Gå til innhold

Livet med lillegutt


MellonCollie

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Pysepus: Tuuusen takk! :nigo:

Concertina: Har fått tatt litt bilder nå, så legger ut i bloggen etterpå! Er ikke så god på å beskrive :ler:

Monica85: Ja, hurra!

Ella*: Enormt god følelse ja! Var hos foreldrene mine i går, og skulle snike meg ned for å ta bilder av den. Og jeg ble så GLAD når jeg åpnet kjoleposen og den hang der.. så utrolig fin!

Knøttet: Nei, har jo lest mye rart om brudesalonger på bryllupsforumet her, så jeg var en smule skeptisk til hele opplegget. Men var jo ingenting å være "nervøs for der i alle fall :)

Tussi!: Bilde kommer!

MCD: :hjerte:

imli: Det kommer :)

Tassie: Jeg fikk så bra tilbud, at jeg måtte jo bare handle da! Dessuten ville jeg aldri funnet noen andre kjoler som hadde overgått dette heller tror jeg, så da var det liten vits i å vente :)

_lene_: Takk :) Dere skal selvsagt få se!

Amused: Takk :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny uke, og ikke mange dagene til vi skal til Trondheim! :hoppe: :hoppe: Vi drar på torsdag, og blir til søndag. Gleder meg ubeskrivelig mye, og er litt spent på hva lillegutt synes om å fly ;) Men det går nok bra!

Hatt en fin helg. Lørdag var jeg ute og handlet litt sammen med mamma, hun var stolt mormor og tok bare kontroll over vogna og trillet avgårde med lillegutt. Møtte på endel kjentfolk på kjøpesentrene, og hun lyste jo når hun viste ham frem. Gøy! Han hadde litt magevondt igjen på lørdagskveld, men det gikk heldigvis kjapt over. Kjæresten min var hjemme sammen med pappa og hjalp ham med litt ting i huset. De to går enormt godt overens, og det er så godt å se.

I går var det fårikåldag hos mine foreldre, så vi var der sammen med alle lillegutts oldeforeldre som er helt tussete etter ham. Og han spanderte på de masse glis og prat, var i kjempeform. Så det var innmari koselig. Jeg fikk sneket meg ned og sett på kjolen igjen også, og ble SÅ positivt overraska når jeg åpnet posen - allerede etter bare 2 dager hadde jeg glemt hvor nydelig den er :fnise:

I natt sov lillegutt helt til 3 før første nattamming - det kan han gjerne fortsette med. Men til gjengjeld våknet han kl 5 og var veldig våken :ler: Ventet med å mate ham til rundt 6, og etter det la jeg ham over i vår seng. Da sovnet han igjen, og vi sov til 9.30 :dåne: Så i dag er jeg våken, ja!! Lillegutt er også i godform, vært knallblid. Men nå sover han litt ved siden av meg i sofaen. Lyst til å trille en tur egentlig, men regner sånn. Kjæresten og jeg kjøpte oss Bergansjakker på salg i helga, så kan jo være en anledning til å teste den ut - men jeg er ikke overbevist ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tuuusen takk for kjolebilde!! Så utrolig nydelig :) Du var kjempefin med den!!

Høres ut som dere har hatt en strålende helg :)

Skjønner du gleder deg til å dra til Trondheim :) Bare du og lillegutt, eller skal samboeren din være med og?

Ha en fin dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nyyyydelig kjole! Den satt ordentlig flott på deg! :hjerte:

Og lillegutten deres har blitt stor jo, har ikke sett de bildene før nå ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

_lene_: Tusen takk :) Den er helt rett til meg i alle fall, veldig riktig i forhold til settingen og alt... gleder meg til å bruke den på "ordentlig"! Og godt å føle at i alle fall NOE er i orden før bryllupet :ler:

Både kjæresten, lillegutt og meg som drar til Trondheim. Deilig at han er med første gang vi skal ut og fly. Så på fredag skal jeg på jobb, mens kjæresten skal ha ham hele dagen. Og på kvelden skal jeg antagelig ut en tur, mens kjæresten har ham. Så pumpet litt av et lager nå. Blir spennende, første gang jeg får så mye alenetid på en stund. Men også betryggende at jeg bare er kort vei unna første gang, innrømmer det ;)

Concertina: Takk! Ja, han vokser fort den lille. Synes det er helt snodig å se på de første bildene nå og tenke på at det er så kort tid siden.

Monica85: Da skal du ha fått tilgang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for innlegg i bloggen min :klem:

Og du, for en nydelig kjole, wow!! Skikkelig bryllupskjole det der, blir flott å gå oppover alteret i den :strix: (dere skal ha det i kirka sant?...)

Og så gutten da, sååå våken, fulgte med og så flott!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

_lene_: Tusen takk :) Den er helt rett til meg i alle fall, veldig riktig i forhold til settingen og alt... gleder meg til å bruke den på "ordentlig"! Og godt å føle at i alle fall NOE er i orden før bryllupet :ler:

Både kjæresten, lillegutt og meg som drar til Trondheim. Deilig at han er med første gang vi skal ut og fly. Så på fredag skal jeg på jobb, mens kjæresten skal ha ham hele dagen. Og på kvelden skal jeg antagelig ut en tur, mens kjæresten har ham. Så pumpet litt av et lager nå. Blir spennende, første gang jeg får så mye alenetid på en stund. Men også betryggende at jeg bare er kort vei unna første gang, innrømmer det ;)

Ja, jeg også gleder meg til å bruke kjolen min :) Så det skjønner jeg veldig godt! :) Hehe, du får nok ting gjort etterhvert, vi har litt tid enda :)

Skjønner det er en trygghet å ha med samboer til Trondheim :) Vet ikke om jeg hadde likt å fly alene med en liten baby, spesielt ikke første gang og man ikke vet helt hva man går til... deilig å få litt alenetid da :)

Hatt en fin dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nydelig kjole og nydelig gutt :strix:

Skjønner godt du gleder deg til å bruke den. Var veldig deilig når jeg hadde funnet min kjole også.

Ha en strålende dag og god helg :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært litt treg til å legge igjen hilsner her, i det siste jeg... :sjenert:

Men jeg følger med :fnise:

Det er godt å høre at det går bedre med lillegutt. Blir helt babysyk av å lese her :fnise: ...

Kjolen var nydelig...

Endret av Myrthel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom og oppdaterer meg :vinke:

For en nydelig brudekjole!! Gleeeder meg til jeg har funnet min drømmekjole :rødme:

Og for en nydelig sønn du har :) Ser så blid og glad ut.

Håper du får en flott helg!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:vinke:

Ammetåka har trådd til merker jeg, for jeg husker ikke om jeg har skrevet om kjolen din eller ikke :sjenert: Den var iallfall nyyydelig! :hjerte:

Lykke til med trondheimsturen, det går nok kjempefint :tommelsmil:

Ha en fortsatt fin søndag! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ute og trillet med lillegutt for en times tid siden, han sovnet da og sover fortsatt. Så da får jeg se om jeg rekker å skrive her kjapt før det er mattid igjen ;)

TUSEN takk for alle komplimenter både om kjole og lillegutt!

Bryllupet skal være den 20. juni, så jeg har fortsatt god tid på meg - innbiller jeg meg i det minste :ler: Skal være i kirken ja, så det blir ganske så tradisjonelt.

Vi har jo vært i Trondheim i helga - turen gikk kjempefint begge veier! Lillegutt sov mesteparten av flyturen, og ga ikke uttrykk for noe ørevondt slik små barn kan få :tommel:

Samboer ble skikkelig syk på lørdagen i Trondheim da, så han ble liggende på hotellrommet hele ettermiddagen og kvelden. Dermed var jeg alene med lillegutt. Var sammen med hele vennegjengen, og fant ut at jeg bare fikk ta med lillegutt og se hvordan det gikk. Ble det for mye inntrykk fikk vi heller gå hjem. Men det gikk kjempefint, og han har nå vært med på bowling, restaurant og en tur innom puben jeg jobbet på før. Tidlig krøkes :ler: Han var kjempeblid gjennom hele turen og virket som han koste seg. Men var godt å være hjemme igjen i dag - han har pratet fælt med HerrLøve og HerrGiraff på babygymmen i dag :fnise:

NÅ er det mattid - kommer tilbake senere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...