Gå til innhold

Livet med lillegutt


MellonCollie

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ikke for å gi deg falske forhåpninger her, men jeg drømte at jeg var gravid natta før jeg testa positivt!

Så nå er det virkelig bare å sette i gang :popcorn: spisinga!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har jeg også, men begynner å bry meg mindre og mindre :ler: Seølvfølgelig kjører jeg safe til vanlig, men noen ganger gjør jeg som jeg vil! Og han spiser da også, bare med en liten rynke på nesen!! :legråte:

Gjør det noen ganger jeg også... Hender jo faktisk han liker det når han først har smakt.

Har sagt han må stramme seg opp hvis det blir små her. De kan jo ikke lære sånt av faren...

Spennende dette her, MellonCollie :popcorn:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For å fortsettte matdiskusjonen, så må jeg si til dere jenter med kresen mann - det finnes håp altså!

Jeg var nemlig håpløst kresen før :sjenert: Men de siste årene, særlig etter jeg ble sammen med kjære (som spiser alt, og elsker å prøve nye ting), fant jeg ut at jeg måtte stramme meg opp :ler:

Men, til mitt forsvar, så har jeg mer "sensitive" smaksløker enn han. Ting han synes nesten ikke smaker noe, smaker masse hos meg. Det som er sterkt for ham, er 10 ganger sterkere hos meg, det som er bittert hos ham, er mye mer bittert hos meg. *forsøker å ro seg bort* :plystre:

Men, jeg har altså blitt mye bedre! Nå prøver jeg i alle fall å spise litt av alt, og er det noe jeg ikke synes er så godt, så tar jeg heller litt mindre av det :)

Første november i dag dere, det nærmer seg desember og advent :nisse: Jeg gleder meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner en som drømte at hun var gravid med kattunger :fnise: hun var gravid dog med et menneske baby :fnise:

Masse lykke til

:popcorn:

:skratte:

Hvis det skulle være noe på gang her, så håper jeg ikke det er katter i alle fall! Kunne gjerne tenkt meg katt altså, men ikke helt på den måten :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å fortsettte matdiskusjonen, så må jeg si til dere jenter med kresen mann - det finnes håp altså!

Jeg var nemlig håpløst kresen før :sjenert: Men de siste årene, særlig etter jeg ble sammen med kjære (som spiser alt, og elsker å prøve nye ting), fant jeg ut at jeg måtte stramme meg opp :ler:

Mannen har blitt litt bedre, det har han. Tror han også har litt dårlig samvittighet for at han er så negativ noen ganger...

:skratte:

Hvis det skulle være noe på gang her, så håper jeg ikke det er katter i alle fall! Kunne gjerne tenkt meg katt altså, men ikke helt på den måten :ler:

:ler: Skulle vel være ganske trygg der :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ballerina
Første november i dag dere, det nærmer seg desember og advent :nisse: Jeg gleder meg!

:nissevink: kan nesten gjøre sånt nå! JIPPI! Gleder meg til advent :) (lurer på om jeg må kjøpe meg en julebrus i dag ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal faktisk trene i dag også. Fant ut at det er viktig å få inn gode rutiner fra starten av...

Julebrus, ja. Jeg forsøker å være sterk og vente med alt det til 1. desember. Men jeg tenker så mye på det at dagen allerede er planlagt da :ler:

1. desember skal jeg kjøpe inn julebrus og julemarsipan, og kose meg med det mens jeg skal se Love Actually! Første julestemningsting i år :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er greit å vente med julemarsipanen til desember ja :) Desember skal jo være litt spesiell. :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahhh, Love Actually, det er julestemning det, og romantikk så det suser :rødme:

Eg har allerede synda mot meg sjølv i år og drukket julebrus... men kun ei 0,33 flaske av Hansa sin. Lerum sin, den beste, sparer eg til desember :sikle:

Fy da, Glow :nei: Neida, så lenge man sparer det beste til slutt, så får du vel få lov til å drikke litt før desember da :fnise:

Jeg må jo drikke Dahls helt frem til jul jeg, da.. Hjemme er det kun Borg julebrus som gjelder. Som forøvrig vant VG's best i test i fjor, både med den røde og den brune varianten!

Love Actually er en god-film. Jeg er generelt svak for romantiske komedier med Hugh Grant, men denne er ekstra fin!

Synes det er greit å vente med julemarsipanen til desember ja :) Desember skal jo være litt spesiell. :rødme:

Jepp, er det jeg også tenker.. begynte med det i fjor, det med å vente. Selv om det er tøft enkelte dager når jeg må stå i kø i butikken og julemarsipanen ligger rett ved siden av!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå nærmer IKM seg med stormskritt ja ;)

Og ja! Hvorfor legger de alltid julemarsipanen så nærme deg som mulig når man står i køen i matbutikken og skal betale? Det er jo som om de nesten tvinger det på deg! Hmm.. Syns hysteriet begynner litt for tidlig jeg da.. Julegavehandling er det jo greit å være tidlig ute med, men alt det andre; julepynt, julesanger, nisser osv. det burde de vente med til 1. desember. Man blir jo lei jula før den i det hele tatt har begynt! Jaja... det var nå min mening da :)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

CD28 i dag. Merker ikke noe av hverken symptomer eller TR så langt. Håper jeg bare får TR i dag, og ikke må vente til mandag. Vil bare få det avklart og komme i gang med neste PP.

Sliten i kroppen etter trening i går, drev litt styrketrening blant annet på rygg - og det har jeg ikke gjort mye av det siste året! Kjenner det trengs.

Mannen har nå dratt på tur med jobben. Vi tok helgekosen på forhånd i går, og lagde oss biff, fløtegratinerte poteter, og stekt sopp og brokkoli. Nydelig! Jeg har nettopp fått meg skoesken med alle sex og singelliv-episodene, så mine helgeplaner er vel spikra ;)

Satse på en lang tur med voffs når jeg kommer hjem slik at hun er rolig og fin i kveld :ler: Selv om det ikke frister masse i dette været... får kle godt på meg!

Åh, og god helg til alle sammen :klem:

Endret av MellonCollie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fingrene for deg nå MellonCollie :) Min forrige periode var også sånn at jeg "visste" jeg ikke var gravid og ville bare i gang med neste PP... Men man skal aldri si aldri ;)

Jeg tester på søndagen tenker jeg.. Er ikke du blitt utålmodig ennå?

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...