Gå til innhold

Livet med lillegutt


MellonCollie

Anbefalte innlegg

CD11 idag.

EL kommer vel til helga vil jeg tro, mellom fredag og mandag! Jeg har roa ned babypraten hjemme, nå er det kjære som har tatt over!! Begynt å spørre når jeg har EL, og masse andre ting. Han har plutselig blitt helt gira, og var fast bestemt på at denne måneden skulle det klaffe ;) Vi får gjøre vårt beste!

Så skjønn mannen din er, som er så engasjert! :rødme:

Slike menn er herlige! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, jeg er ganske så heldig :rødme: Må passe godt på ham!! I går hadde han laget middag til meg når jeg kom hjem, og så gikk vi tur etterpå hvor det ble mye latter og fnising, og rare blikk fra forbipasserende ;) Det er da lov til å løpe om kapp opp trappene selv om man er i 20-åra..? :sjenert:

Mye styr på jobb om dagen, så jeg er så sliten når jeg kommer hjem. Har egentlig et prosjekt jeg skal drive med, men det dukker stadig opp andre saker som MÅ taes. Bruker å være flink til å balansere tankene når det er mye å gjøre, men nå begynner det å suse seg sammen her.

Bedt i bursdag til helga, både fredag og lørdag. Blir vel til å dra i en av de, og heller drikke bare litt. Vet ikke om EL er fredag eller mandag, så jeg tar sjansen på alkohol men med måte ;) Blir så mye enklere å forholde seg til dette når jeg faktisk ER gravid - nå blir det mye "hvis"... Argh - jeg VIL bli gravid denne pp'en!! :sur: Utålmodig ja, jeg vet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utålmodig?... Da er vi to!

Satser på klaff for begge to denne måneden da... ;)

På jobben er det som regel kun perioder med stress, og siden du sitter med ett prosjekt nå så vet du jo at dette kun er for en viss periode. Dermed så vil du jo få det roligere etterhvert..

Ha en fortsatt fin dag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe... du er ikke alene om å være utålmodig, vi er nok til og med tre stykker her, ser det ut til ;)

Så søtt at du og mannen er så flørtende og søte!! :rødme:

Jeg synes også det blir mye enklere å forholde seg til å ikke drikke når man blir gravid... som du sier så blir det så mye "hvis", "om og men" og alt sånt nå... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for helgeklemmer alle sammen. Jeg måtte ut på plutselig reise med jobben på torsdag, og kom ikke hjem før i går kveld. Så vært uten nett en del dager. Og i dag sitter jeg i møter med jobben stort sett hele dagen, så da rekker jeg heller ingen dagbokrunde. Men, satse på å ta det igjen i kveld :) Håper alt er fint med dere!

Siden jeg måtte reise, så håper jeg ikke EL var i helga, men at det var i går eller i dag... :sjenert: Ikke merka noe symptomer i helga i alle fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så herlig samboeren din er da, som er så gira :) Høres ut som stemninga i heimen iallefall ligger til rette for full klaff, med flørting og kos. Kjempekoselig :)

Jeg krysser fingrene for at dere traff EL og at det blir lillebaby snart!

Ha en fin høstdag!

Tirsdags :klem:

Endret av FallOutGirl
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CD19 i dag, og stemninga i heimen er på topp ja! :juhu: Mye drømmer om alt det spennende som skal skje de neste par årene!

I natt våkna jeg i 3tiden av fryktelig vondt i magen, på en rar måte. Og sover ganske så tungt, så det skal mye til for å klare å vekke meg :ler: Satser på at det var EL som ga beskjed at den hadde vært på ferde ;) Passer meg i tilfelle fint!

Den jobbturen var innmari spennende - jeg er glad jeg ble valgt ut til å gjøre det. Første gang jeg hadde en slik type reise alene. Fikk også kombinert det med litt sosiale familieting på kveldene siden det ikke var så langt hjemmefra. Ser jo ikke gamle venner og familie så ofte, så det var innmari koselig!

Da håper jeg bare de neste 14 dagene frem mot IKM går fort :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Me too! :) Tror vi har IKM cirka samtidig jeg.. Alt avhenger da av om syklusen min er på 28 eller 30 dager da.. Venter IKM rundt bursdagen min faktisk :-D

Så gøy med jobbtur da! :)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm... festesmerter, eller for tidlig? :klø:

Så bra du fikk dra på tur, og kombinert med venner og familie!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Festesmerter ville vel evt vært litt tidlig, så vidt jeg har skjønt? Var vel heller selve eggløsninga, om det hadde noe med babyting å gjøre i det hele tatt :)

I går var jeg på kafe med bestevenninne + babyen hennes. Og nå er ho innvia i at vi prøver.. godt å ha noen flere å prate med, særlig siden hun akkurat fikk barn selv.

På jobben er det litt tungt om dagen. Driver med en sak som tar på meg litt sånn følelsesmessig sett.. men lærer veldig mye av det da. Men det er vel ulempen med at jeg er såpass ny i arbeidslivet - jeg er ikke så flink til å legge fra meg jobben når jeg går hjem.

Hadde trengt å få tatt meg en tur til frisøren snart også. Kanskje jeg skal få ordnet det i morgen.. blir bare å klippe tupper nå, så farger jeg heller og litt sånn rett før jul. Føler jeg trenger å friske opp litt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...