Gå til innhold

Livet med lillegutt


MellonCollie

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har ikke kjent noen symptomer jeg heller.. Så tviler sterkt på at det er :babysmokk: på gang.. Når skal du teste?

Svarer deg her også, jeg :) IKM kan være når som helst fra fredag til mandag etter tidligere sykluser. Så jeg kommer ikke til å teste før tirsdag/onsdag om det blir behov.. men som sagt, jeg regner nok med at TR dukker opp ;) Selv om som dere sier, man vet jo aldri.

Ang rolig familiekvelder, så har jeg veldig få venner her i tr.heim som er "etablert".. de fleste er single, så det med slike rolige helger er fremmedord i min omgangskrets :ler: Men godt å se her inne at ikke vi er de eneste ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hos oss er det heldigvis litt av hver med "single partyvenner" og "rolige par-venner" :)

Kan jo hende de single vennene deres får øynene opp for at det å være i parforhold og stifte familie er veldig fint, den dagen du forteller at du er :gravid: ? Det er uansett veldig spennendes med den første i vennegjengen som blir gravid :)

Min venninne fikk en sønn for akkurat en uke siden, og jeg får tårer i øynene bare jeg tenker på det :sukk: At hun skulle bli den første hadde ingen trodd, men nå var det heller ikke planlagt da :) Men hun og forloveden nyter nå tilværelsen sammen som nybakte foreldre og jeg gleder meg kjempemasse til å besøke henne i helga :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vel noe med livssituasjonen å gjøre hvor mye en er ute. Var mye mer ute når jeg var singel jeg også.

Nå er jeg nesten aldri ute, og koser meg med det :)

Husker min beste venninne fikk barn for en del år siden. Det var før jeg traff mannen, så virket utrolig fjernt for meg. Men plutselig så er man ser selv :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rart md det... de fleste vennene mine er single. Eller, er de egentlig det? Hm... Det går litt i perioder ;) Det er godt å kunne gå ut sammen med et annet par av og til også, ikke bare ville fjortissfester :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fredagskveldene går i rolig tempo med en god middag og idol her også... det er fordi vi ellllsker disse fredagskveldene med idol og senkveld! Av og til har vi denne kvelden sammen med et annet par.

Ellers har vi også det sånn at de fleste vennene er ute og lever livet på byen hver helg og de skjønner ikke pointet med våre faste fredagskvelder :ler:

Har nok noe med livssituasjonen å gjøre ja..... merker det :)

Sier som de andre her jeg, skal aldri si aldri og håper på det beste! :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hehe jeg og mannen er også likedann. Liker tvkos og bare oss vi.

:Vi to går alltid aleina:

Ellers funker en fredagskveld med Ballerina også :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ballerina
Ellers funker en fredagskveld med Ballerina også :tunge1:

Det funker veldig bra!! :) Menne de har jo til nå gått i IDOL og god mat de også ;) Synes det er koselig jeg ;) Liker å være hjemme på lørdagen også jeg, da går jo skal vi danse :-D Nei, de ville festene sluttet liksom litt da vi ble to, men det er jo gøy innimellom!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har mange single venner, så vi føler oss veldig etablert i blant, hehe... men vi og liker å ha fredagskvelden sammen, alene, med et par venner eller med familien, bare ta det rolig. Det er veldig koselig :)

Det nærmer seg testing nå, spennende!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo hende de single vennene deres får øynene opp for at det å være i parforhold og stifte familie er veldig fint, den dagen du forteller at du er :gravid: ? Det er uansett veldig spennendes med den første i vennegjengen som blir gravid :)

Jeg tror nok ikke det først og fremst er at de ikke ønsker å være i et forhold som er greia, men det har vel bare aldri blitt til det. Har ikke funnet "den rette", noen av de har vært mye ute og reist etc. Men de kommer nok etter hele gjengen etterhvert!

Har vel noe med livssituasjonen å gjøre hvor mye en er ute. Var mye mer ute når jeg var singel jeg også.

Nå er jeg nesten aldri ute, og koser meg med det :)

Jepp, livssituasjon har mye å si. Mange av de vennene vi har her i Trheim er jo studenter, og lever det glade studentliv.. Var jo sånn jeg trodde jeg skulle ha det også når jeg begynte å studere her, skulle ikke binde meg da nei! Men gikk ikke mer enn 2 uker før jeg traff min kjære, og når det først klaffer sånn, så forsvant den opprinnelige studieliv-planen :ler:

Rart md det... de fleste vennene mine er single. Eller, er de egentlig det? Hm... Det går litt i perioder ;) Det er godt å kunne gå ut sammen med et annet par av og til også, ikke bare ville fjortissfester :fnise:

Jepp.. vi har vel 3 par som er i omgangskretsen her. Men de egentlig ikke så mye "roligere" enn de single vennene våre, hehe! Alle er veldig sosiale, og stort sett er liksom hele gjengen ute.. Så jeg og sambo er vel også mye mer ute enn mange andre vennepar jeg har hjemmefra. Men er jo ofte så mye som skjer, og når alle andre er med, så er det ikke lett å holde seg hjemme... :sjenert:

Fredagskveldene går i rolig tempo med en god middag og idol her også... det er fordi vi ellllsker disse fredagskveldene med idol og senkveld! Av og til har vi denne kvelden sammen med et annet par.

Ellers har vi også det sånn at de fleste vennene er ute og lever livet på byen hver helg og de skjønner ikke pointet med våre faste fredagskvelder :ler:

Vi og er som regel hjemme fredagene, men da blir det gjerne en tur ut på lørdag... :sjenert: Men har minst EN rolig kosekveld i løpet av helga da :)

hehe jeg og mannen er også likedann. Liker tvkos og bare oss vi.

:Vi to går alltid aleina:

Ellers funker en fredagskveld med Ballerina også :tunge1:

En fredagskveld med deg og Ballerina tror jeg garantert funker! :jepp: Fin sang forresten... me to går alltid aleina, me passer best for oss sjøøøl. Da har jeg nok den på hjernen resten av dagen!

Det funker veldig bra!! :) Menne de har jo til nå gått i IDOL og god mat de også ;) Synes det er koselig jeg ;) Liker å være hjemme på lørdagen også jeg, da går jo skal vi danse :-D Nei, de ville festene sluttet liksom litt da vi ble to, men det er jo gøy innimellom!!

Jepp, er viktig med en kombinasjon tror jeg!

Vi har mange single venner, så vi føler oss veldig etablert i blant, hehe... men vi og liker å ha fredagskvelden sammen, alene, med et par venner eller med familien, bare ta det rolig. Det er veldig koselig :)

Det nærmer seg testing nå, spennende!! :)

Vi har jo så lite familie rundt oss nå, men ene kompisen til kjære er ofte med oss. Han har på en måte blitt ett ekstra familiemedlem :ler: Jeg passer litt ekstra på at han får i seg "ordentlig" middag, og ikke bare går på fylla..hehehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I natt drømte jeg om positiv graviditetstest! :overrasket: Kan tyde på at jeg tenker litt for mye på det om dagen.. men, jeg har ingen stor historie bak meg som sanndrømt, så spørs vel om det betyr noe :ler:

Her snør det i dag. Ganske mye også, har det gjort... tror ikke det har lagt seg her i sentrum, men hadde visst gjort det litt utenfor.

Treninga i går gikk bra!! Var på gruppetime; SatsDans. Litt nerver på forhånd fordi det er så lenge siden jeg har drevet med noe trening som krever koordinasjon, og merket nok det.. men de har samme trinn frem mot jul, så jeg får hive meg på flere ganger. Slitsomt var det i allefall for en utrent kropp! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I natt drømte jeg om positiv graviditetstest! :overrasket: Kan tyde på at jeg tenker litt for mye på det om dagen.. men, jeg har ingen stor historie bak meg som sanndrømt, så spørs vel om det betyr noe :ler:

Her snør det i dag. Ganske mye også, har det gjort... tror ikke det har lagt seg her i sentrum, men hadde visst gjort det litt utenfor.

Treninga i går gikk bra!! Var på gruppetime; SatsDans. Litt nerver på forhånd fordi det er så lenge siden jeg har drevet med noe trening som krever koordinasjon, og merket nok det.. men de har samme trinn frem mot jul, så jeg får hive meg på flere ganger. Slitsomt var det i allefall for en utrent kropp! :-D

:fnise: Så spennende! Det gjorde jeg noen netter før jeg fant ut jeg var gravid... Og jeg har heller aldri vært sanndrømt før!! :-D

Snør her også... ille vær! Kjempekoselig å sitte inne ;) Håper jeg slipper ut i dag...

Kjekt med trening. Du blir nok kjempesprek og flink etterhvert! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror nok ikke det først og fremst er at de ikke ønsker å være i et forhold som er greia, men det har vel bare aldri blitt til det. Har ikke funnet "den rette", noen av de har vært mye ute og reist etc. Men de kommer nok etter hele gjengen etterhvert!

Jepp, livssituasjon har mye å si. Mange av de vennene vi har her i Trheim er jo studenter, og lever det glade studentliv.. Var jo sånn jeg trodde jeg skulle ha det også når jeg begynte å studere her, skulle ikke binde meg da nei! Men gikk ikke mer enn 2 uker før jeg traff min kjære, og når det først klaffer sånn, så forsvant den opprinnelige studieliv-planen :ler:

Hender det tar litt tid. Jeg også måtte kysse noen frosker før jeg traff drømmemannen. Desto gladere for å ha funnet han da :rødme:

Tror nok sudentlivet har mye å si ja. Merket det når jeg var student og de første årene jeg jobbet var jeg mye ute. Nå har jeg roet meg veldig. Hender jo jeg er ute, men oftere på fest hjemme hos noen...

I natt drømte jeg om positiv graviditetstest! :overrasket: Kan tyde på at jeg tenker litt for mye på det om dagen.. men, jeg har ingen stor historie bak meg som sanndrømt, så spørs vel om det betyr noe :ler:

Her snør det i dag. Ganske mye også, har det gjort... tror ikke det har lagt seg her i sentrum, men hadde visst gjort det litt utenfor.

Så morsomt hvis det stemmer da :rødme: Men kanskje greit å holde forventningene nede, så blir det heller posistivt hvis det stemmer.

Snødde på morgenen her også. Men det er heldigvis borte igjen nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er en god drøm å ha! Den hadde jeg også for litt siden, og jeg husker at følelsen når jeg så plussen var helt spesiell.. Plutselig så skulle vi bli en familie... :love:

Så flink du er som trener! Og dansing er jo utrolig artig, da går liksom tiden så fort også :) Jeg burde tatt meg selv i nakken og sparket meg avgårde på treningsstudio, men er rett og slett ganske sliten for tiden.. Føler jeg "trener" nok på jobb :sukk:

Merket noe til noen symptomer forresten? Spenningen er hvertfall der, selv om følelsen av at jeg er gravid uteblir.. Hva med deg?

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en god drøm å ha! Den hadde jeg også for litt siden, og jeg husker at følelsen når jeg så plussen var helt spesiell.. Plutselig så skulle vi bli en familie... :love:

Så flink du er som trener! Og dansing er jo utrolig artig, da går liksom tiden så fort også :) Jeg burde tatt meg selv i nakken og sparket meg avgårde på treningsstudio, men er rett og slett ganske sliten for tiden.. Føler jeg "trener" nok på jobb :sukk:

Merket noe til noen symptomer forresten? Spenningen er hvertfall der, selv om følelsen av at jeg er gravid uteblir.. Hva med deg?

:klem:

Hehe, sånn var faktisk min drøm også. Jeg husker veldig godt den følelsen jeg fikk, og jeg ønsker å få den følelsen i virkeligheten snart..

Tida gikk fort ja, man må konsentrere seg litt i tillegg til å bruke kroppen. Kommer nok til å forsøke å få med meg den timen fast! Jeg har jo kontorjobb nå, så da blir det ekstra nødvendig med trening.

Ingen symtomer, og tror nok ikke det kommer noen. Som jente79 sier, jeg tar det heller som en veldig positiv overraskelse om det skulle skje noe. Forrige måned hadde jeg jo en del forventninger, men har klart å roe ned tankene litt mer denne måneden. Men spennende er jo alt dette uansett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er lurt. Man vet jo aldri... Ganske naturlig å bli litt ekstra spent. Spesielt når mensen ikke dukker opp den ventede dagen.

Jeg hadde heller ingen symptomer før jeg fikk positiv test, så det er alltids en mulighet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2. dag på rad hvor jeg er litt tiltaksløs på jobb... er igjen en uke med mye reising, og derfor få mennesker på kontorene. Grått og trist utenfor. Og jeg sitter og tenker på mat, ca hele tiden :ler:

Blir helt gal av å gå inn på mat-forumet. Er så mange flinke folk der! Når jeg kommer hjem fra jobb kl 16 er jeg som regel så sulten at jeg vil ha mat som går relativt kjapt.. :sjenert: Dessuten er jeg ikke så flink til å prøve nye ting.

I dag tror jeg vi skal ha poteter, gulrøtter og fiskeboller i hvit saus med masse karri på. Enkelt og fryktelig godt. Men ikke så fancy! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ballerina
I dag tror jeg vi skal ha poteter, gulrøtter og fiskeboller i hvit saus med masse karri på. Enkelt og fryktelig godt. Men ikke så fancy! :ler:

Å, det hørtes GODT ut! :sikle: Det enkleste er ofte det beste!! Takk! Nå vet jeg hva vi skal ha til middag også :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir helt gal av å gå inn på mat-forumet. Er så mange flinke folk der! Når jeg kommer hjem fra jobb kl 16 er jeg som regel så sulten at jeg vil ha mat som går relativt kjapt.. :sjenert: Dessuten er jeg ikke så flink til å prøve nye ting.

Hørtes kjent ut. Jeg har alltid så mye planer, men er ganske dårlig på å få satt de ut i praksis... :sjenert:

Ikke enklere med en kresen mann som stort sett rynker på nesa hvis jeg prøver å forslå noe heller... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ballerina
Ikke enklere med en kresen mann som stort sett rynker på nesa hvis jeg prøver å forslå noe heller... :sjenert:

Det har jeg også, men begynner å bry meg mindre og mindre :ler: Seølvfølgelig kjører jeg safe til vanlig, men noen ganger gjør jeg som jeg vil! Og han spiser da også, bare med en liten rynke på nesen!! :legråte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...