Gå til innhold

Livet med lillegutt


MellonCollie

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei imli, så hyggelig med nytt ansikt i boka mi!

Ang IKM er jeg litt usikker på når nøyaktig det er.. men rundt 4. eller 5. november en gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ang IKM er jeg litt usikker på når nøyaktig det er.. men rundt 4. eller 5. november en gang!

Ikke noe greit med utstabile sykluser... hvorfor kunne det ikke vært så enkelt som at alle kvinner hadde 28-dagers syklus og thats it?! :sjenert: Mye lettere å prøve å få babiser og alt mulig da ..

Jaja, iallefall ikke lenge til IKM! Det blir spennende uansett når det er, kanskje ekstra spennende også siden det ikke er helt klart når...

Følger iallefall spent med og håper på det beste! :popcorn:

Du må ha en fiiin helg MellonCollie og prøve å slappe av fra jobben! :klemmer::klemmer::klemmer::klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke så lett å legge fra seg jobben, hvis man har noe som påvirker en psykisk. Tror ofte det er lurt å snakke om det hjemme - få ut tankene og lette litt på trykket.. Det hjelper hvertfall for meg! :)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei imli, så hyggelig med nytt ansikt i boka mi!

Ang IKM er jeg litt usikker på når nøyaktig det er.. men rundt 4. eller 5. november en gang!

Ah... Ikke lenge til det!

Jeg får vel bare spise litt :popcorn: noen dager til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke:

Det er kjekt å ha noen å snakke med om prøvingen. Min bestevenninne visste om det, men vi snakket aldri noe særlig om det. Snakket litt med mannen om det, men siden vi tok det rolig uten for mye styr så snakket vi ikke ihjel temaet akkurat ;)

Spennende framover!! :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dumt at du blir gående å tenke på jobben på fritiden da, får håpe du greier å legge det fra deg etterhvert!!

Blir spennende å se om det klaffer i denne perioden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei og hå, da var jeg her igjen. En ganske lang pause på jobb må man innvilge seg når det er så lenge siden sist jeg var her ;) Takk for alle klemmer og hilsener. Er så koselig at dere er innom meg!

CD26, og IKM nærmer seg, men jeg tviler på at noe har skjedd. Er nok bare å begynne å forberede seg på neste PP ;)

Hadde det fint i helga ja - på lørdag var jeg først ute og spiste, og så på konsert sammen med noen på jobben. Fredag var det stille og rolig hjemme med kjære, med idol, senkveld, og hjemmelaga pizza. Vi har startet familielivet allerede :ler:

Jeg og kjære ser ikke så mye til hverandre om dagen. Han har masse å gjøre på skolen, jeg jobber litt overtid innimellom, og det skjer mye på kveldene. Men, tror det roer seg neste uke.

Til helga skal han på firmatur til utlandet, så det blir hjemme-alene-helg. Skal bare ta det rolig, se "jentefilmer" og kose meg!

I går meldte jeg meg inn på SATS igjen, og går hardt ut... meldte meg på første gruppetime i dag etter jobb. Gruer meg og gleder meg!

Nå er det tid for å jobbe litt igjen, før det er lunsj. Magen min er rimelig klar for det i alle fall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Aldri si aldri... Det kan godt hende noe har skjedd selv om du ikke tror det- jeg trodde ikke at noe hadde skjedd! ;)

Håper det roer seg ned på jobbfronten til deg og mannen, så dere får sett hverandre mer. Jeg vet hvordan det der er... Men, det går bra for en periode :)

Så bra du har meldt deg på Sats og er med på gruppetimer! Gruppetrening er morsomt! :-D

God lunsj!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Ballerina
Fredag var det stille og rolig hjemme med kjære, med idol, senkveld, og hjemmelaga pizza. Vi har startet familielivet allerede :ler:

Sånn gjør jo vi også :) Herlig å starte med familielivet slikt :)

Ha en fin trening i dag forresten!!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan aldri vite nei... :)

Husk at man ikke trenger å ha symptomer selv om man er gravid! :jepp:

Krysser fingrene for deg jeg (og for meg..) :)

Jeg har ikke kjent noen symptomer jeg heller.. Så tviler sterkt på at det er :babysmokk: på gang.. Når skal du teste?

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...