MellonCollie Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter #141 Del Skrevet 5. oktober 2007 Travelt på jobb i dag, så jeg rekker ikke noe dagbokrunde nå. Tar det senere ikveld Men - IKM er jo på søndag. I dag spotter jeg, bare litt. Lyselyse rosa. Men bruker aldri spotte. Er det kun dårlige nyheter, eller kan det være noe positivt også..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caro Skrevet 5. oktober 2007 #142 Del Skrevet 5. oktober 2007 God helg!!! Når det gjelder spotting så vet jeg ikke så mye om det er positivt eller ikke. Jeg pleier å spotte en uke før mensen, men forrige syklus så gikk det rett på mensen. Så du får bare ta det med ro i helgen og vente i spenning!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter #143 Del Skrevet 5. oktober 2007 Hei Caro, hyggelig med nytt ansikt i boka mi! Og der var det ikke bare spotting lenger, men mensen. Det betyr, PP3 er i gang! 28 dagers syklus denne gang, har hatt 31 de andre gangene. Så nå ble jeg plutselig litt usikker på når jeg har EL denne måneden. Titter på babyverden: 28 dagers syklus: Din fruktbare periode er: 16.10.2007 - 21.10.2007 Eggløsningen finner sted: 19.10.2007 Termin: 13.07.2008 31 dagers syklus: Din fruktbare periode er: 19.10.2007 - 24.10.2007 Eggløsningen finner sted: 22.10.2007 Termin: 16.07.2008 Dvs, fra 16 - 24 blir det masse action, for å være helt sikker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doratheexplorer Skrevet 5. oktober 2007 #144 Del Skrevet 5. oktober 2007 Ååååååh, dumme-teite TR Vet, nytter ikke kjefte, men... Da er det bare stå på neste PP, 3 dagers forskjell er jo ikke allverden da. Vil jo bare si at dere må legge av tid til mere og denne perioden God helg og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 5. oktober 2007 #145 Del Skrevet 5. oktober 2007 Huffda det var synd.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 5. oktober 2007 #146 Del Skrevet 5. oktober 2007 Kjedelig med tr! Du har iallfall stabile sykluser, et par dager fra eller til har jeg hørt er helt normalt Ha en god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Simpleminded Skrevet 5. oktober 2007 #147 Del Skrevet 5. oktober 2007 Innom og hilser på! Ser at vi har fått mensen i dag begge to :-D Og vi er faktisk i samme PP også.. Teller ned til EL sammen vi da.. En god helg ønskes deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter #148 Del Skrevet 5. oktober 2007 Joda, var jo synd. Men ikke så uventa, så jeg er ikke så skuffa eller noe Men jeg må inn her og sutre litt, har noen sinnssyke menssmerter nå Kvalm, og korsryggen min har tatt helt kvelden. Typisk at hunden min nå plutselig har fått tilbake all energi etter hun var syk, og alt jeg vil er å ligge helt stille. Dette er ikke noe gøy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 6. oktober 2007 #149 Del Skrevet 6. oktober 2007 Stooor trøste Vet alt om å ha menssmerter! For meg pleier det faktisk å hjelpe å ta en varmepose i ryggen... og selvfølgelig ligge/sitte med den i ryggen en stund da... Men håper det går fort over! Goood helg MellonCollie! Nå er det ikke lenge til du får mannen hjem heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 6. oktober 2007 #150 Del Skrevet 6. oktober 2007 Uff, kjedelig at det skal være så ubehagelig også. Får håpe du slipper unna mensen snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 6. oktober 2007 Forfatter #151 Del Skrevet 6. oktober 2007 Nå er menssmertene glemt for en stund! Det er så deilig å ha jobb, og ikke leve på studentbudsjett lenger Og siden mannen er borte, så kan jeg shoppe hva jeg vil Så i dag har jeg kjøpt meg støvletter. Superfornøyd! Og ecco-sko skal vel være ganske gode å gå i også, de virka i alle fall sånn. Kosta litt, men så er de jo så nøytrale at jeg kan bruke de i laaang tid også. Så får jeg besøk av bestevenninne med babyen hennes ikveld, vi skal lage middag og slappe av. Lenge siden vi hadde en hel kveld til skitprat Hun har nettopp hatt bursdag, så kjøpte gavekort på spa til henne. Litt dyrere presang enn vanlig, men etter svangerskap og fødsel så trenger hun det sikkert Og siden babyen skal være her, gikk jeg innom h&m og kjøpte litt babytøy også... herregud, så mye nydelig det er!! Storfornøyd med dagen så langt, og gleder meg til ikveld. Nå er det på tide med litt høy musikk og husarbeid! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 6. oktober 2007 #152 Del Skrevet 6. oktober 2007 Høres ut som du koser deg og har det fint, og at det blir en kjempekoselig kveld! Det er virkelig såå utrolig mye fine klær til babyer.. var nettopp og kjøpte selv, og får man ikke lyst på egen liten baby da? Jopp Håper dere får en tipptopp kveld sammen! Kos deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ballerina Skrevet 7. oktober 2007 #153 Del Skrevet 7. oktober 2007 Lenge siden jeg har vært her nå... Så kjipt at TR kom, men da får dere bare stå skikkelig på denne perioden ! Håper du hadde en fin kveld i går sammen med venninne og baby! Ååå, jeg tror jeg hadde gått berserk om jeg hadde gått på H&M og sett på babyklær... Ha en fin søndag!! P.S. Dritlekre støvletter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amused Skrevet 7. oktober 2007 #154 Del Skrevet 7. oktober 2007 Nå er menssmertene glemt for en stund! Det er så deilig å ha jobb, og ikke leve på studentbudsjett lenger Og siden mannen er borte, så kan jeg shoppe hva jeg vil Så i dag har jeg kjøpt meg støvletter. Superfornøyd! Og ecco-sko skal vel være ganske gode å gå i også, de virka i alle fall sånn. Kosta litt, men så er de jo så nøytrale at jeg kan bruke de i laaang tid også. Deilig å ha mer å rutte med enn som student, ja. Gratulerer med nye støvletter, de var kjempefine! Tror jeg må ha et par selv Håper du har hatt ei fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 7. oktober 2007 #155 Del Skrevet 7. oktober 2007 Så kjipt med mensen da! Håper du koste deg masse med besøk i går, hørtes veldig koselig ut! Jeg passet baby i går, en venninne av min søster har en gutt på 6 mnd, nydelig!! Får håpe ting klaffer i denne PP-en da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 7. oktober 2007 #156 Del Skrevet 7. oktober 2007 Menssmerter er noe herk... noen ganger har det vært så ille at jeg ikke har visst hvor jeg skulle gjøre av meg. Håper virkelig ikke du har det slik!! Høres ut som du har hatt en koselig helg, med besøk av bestevenninnen og baby Babyklær er utrolig nydelig!! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Simpleminded Skrevet 7. oktober 2007 #157 Del Skrevet 7. oktober 2007 Hei og hopp! Håper du har hatt en fin helg! Vet hvor kjedelig det er med menssmerter, men for min del gjør det ikke så vondt så lenge jeg holder meg opptatt med noe og ikke tenker på det.. Og heldigvis så varer det ikke lenger enn 3-4 dager Innom med en Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter #158 Del Skrevet 9. oktober 2007 til alle som har vært innom! I dag er det kun meg på kontoret her igjen, og jeg kjenner sløvheten siger inn over meg Gjort de tinga som MÅ gjøres i dag, så tenkte jeg å rydde litt på kontoret mitt etterpå. Rart hvordan papirer har en tendens til å hope seg overalt :klø: Jeg og venninna mi koste masse i helga, men hunden vår derimot... stakkar, hun har sjelden sett helt små babyer tror jeg. Og det ble litt mye for henne, hun syntes det var litt spennende og litt skummelt med det lille mennesket som laget lyd. Og hvis jeg i tillegg holdt babyen eller gikk rundt med henne, så ble hun ganske sjalu virket det som. Hun var utslitt etter kvelden var over, for i de 6 timene jeg hadde besøk slappet hun ikke av ett sekund. Men, det er vel en vanesak. Så jeg velger å tro at når vi har egen baby så vil det gå fort over Samboer kom hjem igjen natt til mandag, i går var han hjemme og hadde laget ferdig middag til jeg kom hjem fra jobb. Deilig å ha den fantastiske mannen hjemme, jeg er veldig heldig :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 9. oktober 2007 #159 Del Skrevet 9. oktober 2007 Ikke lett for disse hundene å skjønne det med babyer... Merker vår også kan bli litt sjalu når det er barn i nærheten. Men regner med det går bedre når han venner seg gradvis til det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 9. oktober 2007 #160 Del Skrevet 9. oktober 2007 Nei så skjønn en hund dere har :rødme: Den sjalusien tror jeg går fort over når babyn deres er i hus hele dagen lang Da skal du se hunden deres blir hønemor for babyn Så det går nok så bra så! Håper du får en fin dag MellonCollie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg