Gå til innhold

Livet med lillegutt


MellonCollie

Anbefalte innlegg

Skjønner godt at bryllup og prøving gjør dere nyforelska :)

Koselig med bryllup. Ser dere har dato i juni dere også. Vi giftet oss 16. juni i år. Var en fantastisk dag :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så koselig at dere er så forelsket! :love:

Hehe, ja hvis det er så nærme at du kan stikke hjemom under kurset er det jo ikke noe problem ;) Litt :humpe: på rommet eller noe ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Travelt på jobben for tida, nesten ikke noe KG-tid! ;)

Hadde super helg med venninnebesøk hjemmefra, og snille mannen tok med seg hunden og overnatta hos kompis slik at vi fikk tid til masse jenteprat..hehe! Men var godt å ha ham tilbake igjen på søndag, og nå er PP2 godt i gang! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da limer jeg også inn en liten oversikt for PP2:

Din fruktbare periode er: 20.09.2007 - 25.09.2007

Eggløsningen finner sted: 23.09.2007

Termin: 17.06.2008

Dette føler jeg passer meg perfekt. Kjæresten og jeg har 3årsdag midt i den fruktbare perioden, så da får vi feire litt ekstra ;)

Lang dag på jobb i dag, vi skal ha kontormøte. Så i dag er jeg ikke hjemme før litt over 21... Liker egentlig slike dager jeg da, kunne gjerne vært mer overtid for min del. Er skikkelig moro her for tiden fordi vi jobber opp mot det kurset, og i tillegg merker jeg at jeg begynner å bli veldig mye bedre kjent med folk. Har jobba har i snart 4 måneder, er mye lettere for meg nå å si ifra om ting, i tillegg til at jeg lettere kan tulle med folk når jeg vet hva de tåler ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er i samme prøveperiode vi :) PP2 her også :jepp:

Ja, det er utrolig spennendes og være prøvere. Jeg prøver å ikke telle dager så mye, men så lenge jeg er her inne, så blir det litt vanskelig skjønner jeg ;)

Spennendes med bryllupsplanlegging også da! Håper på en ring på fingeren jeg også snart :rødme:

Ha en fortsatt flott dag :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjekt at du har fruktbar periode når dere har 3 årsdag! ;)

:humpe: :humpe: da, ja! ;)

Kjempekjekt at du begynner å bli bedre kjent med kolleagene dine, det har mye å si det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes PP2 høres bra ut. :tommelopp:

Da kan du faktisk risikere å treffe på vår 1 års bryllupsdag (16. jni), og det må være en god dato :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med :humpe::ler:

Hvordan går det med forkjølelsen? Blir du noe bedre? Jeg ble bedre utover dagen i dag,men kjenner at det kommer igjen på kvelden...ikke bra.

Ønsker deg i alle fall en god helg, god bedring og god :humpe:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

CD11 i dag, regner med at EL kommer på CD17 (altså søndag) dersom syklusen min er lik de forrige :) Det skal ikke stå på :humpe: i alle fall! ;) Hatt en kjempefin helg!

Litt dårlig start på dagen i dag.. jeg er ekstremt morgengretten, men heldigvis bruker samboer å være i gladhumør på morgenen... Men i dag var han også trøtt, og da gikk vi litt på nervene til hverandre :ler: Men - begge sendte mld etter et par timer på skole/jobb og fant ut at vi var teite.. hehe.

Leste ut "Drageløperen" i går - for en fantastisk bok!! Nå må jeg i alle fall lese den andre boka hans. I tillegg til at jeg vil lese Anne Holt sin nye. Begynte på en annen bok jeg hadde liggende, av Nicholas Sparks. Veldig klisjefylt til tider, men romantisk da.. greit tidsfordriv i regnet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit når man innser selv at man er dum og unnskylder seg. Hender temperaturen er litt høy om morgenen hos oss også... Har heldigvis blitt bedre etter at vi begge fikk fleksitid...

Ikke sant Drageløperen var bra.

Jeg er godt i gang med oppfølgeren. Den anbefales :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok jeg må bare si beklager for at jeg er så treig og ikke fant ut at du hadde denne boka før nå :tristbla:

Nå har jeg iallfall fått lest igjennom alllt sammen og det er jo så spennende! Nå skjønte jeg også faktisk litt forkortelser! ..har slitt litt med det i andre sånne her dagbøker..

Det med hunden må jeg bare si noe om... kjenner et par hvor mannen hadde allltid hatt hund siden han var liten og han hadde mistet sine foreldre så det var bare han og hunden, så kom dama inn i bildet og da ble hunden utrooolig sjalu! Hunden skulle sitte imellom de, de fikk ikke sitte ved siden av hverandre! :ler: Men så kom første babyn, og da ble hunden litt mamma for babyn og skulle passe kjempemye på den :) Og baby nr to kom, og baby nr tre og nå baby 4 for et par dager siden, og hunden er like glad i alle barna og storkoser seg med dem :)

Jeg er litt sånn nysgjerrig på hvilken dato dere har 3-årsdag.. for jeg og kjære har også 3-årsdag i den perioden der..... :sjenert: Vi har 23. september... :) Aldri sett noen andre her inne ha sin dag i den tiden så det var litt gøy!

Også så gøy at det var akkurat i den perioden! Sånn for baby-prøvingen altså.. Da kan dere skikkelig feire og kanskje om noen ukers tid så kan dere feire enda mer *håpe*

Jeg blir så babysyk av å lese inni her!! Det må være så gøy å være prøver og ha alt tilrette for å få barn... gleder meg så jeg og!! Skal snart bli tante enda en gang, og det er jo gøy, men.. det hadde jo liksom vært litt gøy å få selv og.. men vi skal nok vente iallfall 3-5 år :gråte:

Jaja, jeg skal være flink nå og følge med litt bedre her på KG!!!

Så spennende å lese her at :jepp:

Goood tirsdag! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:vinke:

Så bra dere har hatt en fin helg! :-D

Småkrangling er kjipt ... Men veldig bra dere begge sendte melding;) Slik vi bruker å gjøre det også det, vi får ikke unndskyldt oss før vi har fått kjølt oss ned litt ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er visst ikke helt inne i alle forkortelser og sånt når det kommer til prøving jeg, men jeg forstår det er spennende i disse dager :) Og gratulerer med 3 årsdag :)

Kos deg, og lykke til :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg tilbake etter mye jobbing. Kurset vi hadde var meget vellykka, så det er godt å komme hjem igjen og kunne slappe av med god samvittighet :)

CD20 i dag, og jeg hadde jo regnet ut at EL skulle være på søndag. Har kjent at det har skjedd noe de siste 2 månedene, men ikke nå.. ingen noen EL-tegn... håper det skjedde noe likevel, så jeg får nå bare vente og se... :sjenert:

Hadde 3årsdag mandag som var, men siden jeg ikke har vært hjemme mer enn noen minutter av gangen har det ikke blitt noe feiring. Satt av lørdagskvelden til god mat & kos. Kjæresten skal ut på reise hele neste uke, så vi får bruke den tiden vi har :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig å feire litt med kjæresten da :love:

Spesielt når dere har fått lite tid sammen.

Får håpe det var EL ja... Moro hvis spiren satt på 3 årsdagen deres ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...