Gå til innhold

Livet med lillegutt


MellonCollie

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så bra om det roer seg med skrikinga, kan bare forestille meg hvor slitsomt det er :klem:

Kjekt at broren til mannen ble så glad for å bli spurt om å være forlover da, koselig det!

Du må ha en riktig fin helg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra å høre at ting går bedre :) Så koselig at broren til mannen din ble så glad for å bli spurt om å være fadder :)

God helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke:

Høres ut som dere har hatt det veldig slitsomt, men at det har blitt litt bedre i det siste, og det er kjempebra. Selv om grensa for hvor mye skriking man tåler justerer seg, så er det jo slitsomt når babyen har det vondt :kose:

Så flott at de på helsestasjonen var så hjelpsomme. Skulle virkelig ønske det var sånn alle steder!

Håper dere hadde en kjempefin hyttetur :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ligger lillegutt blid og fornøyd under babygym'en sin på gulvet og prater med giraffen - ergo kan jeg ha litt KGtid ;)

Har hatt en kjempefin hyttetur! Var sammen med et vennepar og en felles kompis. Bare slappet av, fått lest litt, gått turer, spilt brettspill, skravlet og spist god mat. En skikkelig hyttetur med andre ord! Nydelig vær hadde vi også, så var godt å starte dagene med en trilletur mens resten sov. God luft og fine farger, stille og rolig sammen med kjæresten :hjerte: Var ikke noe problem å ha med lillegutt, han oppførte seg stort sett strålende. Litt magevondt i korte perioder, men ikke noe som plaget noen. Han sov i vognbagen, og det gikk kjempefint.

Jeg leste tråden om hvordan man legger barne sine inne på graviditet, og kjenner på hvor takknemlig jeg er for at han er så grei å ha med å gjøre når det kommer til søvn. Er bare å legge ham i egen seng, og han sovner av seg selv. Nå trenger vi omtrent ikke gå opp for å putte inn smokk heller - han sovner som regel før han klarer å miste den :ler: (Bank i bordet!).

Tok et glass vin hver kveld på hytta, og jo en gang forrige uke.. alle gangene har lillegutt hatt litt vondt i magen dagen etter. Ikke mye, men nok til at da kutter jeg vel vina igjen også da :sukk: Den er jo laget av druer, så er vel det da. Jaja, noen måneder til - så er ting tilbake til normalt. Kunne vært verre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som en koselig tur! Og så deilig at lillegutten er lett å legge. Vi slet jo lenge med legginga, men nå går det som en drøm. Det er utrolig deilig, så slipper man å tenke på evnt skrikekur og andre mindre fristende greier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Så koselig å høre at dere hadde en så fin hyttetur! :biggrin:

Kjedelig med vinen da, typisk at det skulle være vin liksom... Men det er vel slik for veldig mange at man må kutte ut noe når man ammer? Heldigvis er det som du sier, ikke for alltid da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som om dere had hatt en super tur :) Kjedelig med vinen, kjenner jeg savner et godt glass vin til maten innimellom, og hadde ikke tenkt på at det kan gi magetrøbbel når man ammer...menmen, det er jo bare for en periode!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bra at dere har kost dere i helgen :)

Ja, var godt å komme seg bort litt!

Høres ut som en koselig tur! Og så deilig at lillegutten er lett å legge. Vi slet jo lenge med legginga, men nå går det som en drøm. Det er utrolig deilig, så slipper man å tenke på evnt skrikekur og andre mindre fristende greier.

Ja, så lenge sovinga er i orden så blir liksom toleransegrensene for annet mye høyere. Man blir rimelig sprø uten skikkelig søvn over lang tid..

:vinke:

Så koselig å høre at dere hadde en så fin hyttetur! :biggrin:

Kjedelig med vinen da, typisk at det skulle være vin liksom... Men det er vel slik for veldig mange at man må kutte ut noe når man ammer? Heldigvis er det som du sier, ikke for alltid da :)

Ja, jeg har jo kuttet ut ganske mye også, siden han har slitt sånn med magen. Forsøkt å kutte det som KAN være syndere liksom. Men nå begynner jeg å drikke litt melk igjen, og i morgen skal jeg teste ut kullsyre! Har ikke drukket cola på 2 måneder snart, og jeg er nesten like glad i cola som deg tror jeg :ler: Så jeg savner forsåvidt både melk og cola mer enn vinen..

Høres ut som om dere had hatt en super tur :) Kjedelig med vinen, kjenner jeg savner et godt glass vin til maten innimellom, og hadde ikke tenkt på at det kan gi magetrøbbel når man ammer...menmen, det er jo bare for en periode!

:klem:

Nei, det falt meg faktisk ikke inn heller. Dumme meg, unngår juice med mye drue i - men vin.. DET må jo gå bra :hoho: Jaja, har mange år igjen til å kose meg med vin på ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har vi hatt nok en knalldag :nigo: Han er så fiiiin når han ikke har vondt i magen!

Er så herlig å stå opp... jeg er litt morgentrøtt av meg ( Litt! :fnise: ), og forsøker alltid å få ham til å sove litt lenger enn han egentlig vil. Men etter å ha dyttet inn smokk 2-3 ganger ekstra på morgenen blir han som regel sutrete og utålmodig etter å stå opp, og jeg må gi tapt. Og i det han ser ansiktet mitt over senga - DET gliset er virkelig verdt å stå opp for! Han er så utrolig blid da, hver eneste dag, at jeg må jo bare le. En fin bivirkning av det er at samboer mer enn gjerne står opp med ham i helgene, for da er det han som får morgengliset :ler: Ubeskrivelig!

Hatt besøk av svigermor og ei venninna av henne i dag. Koselig! I går var jeg ute og handlet meg litt klær, det var også kjekt. Er nå tilbake på startvekta før graviditet, men merker det er endret litt fasongmessig. Har igjen litt mer på magen enn før. Så godt å ha litt nytt å ha på seg :) Men kommer inn i alle bukser, det er det viktigste.

I dag har jeg vært i bryllupsmodus. Innså at det bare er ca 8 mnd til bryllup, og på tide å få gjort litt. Så nå på fredag skal jeg ut for å prøve kjoler :hoppe: Og i kveld har jeg sendt mail til en fotograf og en caterer for å se litt priser og om de er ledige, og jeg har laget meg en "to-do-liste" basert på lista til bryllupsguruen Pysepus ;) Med hennes lister MÅ jo bryllupet mitt også bli en suksess :ler:

Så nå skal jeg legge meg med god samvittighet, deilig å ha fått sendt de mailene og bestilt den timen. I morgen er det til legen på helsestasjonen, hvor han skal vurdere om vi skal gå noe videre med undersøkelser av magen til lillegutt eller ikke. Spent!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus

Så gøy med litt bryllupsting! :hoppe: Satser på at jeg får se kjolebilder etter fredagen? :lur:

To ting som må legges til listene;

- lag en god bildeliste slik at du får alle de familiebildene dere vil ha

- øv på vielsen - f.eks. "overleveringen" og hvordan dere vil hilse på hverandre - så ser det litt mer elegangt ut :lur:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så gøy med litt bryllupsting! :hoppe: Satser på at jeg får se kjolebilder etter fredagen? :lur:

To ting som må legges til listene;

- lag en god bildeliste slik at du får alle de familiebildene dere vil ha

- øv på vielsen - f.eks. "overleveringen" og hvordan dere vil hilse på hverandre - så ser det litt mer elegangt ut :lur:

:klemmer:

Ahh, hva skulle jeg gjort uten deg :kose: Det skal noteres ned i lista i morgen. Også må jeg huske på å ordne bordplassering en gang der, kan ikke huske om jeg så det på lista :klø: Dobbeltsjekker imorgen.

Kommer nok til å legge ut en egen boks for "bryllup" i bloggen min denne uka, så får jeg litt system på ting. Og du skal selvsagt få se kjolebilder om det blir noe spennende ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...