fryktelig lenge til jul.

Ja huff man får jo så vondt av de... hver gang jeg har besøk av mine tantebarn så blir katten min så urolig at han ikke klarer å sove noenting, så han ligger og er helt utslitt etterpå. Men av og til tok jeg han opp i andre etasje unna lille nevøen min for å få han bevisst til å roe seg ned selv om guttungen var her... måtte sitte oppe med han og holde han i hånda og synge for han.. nesten som en baby :ler:

Så koselig om du hadde fått besøk av foreldrene dine! Herlig med mammaer å snakke med innimellom, spesielt når de bor så langt unna :)

Nattinatti MellonCollie!

Endret av Tassie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uthvilt er vel å overdrive å si at jeg er.. sambo ler av meg - jeg er stort sett ganske trøtt fra rundt 1900 på kvelden. Men med en gang klokka er over 2200 så er jeg lysvåken. Så når vi skal legge oss klarer jeg jo aldri å holde kjeft, og det blir masse skravling.. Og når jeg våkner dagen etter skjer det samme - trøtt på morgen og ettermiddag. Jaja, har aldri lagt skjul på at jeg egentlig er et nattmenneske.. :sjenert:

Var innom biblioteket i går og lånte meg to bøker. Stieg Larsson sin "Jenta som lekte med ilden", og "Berlinerpoplene" av Anne B Ragde. Den første boka har jeg kun på ukeslån, så begynte der i går og får være kjapp. Berlinerpoplene har jeg forsøkt meg på før, men gir de et nytt forsøk pga TVserien. Vil gjerne ha lest de før jeg ser det på TV.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uthvilt er vel å overdrive å si at jeg er.. sambo ler av meg - jeg er stort sett ganske trøtt fra rundt 1900 på kvelden. Men med en gang klokka er over 2200 så er jeg lysvåken. Så når vi skal legge oss klarer jeg jo aldri å holde kjeft, og det blir masse skravling.. Og når jeg våkner dagen etter skjer det samme - trøtt på morgen og ettermiddag. Jaja, har aldri lagt skjul på at jeg egentlig er et nattmenneske.. :sjenert:

Var innom biblioteket i går og lånte meg to bøker. Stieg Larsson sin "Jenta som lekte med ilden", og "Berlinerpoplene" av Anne B Ragde. Den første boka har jeg kun på ukeslån, så begynte der i går og får være kjapp. Berlinerpoplene har jeg forsøkt meg på før, men gir de et nytt forsøk pga TVserien. Vil gjerne ha lest de før jeg ser det på TV.

:fnise: Jeg må le. Beskrivelsen din av hvordan du er om kvelden er akkurat som å lese om meg selv! Stuptrøtt i 18-19 tiden. Så bikker klokka 2130-2200 og jeg er lys våken. Skravler høl i hodet på mannen... Ikke lett å være nattemenneske med dagtids jobb!

Jeg holder på med bok nr tre i serien til Anne B Ragde. Kjøpte den på lørdag og er snart ferdig... :sjenert: Synes den serien er vanvittig bra!

Ha en flott uke, tenk, snart er det helg igjen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ååå, julemarsipan!! :sikle: Det fristet sinnsykt nå :sjenert:

Hehe, du er ikke alene om å være nattmenneske! Jeg hater å stå opp tidlig, jeg er så sinnsykt trøtt at det er ille... Så blir jeg mer og mer våken utover dagen, trøtt etter jobb og på ettermiddagen, før jeg blir kjempevåken noen timer før jeg legger meg :fnise: Men nå sies det at jeg enten er veldig rolig, eller veldig hyper da... har bare to moduser jeg! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville heller hatt en åtte til fire jobb mandag til fredag, enn en skift-jobb slik jeg har det nå..

Men jeg er nok også ett B-menneske som elsker å være oppe lenge på kvelden, og hater å stå opp tidlig så jeg er nok litt som deg jeg :)

Ha en fortsatt fin kveld! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Torsdag, og snart helg :juhu:

I går hentet kjære meg på jobben, så kjørte vi på IKEA. Skulle bare ha litt småting, men for meg som er vokst opp langt unna noen IKEA er jo dette alltid like spennende :ler: Så jeg endte med å få trumfa gjennom å spise kjøttboller siden vi først var der, det har nå sin egen sjarm ;)

Når vi kom hjem, så var det veldig mye folk ute i bakgården vår - viste seg at det var dugnad (som vi hadde glemt... :sjenert: ). Så den avslappinga og ikea-bygginga vi hadde sett frem til ble det ikke noe av! Men er godt når man er ferdig da, vi fikk gjort en del. Og så er det jo alltid koselig å treffe naboene litt. Er ikke så flinke til det vanligvis.

I går snødde det faktisk her :hakeslepp: Det føler jeg er litt tidlig altså. Hvor ble det av finværet??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hvor er finværet?? Her på KG er det jo alltid fint vært ;) Men ute er det kaldt og vått.. I dag er det heldigvis litt sol som titter fram da, som igjen virker inn på temperaturen.. :)

Håper sola varer hele helga! :sol:

Ha en superfin helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal på IKEA i morgen, men det er ikke noe jeg gleder meg til. Blir bare innom en kort tur, synes det er skikkelig massete der.

Håper du får en god helg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hallo:

Koselig med Ikea! Jeg er også oppvokst uten Ikea, så det var ekstra stas at Trondheim hadde ikea når jeg flyttet ;)

Alltid koselig med mat på Ikea, godt og billig :)

Ille at det snør allerede! :sjokkert: Tror faktisk det sludder/snør nå også... Godt å være inne, selv om jeg faktisk fryser litt...

God helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann! Håper du har hatt en fin helg! :) Det har hvertfall jeg.. Godt jeg fikk tatt meg en real fest nå før EL... Regner med den dukker opp i løpet av uka ;)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Her har det gått noen dager siden sist - takk for hilsener alle sammen :) Travle dager på jobb, og ikke vært så mye på PCen på kveldstid. Men jeg kommer sterkere tilbake :)

Helga var bra. Brukte den til å lese ut Stieg Larssons "Jenta som lekte med ilden", kafèbesøk med venninner, husarbeid (brukte mye tid på matalging!), og en liten tur ut på lørdag. Sambo har eksamen i dag, så han har fått bruke tida si på å lese mens jeg gjorde resten.

CD11 idag.

EL kommer vel til helga vil jeg tro, mellom fredag og mandag! Jeg har roa ned babypraten hjemme, nå er det kjære som har tatt over!! Begynt å spørre når jeg har EL, og masse andre ting. Han har plutselig blitt helt gira, og var fast bestemt på at denne måneden skulle det klaffe ;) Vi får gjøre vårt beste!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, morsomt at samboeren din er engasjert da i allefall, kjenner enkelte hvor mannen ikke virker så interessert selv om de er enige om å begynne å prøve, og det kan jo ikke være så gøy... lykke til i allefall ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe :fnise: Godt han er engasjert da :) Hos oss er det fortsatt jeg som må nevne for ham at det nærmer seg EL, og det virker som om øynene lysner til når jeg sier det :rødme: I tillegg så virker det som om han blir ekstra tent på meg når han vet det nærmer seg EL.. Enda godt det da :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, takk for hilsen..

Så bra at du har en engasjert mann!! Min er også ganske giret, og har igrunn gledet seg og vært klar til å begynne å prøve en stund nå. Og glad er jo jeg for det, hadde vært trist om jeg følte jeg var alene om dette...

Det er jo lett å bli revet litt med i babyting i disse tider..! :Hehe:

Lykke til med :humpe: i helgen! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...