Gå til innhold

Livet med lillegutt


MellonCollie

Anbefalte innlegg

Hørtes koselig ut med en kveld med hjemmelaget pizza og kino etterpå :hjerte:

Barnehage ja...jeg stooortrives med barna jeg. De er så utrolig søte og skikkelig rampete, men man føler at man får så mye igjen av å jobbe med dem. Det er så ufattelig mange små øyeblikk i løpet av arbeisdagen som gjør det verdt å jobbe med dem. Man opplever at de utvikler seg mye fra dag til dag og det er så moro :)

Men selvfølgelig: folk er forskjellig og jeg skal ikke legge under en stol at jeg mange,mange ganger har tenkt tanken etter jobb: Jeg er glad at jeg ikke har noen barn jeg skal hjem til nå.

Men jeg gleder meg masse til jeg skal ha barn selv en gang ;)

Eggstokkene mine blir ikke akkurat mindre giret av å jobbe med barn :ler:

Ønsker deg en kjempefin helg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Godt med hjemmelaga pizza. Det skal vi ha i kveld! Det blir ikke noe middag på gjengen her hjemme i dag siden jeg skal på jobb. Da må de i så tilfelle lage den selv, og da blir det som regel brødskiver. :ler: Derfor skal vi lage noe godt i kveld, og da stemte de for pizza.

Her hos oss er vel egentlig ikke været så veldig ustadig. Det er kaldt. Har allerede vært en frostnatt. Nå er det tykk tåke ute. Men kan skimte sola bakenfor. Tror det blir en fin dag når tåka finner ut at den skal forsvinne.

Ønsker deg en god helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, for en fin helg det har vært. Fredag var det jo kino, var og så Shrek. Ikke superimponert, men det hadde nå sine morsomme øyeblikk :) Liker Eselet godt!!

Lørdag var jeg hos ei venninne i bursdagsvors mens kjæresten spilte poker med kompiser.. møttes ute på byen, og jeg er så utrolig glad i den vennegjengen vi har nå! Jeg går supergodt sammen med kjærestens kompiser, og han med mine venninner. Mye latter og moro! Og i går var det fin søndag med søndagstur, fotballkamp og take-awaymat :fnise:

Lå lenge i går kveld og prata om tida foran oss, og han er så utrolig fascinert av hva som skjer med kroppen min. Han har vel aldri satt seg så veldig inn i det med eggløsning osv før, så han er ganske nysgjerrig..haha :ler:

Kjenner jeg begynner å bli småforkjøla. Får stikke innom butikken og kjøpe no pastiller etterpå, dette er ikke noe godt :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hallo:

Høres ut som dere har hatt en fin helg! :-D

Det er viktig å gå godt sammen med hverandres venner, så det er jo kjempebra :) Slik har jeg det også, mannens venner er kjempekoselige, og inkluderende. Liker godt å tilbringe tid med de :)

Shrek, ja. Mannen så den på flyet fra USA, så blir nok ikke til at jeg ser den på kino. Tenkte å laste den ned ned :sjenert:

Må ikke bli forkjølet nå! *jage bassilusker avgårde* ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halsen bedre i dag, men sitter litt småfrossen på jobb. Ser for meg at jeg kommer til å måtta kjøpe inn et pledd og ha her på kontroet også - er jo ikke noe godt å fryse!! :ler:

CD29 i dag. IKM er imorgen eller torsdag, hvis jeg går ut ifra da jeg tror jeg hadde EL. Forrige syklus var på 31 dager..

Tror nok ikke det har skjedd noe, så vil bli overraska om ikke mensen kommer. Men, man vet jo aldri da.. :sjenert: Får overnattingsbesøk i helga, så blir vanskelig med evt testing også.

Får være tålmodig, og bare vente og se hva som skjer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Halsen bedre i dag, men sitter litt småfrossen på jobb. Ser for meg at jeg kommer til å måtta kjøpe inn et pledd og ha her på kontroet også - er jo ikke noe godt å fryse!! :ler:

CD29 i dag. IKM er imorgen eller torsdag, hvis jeg går ut ifra da jeg tror jeg hadde EL. Forrige syklus var på 31 dager..

Tror nok ikke det har skjedd noe, så vil bli overraska om ikke mensen kommer. Men, man vet jo aldri da.. :sjenert: Får overnattingsbesøk i helga, så blir vanskelig med evt testing også.

Får være tålmodig, og bare vente og se hva som skjer :)

Så bra du er bedre i halsen! :-D

Er du også en slik som er litt frossen av deg? Det er i hvertfall jeg ... sitter gjerne med teppe hele tiden :ler:

Går vel bra å teste selv om du har besøk? Det er jo bare å gå på do en tur. Kommer det noen glade jubelskrik fra doen får du bare snakke det bort :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frossen, ja. Samboer bruker å omtale seg selv som tåvarmeren :ler: Og når jeg er hjemme på sofaen er jeg stort sett tullet inn i et teppe/pledd.. hehe.

Joda, jeg kan jo teste selv om det er folk der. Men, om den skulle være positiv, så har jeg lyst til å kunne "feire" litt sammen med samboer. Og han og jeg får nok ikke mye alenetid denne helga. Mulig han drar for å sove hos en kompis også, siden det er mine venninner som kommer :)

Men, blir nok antagelig ikke noe problem da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende at du skal teste snart da :) Får håpe den er positiv :) *krysse fingrene*

Jeg også er litt småforkjølet, kjedelig. God bedring! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ohhh....spennende!

Skjønner godt at du ikke har så lyst til å teste når du har besøk. Blir litt vanskelig å skjule gleden hvis den skulle være positiv. Blir spennende å høre i alle fall.

Jeg er også en skikkelig frysepinne. Med en gang høsten kommer så blir jeg kald. Jeg er konstant kald fra høsten og frem til sola titter frem om våren. Mens samboeren min er helt omvendt. Han er så varm hele året rundt at enkelte av kompisene hans lurer på om han fyrer med atomkraftverk :ler:

Ha en fin kveld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frossen, ja. Samboer bruker å omtale seg selv som tåvarmeren :ler: Og når jeg er hjemme på sofaen er jeg stort sett tullet inn i et teppe/pledd.. hehe.

Joda, jeg kan jo teste selv om det er folk der. Men, om den skulle være positiv, så har jeg lyst til å kunne "feire" litt sammen med samboer. Og han og jeg får nok ikke mye alenetid denne helga. Mulig han drar for å sove hos en kompis også, siden det er mine venninner som kommer :)

Men, blir nok antagelig ikke noe problem da ;)

Skjønner at du vil feire om du får positiv test i helgen, ja... Koselig med overnatting iallfall, får heller ta en test over helgen om det blir nødvendig ;)

Jeg er også ganske frossen av meg ... for tida må jeg ha pledd, det er blitt høst!

Du er ikke alene om å være utålmodig ;):sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, da ble det ikke noe baby denne pp'en ;) Mensen kom, men det betyr i det minste at jeg har stabil syklus!

Det betyr at neste EL antagelig er rundt 23. september - og da skal jeg på kurs med jobben! :sur: Vet ikke om vi skal sove på hotell eller om vi bor hjemme.. jeg satser på å få bo hjemme jeg da, slik at jeg får utnyttet muligheten til :humpe:! Hehe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det var kjedelig da :troest:

Hm, skal dere langt unna på kurs eller? Siden du kanskje kan bo hjemme? Hvis ikke får du snike deg hjem en tur og :humpe: i vei :fnise:;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amused: Hyggelig du er innom og :juhu: 'er litt :)

Knøttet: Nei, kurset er her i byen. Men det er vi her i administrasjonen som skal arrangere hele greia, så det er mulig at vi i alle fall sover på hotellet en natt bare for å være litt samla for å kunne forberede oss til neste dag osv. Men jeg bor såpass kort vei unna, at det helt sikkert ordner seg.

Midnattsol: Hyggelig med nytt ansikt her inne! :klem: Skal jobbe bittelitt igjen etter dette innlegget, så titter jeg innom deg etterpå ;)

Jente 79: En god helg :klem: tilbake til deg. Ikke mange timene igjen! :hoppe: I dag har jeg vært himla effektiv, og hatt et bra møte med sjefen, så det skal bli godt å rusle hjem når klokka blir 16..

Glow: Greit med stabile sykluser, ja! ... og greit at da kan jeg kose meg med et glass vin eller to sammen med venninnnene denne helga også ;)

Åhh, jeg er så forelska om dagen! Lenge siden jeg har følt det så sterkt som jeg gjør nå - dette med prøving og bryllup på gang er fine greier :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...